Dit ja... Huh?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Willen scheiden op tv en dan niet alles willen vertellen![]()
Hij zal wel gokschulden ofzo hebbenquote:
Dat vind ik ook, al hadden ze ook niet mee kunnen doen aan deze sensatie tv.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Annemarie kan ook lekker zagen hoor... als die mensen het toch zo willen ga je dat toch niet allemaal zitten bestrijden
Een van de belangrijkste dingen van zo gesprek is dat je beide partijen op rechten wijst,de man had geen ongelijk deel van de schuld hoeven te nemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Annemarie kan ook lekker zagen hoor... als die mensen het toch zo willen ga je dat toch niet allemaal zitten bestrijden
Nee dat snap ik, maar dat hadden ze al drie keer gezegd....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste dingen van zo gesprek is dat je beide partijen op rechten wijst,de man had geen ongelijk deel van de schuld hoeven te nemen.
Jaquote:
Als het aan hem ligt nietquote:
Wat denk je dat er gebeurt als stefan opeens beweerd dat hij het niet wist of niet begrepen heeft? Dan kan de rechtbank de scheidingsakte vernietigen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dat hadden ze al drie keer gezegd....
Dat wil hij zelf, en hij wil de vader zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef DjinN het volgende:
Misselijk wijf. Hij zit met de grootste schuld, en mag ook nog geld gaan afgeven voor de kinderen (waarvan voor eentje die niet eens van hem is)
hij wilde foto van zijn kinderen niet van haar.......quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een beetje dubbel dat hij die canvas van de kinderen wil.
een beetje de oorzaak van al je ellende aan de muur hangen
die ene is niet van hem. ik zou zoiets niet aan de muur willen hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
hij wilde foto van zijn kinderen niet van haar.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |