hoop dat het andersom gaat zijn, dat zal haar lerenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Die vrouw gaat straks ook weer bij die vriend weg omdat het na een paar jaar te saai wordt.
Die vrouw twijfelde al tijdens de bruiloft of ze wel moest trouwen, kregen later 3 kinderen, en daarna vond ze haar leven ineens te saai. Nu heeft ze al een tijd een nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef Geitenkaas het volgende:
Ben net te laat ! Intro gemist.. kan iemand me kort inlichten over wat er tussen hun is gebeurd ^^
ik zat ook al te kijken jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
2 dagen toch? Hij heeft 10 t-shirts bij ofzo
Egoïstisch kreng wil alles hebben en geen cent betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef Geitenkaas het volgende:
Ben net te laat ! Intro gemist.. kan iemand me kort inlichten over wat er tussen hun is gebeurd ^^
QFTquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Egoïstisch kreng wil alles hebben en geen cent betalen.
Is alleen maar getrouwd omdat ze niet alleen wilde zijn.
Naar wijf![]()
En heeft een nieuwe vriend nog voordat ze gescheiden is om diezelfde redenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Egoïstisch kreng wil alles hebben en geen cent betalen.
Is alleen maar getrouwd omdat ze niet alleen wilde zijn.
Naar wijf![]()
Ja echt he, misselijk wijfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En heeft een nieuwe vriend nog voordat ze gescheiden is om diezelfde reden
ontzettend treurig soort mens is datquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En heeft een nieuwe vriend nog voordat ze gescheiden is om diezelfde reden
Ik ook, zelden zo'n bitch gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef MissJ het volgende:
ik hoop echt dat dat wijf een vette alimentatie moet gaan betalen
Ik hoop het ook! Graaierd dat ze isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef MissJ het volgende:
ik hoop echt dat dat wijf een vette alimentatie moet gaan betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |