Voor zijn gevoel wel, hij zorgt gewoon als een vader voor dat kindquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die ene is niet van hem. ik zou zoiets niet aan de muur willen hebben
Zoals ik hoorde, blijft hij de vader en hem opvoede.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Als je 9 maanden zwangerschap + 3 maanden daarna denkt dat het kind van jou is hecht je je vanzelf wel. Gok ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft ook het één en ander uitgevreten in die tijd. zij is alleen zo dom geweest om zwanger te worden. raar idee eigenlijk. was het kind wel van hem geweest, dan had er geen haan naar gekraaidquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef matthijst het volgende:
Wow, wat een programma, zie toevallig de herhaling.
Wat een stinkslet joh
Zal dat niet iets te maken hebben met die schuld? schadevergoeding oid wegens mishandeling / ongeluk onder invloed / verslaving? Die richting zat ik op te denken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:22 schreef Komakie het volgende:
Dat meisje heeft bij mijn vrouw in de klas gezeten en die jongen zat 1 of 2 klassen hoger.
Die gast beweerde dat hij zijn boosheid nooit zo uit.
Mijn vrouw: Behalve als hij een paar bier op heeft. Dan wil hij nog wel eens iemand in elkaar slaan.
Echt te treurig...
Wij zijn pas getrouwd en dus is het wel bizar dat je de beelden van het gemeente huis bij hun terug ziet en het zo afloopt.
Overigens alleen gekeken omdat we wisten dat zij kwamen. Wat een belachelijk programma zeg
Ik vond de twee vorige uitzendingen geslaagder en interessanter, deze was inderdaad wat flauw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal dat niet iets te maken hebben met die schuld? schadevergoeding oid wegens mishandeling / ongeluk onder invloed / verslaving? Die richting zat ik op te denken.
Verder niet echt interessant programma, de trailer was gelijk het allerspannendste van alles, verder viel het redelijk mee, en dan dat hele geneuzel om die NHG die zogezegd nog niet binnen was, manmanman was wat dat slecht. En dan vervolgens met een schuld op de proppen komen en niet willen vertellen hoe en wat. Ja flikker op, ga dan niet je scheiding op TV regelen
Vorige niet gezien, ik zat bij een vriend en we zagen het voorstukje en toen hadden we wel zin in wat leedvermaak, maar het viel dus verder nogal tegenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vond de twee vorige uitzendingen geslaagder en interessanter, deze was inderdaad wat flauw.
Vooral omdat ze het brachten alsof die Milo net geboren was en hij net had gehoord dat het niet zijn kind was en hij daarom wilde scheiden. Ik had no way verwacht dat hij dat al jaren wist en er nog een tweede kind bij wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vorige niet gezien, ik zat bij een vriend en we zagen het voorstukje en toen hadden we wel zin in wat leedvermaak, maar het viel dus verder nogal tegen
Nee, we zijn behoorlijk op het verkeerde been gezet. Flauw altijd, zo'n lokkertje dat niet waargemaakt wordt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Vooral omdat ze het brachten alsof die Milo net geboren was en hij net had gehoord dat het niet zijn kind was en hij daarom wilde scheiden. Ik had no way verwacht dat hij dat al jaren wist en er nog een tweede kind bij was
Ik heb alleen het reclamespotje gezien, en erger me nu al kapot aan die vrouwquote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb alleen het reclamespotje gezien, en erger me nu al kapot aan die vrouw![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |