SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 13-05-2014 20:41:10 ]
Nice!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb mijn topografie wel geleerd hoor Cor, inclusief alle rivieren en al die onzin.
Dank voor de snelle actie!quote:
Op de ouderwetse manier zelfs, met een papiertje waarop dan bij alle landen een letter stond, bij de rivieren een nummer enz.quote:
GAYYYquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
hoe serieus nemen jullie fast twitch/slow twitch?
Niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
Ik train op kracht, explosiviteit en herhalingen dus pak zowel slow als fast twitch mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
Nu nog een nieuwe mascotte + gym chickquote:
Ik ook.quote:
Door de vleesmolen bedoel je!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Double lean gym chicks?
[ afbeelding ]
Kop van die blonde kan er nog net mee door.
Sap, wat is je bucketlist top 10?quote:
quote:
Zeg gewoon dat je ook juiced en waneer ze naar je juice vraagt geef je haar een sapje, nom'sayin?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n chick als haar staat er iig ook wel op ja. Maar ik heb altijd het idee dat ze alleen op zieke bodybuilder types vallen die ook hard juicen
Haha I know what you are saying. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je ook juiced en waneer ze naar je juice vraagt geef je haar een sapje, nom'sayin?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha I know what you are saying. Bedankt voor de tip.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Double lean gym chicks?
[ afbeelding ]
Kop van die blonde kan er nog net mee door.
ja, het topje. Zie je tochquote:
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?quote:
en als ze je niet aan staan en hun broekje aanhouden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik stomp wijfe die me niet aan staan en hun broekje snel genoeg late zakke
bijna vriend, bijnaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?
ik heb mijn oudste al een Russische naam gegeven, daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?
Ik wou met haar strijden om jou te winnen. Gevoelloze eikel. Waarom trap je steeds tegen mijn hart aan? Ik denk maar dat ik weer een r&p topic moet gaan openen, want al deze feels worden mij nu te veel.quote:
zijn er ook blanke nergerinnen, dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmm zon lekkere zwarte negerin
ik weet er wel raat meee zou me zak legen
COME ON GIRL I'M TRYING TO GET YO PUSSY WETquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik wou met haar strijden om jou te winnen. Gevoelloze eikel. Waarom trap je steeds tegen mijn hart aan? Ik denk maar dat ik weer een r&p topic moet gaan openen, want al deze feels worden mij nu te veel.
Zou die chicks één voor één uit elkaar scheurenquote:
Without doubt brosef.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:42 schreef Sapstengel het volgende:
Idd.. en die ass
Zou 100x liever haar daten dan een van die cardiobunnies die gewoon skinny worden, fake boobs nemen en zichzelf fitness model noemen.
ripp (rest in peace penis)quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:54 schreef Sapstengel het volgende:
Denk ook dat ze een sterke jerk heeft
nomsayin
Het gaat mij meer om de kcals in dit geval.quote:Op woensdag 14 mei 2014 04:04 schreef Sapstengel het volgende:
Zoveel moeite man, koop het liever gewoon bij de multivlaai. De protein haal ik dan wel uit vlees
Handen verboten. Als ik afgetrokken wil worden doe ik t zelf wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:56 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah ja als je zulke lifts hebt dan trek je hem er gewoon af volgens mij.
Die wil ik eigenlijk wel eens proberen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wilt iemand dit voor mij maken gezien ik geen oven heb; http://bayesianbodybuildi(...)building-cheesecake/ ?
Het verschilt een beetje. De meesten zijn onverschillig maar er zijn ook veel Russen die het beledigend vinden. Uiteraard zijn er ook Russen die het wel kunnen waarderen maar dat hangt sterk af van de sociale kring waarin je je bevindt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden Russen het 'vodka stereotype' eigenlijk beledigend, of kunnen ze het wel waarderen?
ik wachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik wou met haar strijden om jou te winnen. Gevoelloze eikel. Waarom trap je steeds tegen mijn hart aan? Ik denk maar dat ik weer een r&p topic moet gaan openen, want al deze feels worden mij nu te veel.
Ik heb ook zin in morgen. Geen idee waarom, heb er gewoon zin in. Ik voel dat het mijn dag gaat worden morgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:45 schreef no1uknow het volgende:
is dit het niveau van het BB topic tegenwoordig?
[..]
verkapt dagboektopic geworden?!
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in morgen. Geen idee waarom, heb er gewoon zin in. Ik voel dat het mijn dag gaat worden morgen.
Nice idd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou die chicks één voor één uit elkaar scheuren
Nice; ik hou wel van die girl-next-door sterke meisjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Hier nog een echte gym chick die ook echt below parallel squat en met echte gewichten
http://instagram.com/p/n8vwOdgmwv/
http://instagram.com/jennylyvette
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?
Voor jou niveau niet danquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.
lol, geen oreo/nutella cheesecake makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wilt iemand dit voor mij maken gezien ik geen oven heb; http://bayesianbodybuildi(...)building-cheesecake/ ?
kan jij datquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, geen oreo/nutella cheesecake maken
[ afbeelding ]
Fuck, bustedquote:
Nee m'n vials met 500mg e-humor. Zou je misschien ook eens een variety pack van moeten proberen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.
OK, point taken. Ik zal mijn niveau van humor op proberen te schroeven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee m'n vials met 500mg e-humor. Zou je misschien ook eens een variety pack van moeten proberen.
Oke,quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Kun jij dat is taaltechnisch beter,
What else is new. Vraag haar nou eens ten huwelijk.quote:
Hoeft niet. Ik hou wel van slechte inkoppers. DIe kun je niet laten liggen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
OK, point taken. Ik zal mijn niveau van humor op proberen te schroeven.
Tx, bro.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik hou wel van slechte inkoppers. DIe kun je niet laten liggen.
Date met fathank?quote:
Mercedes, of ze is tokkie, of ze is Iraneesquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die 10e kandidaat, hhnnggggg
[ afbeelding ]
Ik vond die combinatie meer Italiaans klinken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mercedes, of ze is tokkie, of ze is Iranees
Is meestal een iraanse tokkienaam, net als dat het bij NL'ers een tokkienaam is. Voor mensen waarvan de ouders of graag een mercedes willen hebben, of zo tokkie zijn dat ze er al een heel wagenpark van hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond die combinatie meer Italiaans klinken.
En wat is het met Iraanse chicks die Mercedes heten? IS dat een Iraanse naam>?
Een Mercedes is pas tokkie als VMS em vet vindt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is meestal een iraanse tokkienaam, net als dat het bij NL'ers een tokkienaam is. Voor mensen waarvan de ouders of graag een mercedes willen hebben, of zo tokkie zijn dat ze er al een heel wagenpark van hebben
Ah zoals deze?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is meestal een iraanse tokkienaam, net als dat het bij NL'ers een tokkienaam is. Voor mensen waarvan de ouders of graag een mercedes willen hebben, of zo tokkie zijn dat ze er al een heel wagenpark van hebben
Nieuwe bakken zijn wel dik. Mocht als een van de eerste in NL met de nieuwe CLA 250 rijden, rappe bak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Een Mercedes is pas tokkie als VMS em vet vindt.
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah zoals deze?
https://www.facebook.com/MercedesKhani
Ach ik zou dr wel rakenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja
Dat soort tokkies verneuken het beeld van iraanse schones
"Hoe verneuk ik een CLS"quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach ik zou dr wel raken
En doe mij maar een CLS
[ afbeelding ]
Misschien niet het beste voorbeeld maar was te lui om te zoeken.quote:
Staat hier nog een dikke G-klasse in de buurt te koop. Dingen zijn best baas, 6x6 versiequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:50 schreef fathank het volgende:
Gewoon een G-klasse met V8. En geen 20" spinners ofzo maar gewoon 16" staal met terreinbanden.
[ afbeelding ]
Ja als je dan een terreinwagen koopt moet je er ook eentje kopen die daadwerkelijk iets kan in het terrein. En niet zo'n gare X5 die nog niet stil kan blijven staan op een glad gras hellinkje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Staat hier nog een dikke G-klasse in de buurt te koop. Dingen zijn best baas, 6x6 versie
Da's wel een mooie auto. Ik heb slechts een 1.6, zou wel een GTI willen maar teveel afgeragde Golf IV's.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Questular het volgende:
Doet me denken aan mn petjes tijd.
Zwarte Seat Ibiza Cupra 2.0 16v GTI.
Verlaagd met mooie witte rally velgen, dikke geluidsset erin en dan met mn petje op raampjes omlaag hardcore door de auto heen blazen
#thosewherethedays
Heeft je bakken geld bespaard.quote:
Breng dan, en dan mag je toekijken terwijl ik die taart verorber, want jij mag het niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, geen oreo/nutella cheesecake maken
[ afbeelding ]
Whahahaha, die vent is een baas, maar zijn pens is echt fucking hooge man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Yuri
http://instagram.com/p/n-YVpNSmYw/#
tijd om te cutten man
Ik wou vroeger altijd deze hebben:quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach ik zou dr wel raken
En doe mij maar een CLS
[ afbeelding ]
Vorige model is beterquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik wou vroeger altijd deze hebben:
[ afbeelding ]
Ook de enige reden. In Utrecht kom je overal met de fiets, in Eindhoven ook (maar daar is een auto wel handig). Motor voor de leuk of als je snel ergens moet zijn.quote:
als je in de stad woont zie ik er inderdaad niet het voordeel van inquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ook de enige reden. In Utrecht kom je overal met de fiets, in Eindhoven ook (maar daar is een auto wel handig). Motor voor de leuk of als je snel ergens moet zijn.
Maandelijkse kosten van een auto wegen gewoon niet op tegen het "voordeel"
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
liftende downers zie je ook niet elke dag
[ afbeelding ]
Je bent gewoon mad jelly op zijn fysiek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahaha, SICKENING PISSENING T101 ASSEMBLY PEAR HABOUR BITCH, maar hij is niet down.quote:
Waarom deze ineens? Heeft hij geprobeerd G.R.S. te hosselen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Jason.quote:
Om nog even wat beeld aan bovenstaand argument toe te voegen:quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja als je dan een terreinwagen koopt moet je er ook eentje kopen die daadwerkelijk iets kan in het terrein. En niet zo'n gare X5 die nog niet stil kan blijven staan op een glad gras hellinkje.
Dit. Deze "Lancia" is een toonbeeld van wansmaak: gebaseerd op de Chrysler 300C, die weer gebaseerd is op de W210. Die is naar huidige maatstaven compleet verouderd. Bovendien staat de W210 ook bekend als de gammelbenz.quote:
Waar kom die haat vandaan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bitched op z'n bitch grs dus hij bitched terugquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bitched op z'n bitch grs dus hij bitched terug
Zou wel FF goeie baard groeien misschien zie je er dan iets gevaarlijker uit
Gastoptreden als Leks ADO in z'n komende FOK!mutanten filmpjequote:
Als ik een ADO shirt had, had ik 'm aangedaanquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Gastoptreden als Leks ADO in z'n komende FOK!mutanten filmpjeD
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Gastoptreden als Leks ADO in z'n komende FOK!mutanten filmpjeD
In b4 tokkies met voetbalshirtsquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik een ADO shirt had, had ik 'm aangedaan
Vanavond finaletje jatog lekker manquote:
^^quote:
Raad eens wat er regelmatig bovenop de stapel ligtquote:
Dan is het bij deze ook verboden om na deze uitspraak nog enige ADO gerelateerde plaatjes te postenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel voetbalshirtje
Maar de kleuren groengeel staan mij dan ook niet.
nee het gaat puur om het dragen van het shirt, uit de kleurenanalyse die ik heb laten doen bleek dat groen, geel en rood mijn blonde haren niet goed tot hun recht laten komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan is het bij deze ook verboden om na deze uitspraak nog enige ADO gerelateerde plaatjes te posten
No thanks bro, blijf liever nattyquote:
Metroseksueel spottedquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee het gaat puur om het dragen van het shirt, uit de kleurenanalyse die ik heb laten doen bleek dat groen, geel en rood mijn blonde haren niet goed tot hun recht laten komen
Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziekquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een Polo uit '97. Mooi dingetje, en zoals Questular al zegt is het buiten de grote steden erg handig.
hahah fuck you tooquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Breng dan, en dan mag je toekijken terwijl ik die taart verorber, want jij mag het niet.
inb4
[..]
Whahahaha, die vent is een baas, maar zijn pens is echt fucking hooge man.
striemening
waardeloosquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jason.
"It's disgusting society how it is today that people dislike all your videos..."Moest echt hard lachen om die video.
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bitched op z'n bitch grs dus hij bitched terug
Zou wel FF goeie baard groeien misschien zie je er dan iets gevaarlijker uit
HA! HA! Jay-z heeft hoeken gekregen van Solange in de lift.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziek![]()
Je hebt de verkeerde interesses/vrienden op Facebookquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Techno- /deephousefestivalletjes op facebook fucking overal.
Das it manequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Goede vraag.quote:
Als ik het goed heb gingen ze eerst een paar yogachicks scoren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:59 schreef Beach het volgende:
Is er de gebruikelijke lockerroom ontspanning na afloop?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat was geen neg, dat was een kettlebell.
opzet is anders - lang niet meer zo leuk he doei hequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
jeeeezus ik kom er net achter dat er een fuckend nieuw seizoen 24 is
fuckking hard ik ga kijken vriendjes ssick
Seizoen 24 van wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
jeeeezus ik kom er net achter dat er een fuckend nieuw seizoen 24 is
fuckking hard ik ga kijken vriendjes ssick
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Seizoen 24 van wat?
All in the family?
Flodder?
No1uknow = Some1Toknow!quote:
hebben jullie elkaar nog verwend in de kleedkamerquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
No1uknow = Some1Toknow!
![]()
![]()
![]()
Was lachen gozer![]()
Suc6 met je hipflexors n sjouders morgen.
Zo, niet normaal joh.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar nog verwend in de kleedkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
hij is zo sterk en breed, hmmmquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar nog verwend in de kleedkamer
Ziet er goed uit. Zou likken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmmquote:
Hoe schiet je een kaolo selfie via de spiegel zonder de camera in de reflectie terug te zien dan?quote:
Die hebben we vandaag gedaan aan het eind, om alles te killen. Niet so veel dus, maar we suurquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmm
ben je al lekker toned zoals ryan gosling? hoeveel kilotjes moeten er nog af?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die hebben we vandaag gedaan aan het eind, om alles te killen. Niet so veel dus, maar we suur
Om als ryan gosling dr uit te zien. Euhm 28kg denkquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je al lekker toned zoals ryan gosling? hoeveel kilotjes moeten er nog af?
Da's de zogenaamde pull-push en 5x3 is dan beter dan 5x5.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmm
gewoon 130 kilo manquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:28 schreef no1uknow het volgende:
Omdat ik m'n bulk wil kunnen meten aan Ray's cut (4500 kcals, true story) ben ik maar net naar de mac gedaan, 2 bigmacs, patat, saus. Ik zit bomvol. Sap u there?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik zou het alleen doen als je met een boomstam als voorbinddildo mag doen en het mag filmen
Was het Sapstengel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand heeft gevraagd hem in zijn reet te neuken.
Ik heb mijn twijfels.
Ben niet zo anaal gefixeerd bij een man..maar ik kan wel zeggen dat ik een man geneukt heb.
En nog wel zo lean met een bloat zoals ik laatst etaleerde in dit topicquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
No1 is lean as fuck! Bicep vein going en alles....
En so flexible![]()
![]()
Goeie schouders genes hebbie dude
Je moet maar zo denken jij neukt hem en hij neukt jouquote:
Een commandoquote:
Ja sowieso voel ik me dan fucking Alpha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken jij neukt hem en hij neukt jou
WIn win
Hahahah shitt..quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm genieten
zo een staaf in me kontje hmmmm
Of nee een kettlebell..hij doet aan Crossfit dus een beetje in de sfeer blijven he..quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon z'n kont fisten met een dumbbell
Een commando die crossfit doet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of nee een kettlebell..hij doet aan Crossfit dus een beetje in de sfeer blijven he..
The fuck.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha deze is beter
nohomo
[ afbeelding ]
wat doet ie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie is die Teddyburrr hij is van mij.
Serieus ik kom erachter wie je bent.
gast kom net kijken in de gym ( of niet in case van mcnulty) en dan een beetje doen alsof ie mij al lang kent en beetje hookah noemen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gast kom net kijken in de gym ( of niet in case van mcnulty) en dan een beetje doen alsof ie mij al lang kent en beetje hookah noemen.
Ik kan veel hebben maar noem me geen hookah als ik je niet ken.
das it manequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gast kom net kijken in de gym ( of niet in case van mcnulty) en dan een beetje doen alsof ie mij al lang kent en beetje hookah noemen.
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jongquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.
Hoe bring je zoiets ter sprake?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een commando.
[..]
Ja sowieso voel ik me dan fucking Alpha.
Lukt het?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Fotoboek van User
Lol wilde deze fobo posten voor Dima, scroll ik naar beneden zit ie vol met Panzerposts
tututututuuuuut...quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jong
Vind het echt schandalig iemand hoer noemen terwijl ze zelf for free gasten in de kont neukt met kettlebells
Dat doe je niet
Mjahquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lukt het?
Laatste voyeur(s) Sapstengel
Sapstengel
Sapstengel
Sapstengel
Sapstengel
Not at all. Dit is er ingeslopen door de maanden heen, maar ik ben het hier nog steeds niet mee eens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
als een Sapstengel of een Dreamerbulk het over peggen en trannies hebben is het okay.
Waar staat dat het apart is? jij wilt weer dat ik seksist ben omdat dat mijn enige inperfectie zou zijn waar je me dan mee zou kunnen uitschelden hequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
tututututuuuuut...
Dus wacht even..als een Sapstengel of een Dreamerbulk het over peggen en trannies hebben is het okay. Maar zodra een meisje het doet opeens apart?
Fuck off seksist..
Niet met kettlebells spottenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jong
Vind het echt schandalig iemand hoer noemen terwijl ze zelf for free gasten in de kont neukt met kettlebells
Dat doe je niet
wat zei je tegen die commando?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een commando.
[..]
Ja sowieso voel ik me dan fucking Alpha.
Uit je reactie was te lezen dat je het maar een beetje apart vindt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waar staat dat het apart is? jij wilt weer dat ik seksist ben omdat dat mijn enige inperfectie zou zijn waar je me dan mee zou kunnen uitschelden he
Vrouwen, moeten ook wat te zeuren hebben! that seksist enough?
Dat we wel zien.quote:
Met kettlebells hoef je idd niet te spotten!quote:
is ie natuurlijk wel lekker chanteerbaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uit je reactie was te lezen dat je het maar een beetje apart vindt.
[..]
Dat we wel zien.
Precies.. maar vaak zijn het van die ubermannen die van die vage fetisjen hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is ie natuurlijk wel lekker chanteerbaar
pijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
How'r the delts?
Zeker een paar inch gegroeid zeker?
Ik ging toch altijd alleen naar de gym dus wat dat betreft veranderd het vrij weinigquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Met kettlebells hoef je idd niet te spotten!
Maar natuurlijk ook weer slecht voor je sociale contacten
Ik ook niet dat slappe gezeur, ik ben moe zijn we al klaar ik wil naar huisquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ging toch altijd alleen naar de gym dus wat dat betreft veranderd het vrij weinig
Hahaha, goede shit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziek![]()
quote:
Adam H. is druk met zijn business op het moment, maar hij heeft een nieuwe coach (Ian McCarthy) die binnenkort ook voor twee maanden bij Jason gaat intrekken. Mentening.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.
vandaag voor het eerst gedaan, cot dam, was bijna zwaarder dan de schouder workout van Rayquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goede shit: https://www.youtube.com/user/yogatic/videos
Ik ga binnenkort ook maar eens yoga doen.
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst gedaan, cot dam, was bijna zwaarder dan de schouder workout van Ray
wat een gast is dat ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, moet altijd zo hard lachen om dat plaatje in de 1ste comment: https://www.facebook.com/(...)8224/?type=1&theater
Ik had een Jason Genova post verwacht met dit plaatje:quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, moet altijd zo hard lachen om dat plaatje in de 1ste comment: https://www.facebook.com/(...)8224/?type=1&theater
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had een Jason Genova post verwacht met dit plaatje:
[ afbeelding ]
Whahha idd, of die met dat grijze haar. Moet sowieso altijd lachen als de helft van de reacties close-up foto's zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Die pyscho look is ook fucking grappig.
Hahaha echt hé.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha idd, of die met dat grijze haar. Moet sowieso altijd lachen als de helft van de reacties close-up foto's zijn
Als je nee zegt ben je gay.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik glij weg hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |