Waar staat dat het apart is? jij wilt weer dat ik seksist ben omdat dat mijn enige inperfectie zou zijn waar je me dan mee zou kunnen uitschelden hequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
tututututuuuuut...
Dus wacht even..als een Sapstengel of een Dreamerbulk het over peggen en trannies hebben is het okay. Maar zodra een meisje het doet opeens apart?
Fuck off seksist..
Niet met kettlebells spottenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jong
Vind het echt schandalig iemand hoer noemen terwijl ze zelf for free gasten in de kont neukt met kettlebells
Dat doe je niet
wat zei je tegen die commando?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een commando.
[..]
Ja sowieso voel ik me dan fucking Alpha.
Uit je reactie was te lezen dat je het maar een beetje apart vindt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waar staat dat het apart is? jij wilt weer dat ik seksist ben omdat dat mijn enige inperfectie zou zijn waar je me dan mee zou kunnen uitschelden he
Vrouwen, moeten ook wat te zeuren hebben! that seksist enough?
Dat we wel zien.quote:
Met kettlebells hoef je idd niet te spotten!quote:
is ie natuurlijk wel lekker chanteerbaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uit je reactie was te lezen dat je het maar een beetje apart vindt.
[..]
Dat we wel zien.
Precies.. maar vaak zijn het van die ubermannen die van die vage fetisjen hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is ie natuurlijk wel lekker chanteerbaar
pijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
How'r the delts?
Zeker een paar inch gegroeid zeker?
Ik ging toch altijd alleen naar de gym dus wat dat betreft veranderd het vrij weinigquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Met kettlebells hoef je idd niet te spotten!
Maar natuurlijk ook weer slecht voor je sociale contacten
Ik ook niet dat slappe gezeur, ik ben moe zijn we al klaar ik wil naar huisquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ging toch altijd alleen naar de gym dus wat dat betreft veranderd het vrij weinig
Hahaha, goede shit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziek![]()
quote:
Adam H. is druk met zijn business op het moment, maar hij heeft een nieuwe coach (Ian McCarthy) die binnenkort ook voor twee maanden bij Jason gaat intrekken. Mentening.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.
vandaag voor het eerst gedaan, cot dam, was bijna zwaarder dan de schouder workout van Rayquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goede shit: https://www.youtube.com/user/yogatic/videos
Ik ga binnenkort ook maar eens yoga doen.
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst gedaan, cot dam, was bijna zwaarder dan de schouder workout van Ray
wat een gast is dat ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, moet altijd zo hard lachen om dat plaatje in de 1ste comment: https://www.facebook.com/(...)8224/?type=1&theater
Ik had een Jason Genova post verwacht met dit plaatje:quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, moet altijd zo hard lachen om dat plaatje in de 1ste comment: https://www.facebook.com/(...)8224/?type=1&theater
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had een Jason Genova post verwacht met dit plaatje:
[ afbeelding ]
Whahha idd, of die met dat grijze haar. Moet sowieso altijd lachen als de helft van de reacties close-up foto's zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Die pyscho look is ook fucking grappig.
Hahaha echt hé.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha idd, of die met dat grijze haar. Moet sowieso altijd lachen als de helft van de reacties close-up foto's zijn
Als je nee zegt ben je gay.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik glij weg hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |