ben je al lekker toned zoals ryan gosling? hoeveel kilotjes moeten er nog af?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die hebben we vandaag gedaan aan het eind, om alles te killen. Niet so veel dus, maar we suur
Om als ryan gosling dr uit te zien. Euhm 28kg denkquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je al lekker toned zoals ryan gosling? hoeveel kilotjes moeten er nog af?
Da's de zogenaamde pull-push en 5x3 is dan beter dan 5x5.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmm
gewoon 130 kilo manquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmm
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:28 schreef no1uknow het volgende:
Omdat ik m'n bulk wil kunnen meten aan Ray's cut (4500 kcals, true story) ben ik maar net naar de mac gedaan, 2 bigmacs, patat, saus. Ik zit bomvol. Sap u there?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik zou het alleen doen als je met een boomstam als voorbinddildo mag doen en het mag filmen
Was het Sapstengel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand heeft gevraagd hem in zijn reet te neuken.
Ik heb mijn twijfels.
Ben niet zo anaal gefixeerd bij een man..maar ik kan wel zeggen dat ik een man geneukt heb.
En nog wel zo lean met een bloat zoals ik laatst etaleerde in dit topicquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
No1 is lean as fuck! Bicep vein going en alles....
En so flexible![]()
![]()
Goeie schouders genes hebbie dude
Je moet maar zo denken jij neukt hem en hij neukt jouquote:
Een commandoquote:
Ja sowieso voel ik me dan fucking Alpha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken jij neukt hem en hij neukt jou
WIn win
Hahahah shitt..quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm genieten
zo een staaf in me kontje hmmmm
Of nee een kettlebell..hij doet aan Crossfit dus een beetje in de sfeer blijven he..quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon z'n kont fisten met een dumbbell
Een commando die crossfit doet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of nee een kettlebell..hij doet aan Crossfit dus een beetje in de sfeer blijven he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |