Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?
Voor jou niveau niet danquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.
lol, geen oreo/nutella cheesecake makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wilt iemand dit voor mij maken gezien ik geen oven heb; http://bayesianbodybuildi(...)building-cheesecake/ ?
kan jij datquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, geen oreo/nutella cheesecake maken
[ afbeelding ]
Fuck, bustedquote:
Nee m'n vials met 500mg e-humor. Zou je misschien ook eens een variety pack van moeten proberen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.
OK, point taken. Ik zal mijn niveau van humor op proberen te schroeven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee m'n vials met 500mg e-humor. Zou je misschien ook eens een variety pack van moeten proberen.
Oke,quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Kun jij dat is taaltechnisch beter,
What else is new. Vraag haar nou eens ten huwelijk.quote:
Hoeft niet. Ik hou wel van slechte inkoppers. DIe kun je niet laten liggen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
OK, point taken. Ik zal mijn niveau van humor op proberen te schroeven.
Tx, bro.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik hou wel van slechte inkoppers. DIe kun je niet laten liggen.
Date met fathank?quote:
Mercedes, of ze is tokkie, of ze is Iraneesquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die 10e kandidaat, hhnnggggg
[ afbeelding ]
Ik vond die combinatie meer Italiaans klinken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mercedes, of ze is tokkie, of ze is Iranees
Is meestal een iraanse tokkienaam, net als dat het bij NL'ers een tokkienaam is. Voor mensen waarvan de ouders of graag een mercedes willen hebben, of zo tokkie zijn dat ze er al een heel wagenpark van hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond die combinatie meer Italiaans klinken.
En wat is het met Iraanse chicks die Mercedes heten? IS dat een Iraanse naam>?
Een Mercedes is pas tokkie als VMS em vet vindt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is meestal een iraanse tokkienaam, net als dat het bij NL'ers een tokkienaam is. Voor mensen waarvan de ouders of graag een mercedes willen hebben, of zo tokkie zijn dat ze er al een heel wagenpark van hebben
Ah zoals deze?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is meestal een iraanse tokkienaam, net als dat het bij NL'ers een tokkienaam is. Voor mensen waarvan de ouders of graag een mercedes willen hebben, of zo tokkie zijn dat ze er al een heel wagenpark van hebben
Nieuwe bakken zijn wel dik. Mocht als een van de eerste in NL met de nieuwe CLA 250 rijden, rappe bak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Een Mercedes is pas tokkie als VMS em vet vindt.
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah zoals deze?
https://www.facebook.com/MercedesKhani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |