SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 13-05-2014 20:41:10 ]
Nice!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb mijn topografie wel geleerd hoor Cor, inclusief alle rivieren en al die onzin.
Dank voor de snelle actie!quote:
Op de ouderwetse manier zelfs, met een papiertje waarop dan bij alle landen een letter stond, bij de rivieren een nummer enz.quote:
GAYYYquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
hoe serieus nemen jullie fast twitch/slow twitch?
Niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
Ik train op kracht, explosiviteit en herhalingen dus pak zowel slow als fast twitch mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
Nu nog een nieuwe mascotte + gym chickquote:
Ik ook.quote:
Door de vleesmolen bedoel je!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Double lean gym chicks?
[ afbeelding ]
Kop van die blonde kan er nog net mee door.
Sap, wat is je bucketlist top 10?quote:
quote:
Zeg gewoon dat je ook juiced en waneer ze naar je juice vraagt geef je haar een sapje, nom'sayin?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n chick als haar staat er iig ook wel op ja. Maar ik heb altijd het idee dat ze alleen op zieke bodybuilder types vallen die ook hard juicen
Haha I know what you are saying. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je ook juiced en waneer ze naar je juice vraagt geef je haar een sapje, nom'sayin?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha I know what you are saying. Bedankt voor de tip.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Double lean gym chicks?
[ afbeelding ]
Kop van die blonde kan er nog net mee door.
ja, het topje. Zie je tochquote:
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?quote:
en als ze je niet aan staan en hun broekje aanhouden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik stomp wijfe die me niet aan staan en hun broekje snel genoeg late zakke
bijna vriend, bijnaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?
ik heb mijn oudste al een Russische naam gegeven, daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?
Ik wou met haar strijden om jou te winnen. Gevoelloze eikel. Waarom trap je steeds tegen mijn hart aan? Ik denk maar dat ik weer een r&p topic moet gaan openen, want al deze feels worden mij nu te veel.quote:
zijn er ook blanke nergerinnen, dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmm zon lekkere zwarte negerin
ik weet er wel raat meee zou me zak legen
COME ON GIRL I'M TRYING TO GET YO PUSSY WETquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik wou met haar strijden om jou te winnen. Gevoelloze eikel. Waarom trap je steeds tegen mijn hart aan? Ik denk maar dat ik weer een r&p topic moet gaan openen, want al deze feels worden mij nu te veel.
Zou die chicks één voor één uit elkaar scheurenquote:
Without doubt brosef.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:42 schreef Sapstengel het volgende:
Idd.. en die ass
Zou 100x liever haar daten dan een van die cardiobunnies die gewoon skinny worden, fake boobs nemen en zichzelf fitness model noemen.
ripp (rest in peace penis)quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:54 schreef Sapstengel het volgende:
Denk ook dat ze een sterke jerk heeft
nomsayin
Het gaat mij meer om de kcals in dit geval.quote:Op woensdag 14 mei 2014 04:04 schreef Sapstengel het volgende:
Zoveel moeite man, koop het liever gewoon bij de multivlaai. De protein haal ik dan wel uit vlees
Handen verboten. Als ik afgetrokken wil worden doe ik t zelf wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:56 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah ja als je zulke lifts hebt dan trek je hem er gewoon af volgens mij.
Die wil ik eigenlijk wel eens proberen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wilt iemand dit voor mij maken gezien ik geen oven heb; http://bayesianbodybuildi(...)building-cheesecake/ ?
Het verschilt een beetje. De meesten zijn onverschillig maar er zijn ook veel Russen die het beledigend vinden. Uiteraard zijn er ook Russen die het wel kunnen waarderen maar dat hangt sterk af van de sociale kring waarin je je bevindt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden Russen het 'vodka stereotype' eigenlijk beledigend, of kunnen ze het wel waarderen?
ik wachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik wou met haar strijden om jou te winnen. Gevoelloze eikel. Waarom trap je steeds tegen mijn hart aan? Ik denk maar dat ik weer een r&p topic moet gaan openen, want al deze feels worden mij nu te veel.
Ik heb ook zin in morgen. Geen idee waarom, heb er gewoon zin in. Ik voel dat het mijn dag gaat worden morgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:45 schreef no1uknow het volgende:
is dit het niveau van het BB topic tegenwoordig?
[..]
verkapt dagboektopic geworden?!
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in morgen. Geen idee waarom, heb er gewoon zin in. Ik voel dat het mijn dag gaat worden morgen.
Nice idd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou die chicks één voor één uit elkaar scheuren
Nice; ik hou wel van die girl-next-door sterke meisjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Hier nog een echte gym chick die ook echt below parallel squat en met echte gewichten
http://instagram.com/p/n8vwOdgmwv/
http://instagram.com/jennylyvette
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?
Voor jou niveau niet danquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.
lol, geen oreo/nutella cheesecake makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wilt iemand dit voor mij maken gezien ik geen oven heb; http://bayesianbodybuildi(...)building-cheesecake/ ?
kan jij datquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, geen oreo/nutella cheesecake maken
[ afbeelding ]
Fuck, bustedquote:
Nee m'n vials met 500mg e-humor. Zou je misschien ook eens een variety pack van moeten proberen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt de track-and-trace code van je nieuwe opblaaspop ontvangen?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cor, voor jouw niveau is dit een slechte grap.
OK, point taken. Ik zal mijn niveau van humor op proberen te schroeven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee m'n vials met 500mg e-humor. Zou je misschien ook eens een variety pack van moeten proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |