SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 13-05-2014 20:41:10 ]
Nice!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb mijn topografie wel geleerd hoor Cor, inclusief alle rivieren en al die onzin.
Dank voor de snelle actie!quote:
Op de ouderwetse manier zelfs, met een papiertje waarop dan bij alle landen een letter stond, bij de rivieren een nummer enz.quote:
GAYYYquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
hoe serieus nemen jullie fast twitch/slow twitch?
Niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
Ik train op kracht, explosiviteit en herhalingen dus pak zowel slow als fast twitch mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef rumiii het volgende:
Nu nog een nieuwe mascotte + gym chickquote:
Ik ook.quote:
Door de vleesmolen bedoel je!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Double lean gym chicks?
[ afbeelding ]
Kop van die blonde kan er nog net mee door.
Sap, wat is je bucketlist top 10?quote:
quote:
Zeg gewoon dat je ook juiced en waneer ze naar je juice vraagt geef je haar een sapje, nom'sayin?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n chick als haar staat er iig ook wel op ja. Maar ik heb altijd het idee dat ze alleen op zieke bodybuilder types vallen die ook hard juicen
Haha I know what you are saying. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je ook juiced en waneer ze naar je juice vraagt geef je haar een sapje, nom'sayin?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha I know what you are saying. Bedankt voor de tip.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Double lean gym chicks?
[ afbeelding ]
Kop van die blonde kan er nog net mee door.
ja, het topje. Zie je tochquote:
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?quote:
en als ze je niet aan staan en hun broekje aanhouden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik stomp wijfe die me niet aan staan en hun broekje snel genoeg late zakke
bijna vriend, bijnaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?
ik heb mijn oudste al een Russische naam gegeven, daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb ik al bijna iemand rondlopen met mijn naam als 2e naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |