opzet is anders - lang niet meer zo leuk he doei hequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
jeeeezus ik kom er net achter dat er een fuckend nieuw seizoen 24 is
fuckking hard ik ga kijken vriendjes ssick
Seizoen 24 van wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
jeeeezus ik kom er net achter dat er een fuckend nieuw seizoen 24 is
fuckking hard ik ga kijken vriendjes ssick
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Seizoen 24 van wat?
All in the family?
Flodder?
No1uknow = Some1Toknow!quote:
hebben jullie elkaar nog verwend in de kleedkamerquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
No1uknow = Some1Toknow!
![]()
![]()
![]()
Was lachen gozer![]()
Suc6 met je hipflexors n sjouders morgen.
Zo, niet normaal joh.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar nog verwend in de kleedkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
hij is zo sterk en breed, hmmmquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar nog verwend in de kleedkamer
Ziet er goed uit. Zou likken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmmquote:
Hoe schiet je een kaolo selfie via de spiegel zonder de camera in de reflectie terug te zien dan?quote:
Die hebben we vandaag gedaan aan het eind, om alles te killen. Niet so veel dus, maar we suurquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen hoeveel hij drukt met die oefenin dat je zo stang boven je hoofd druk weet niet hoe die heet ik doe zelf twee keer 2.5 kg en dan de stang nog dus zo 25 kg ongeveer vind ik van me zelf echt goed wil niet breed zijn maar wel lekker toned mooie lange spieren zwemmerslichaam vind me vrouwtje mooi hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |