Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziekquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een Polo uit '97. Mooi dingetje, en zoals Questular al zegt is het buiten de grote steden erg handig.
hahah fuck you tooquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Breng dan, en dan mag je toekijken terwijl ik die taart verorber, want jij mag het niet.
inb4
[..]
Whahahaha, die vent is een baas, maar zijn pens is echt fucking hooge man.
striemening
waardeloosquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jason.
"It's disgusting society how it is today that people dislike all your videos..."Moest echt hard lachen om die video.
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bitched op z'n bitch grs dus hij bitched terug
Zou wel FF goeie baard groeien misschien zie je er dan iets gevaarlijker uit
HA! HA! Jay-z heeft hoeken gekregen van Solange in de lift.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziek![]()
Je hebt de verkeerde interesses/vrienden op Facebookquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Techno- /deephousefestivalletjes op facebook fucking overal.
Das it manequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Goede vraag.quote:
Als ik het goed heb gingen ze eerst een paar yogachicks scoren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:59 schreef Beach het volgende:
Is er de gebruikelijke lockerroom ontspanning na afloop?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat was geen neg, dat was een kettlebell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |