Ja als je dan een terreinwagen koopt moet je er ook eentje kopen die daadwerkelijk iets kan in het terrein. En niet zo'n gare X5 die nog niet stil kan blijven staan op een glad gras hellinkje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Staat hier nog een dikke G-klasse in de buurt te koop. Dingen zijn best baas, 6x6 versie
Da's wel een mooie auto. Ik heb slechts een 1.6, zou wel een GTI willen maar teveel afgeragde Golf IV's.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Questular het volgende:
Doet me denken aan mn petjes tijd.
Zwarte Seat Ibiza Cupra 2.0 16v GTI.
Verlaagd met mooie witte rally velgen, dikke geluidsset erin en dan met mn petje op raampjes omlaag hardcore door de auto heen blazen
#thosewherethedays
Heeft je bakken geld bespaard.quote:
Breng dan, en dan mag je toekijken terwijl ik die taart verorber, want jij mag het niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, geen oreo/nutella cheesecake maken
[ afbeelding ]
Whahahaha, die vent is een baas, maar zijn pens is echt fucking hooge man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Yuri
http://instagram.com/p/n-YVpNSmYw/#
tijd om te cutten man
Ik wou vroeger altijd deze hebben:quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach ik zou dr wel raken
En doe mij maar een CLS
[ afbeelding ]
Vorige model is beterquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik wou vroeger altijd deze hebben:
[ afbeelding ]
Ook de enige reden. In Utrecht kom je overal met de fiets, in Eindhoven ook (maar daar is een auto wel handig). Motor voor de leuk of als je snel ergens moet zijn.quote:
als je in de stad woont zie ik er inderdaad niet het voordeel van inquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ook de enige reden. In Utrecht kom je overal met de fiets, in Eindhoven ook (maar daar is een auto wel handig). Motor voor de leuk of als je snel ergens moet zijn.
Maandelijkse kosten van een auto wegen gewoon niet op tegen het "voordeel"
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
liftende downers zie je ook niet elke dag
[ afbeelding ]
Je bent gewoon mad jelly op zijn fysiek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahaha, SICKENING PISSENING T101 ASSEMBLY PEAR HABOUR BITCH, maar hij is niet down.quote:
Waarom deze ineens? Heeft hij geprobeerd G.R.S. te hosselen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |