Om nog even wat beeld aan bovenstaand argument toe te voegen:quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja als je dan een terreinwagen koopt moet je er ook eentje kopen die daadwerkelijk iets kan in het terrein. En niet zo'n gare X5 die nog niet stil kan blijven staan op een glad gras hellinkje.
Dit. Deze "Lancia" is een toonbeeld van wansmaak: gebaseerd op de Chrysler 300C, die weer gebaseerd is op de W210. Die is naar huidige maatstaven compleet verouderd. Bovendien staat de W210 ook bekend als de gammelbenz.quote:
Waar kom die haat vandaan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef no1uknow het volgende:
liftende downers zie je ook niet elke dag
[ afbeelding ]
Jij bitched op z'n bitch grs dus hij bitched terugquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bitched op z'n bitch grs dus hij bitched terug
Zou wel FF goeie baard groeien misschien zie je er dan iets gevaarlijker uit
Gastoptreden als Leks ADO in z'n komende FOK!mutanten filmpjequote:
Als ik een ADO shirt had, had ik 'm aangedaanquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Gastoptreden als Leks ADO in z'n komende FOK!mutanten filmpjeD
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Gastoptreden als Leks ADO in z'n komende FOK!mutanten filmpjeD
In b4 tokkies met voetbalshirtsquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik een ADO shirt had, had ik 'm aangedaan
Vanavond finaletje jatog lekker manquote:
^^quote:
Raad eens wat er regelmatig bovenop de stapel ligtquote:
Dan is het bij deze ook verboden om na deze uitspraak nog enige ADO gerelateerde plaatjes te postenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel voetbalshirtje
Maar de kleuren groengeel staan mij dan ook niet.
nee het gaat puur om het dragen van het shirt, uit de kleurenanalyse die ik heb laten doen bleek dat groen, geel en rood mijn blonde haren niet goed tot hun recht laten komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan is het bij deze ook verboden om na deze uitspraak nog enige ADO gerelateerde plaatjes te posten
No thanks bro, blijf liever nattyquote:
Metroseksueel spottedquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee het gaat puur om het dragen van het shirt, uit de kleurenanalyse die ik heb laten doen bleek dat groen, geel en rood mijn blonde haren niet goed tot hun recht laten komen
Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziekquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een Polo uit '97. Mooi dingetje, en zoals Questular al zegt is het buiten de grote steden erg handig.
hahah fuck you tooquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Breng dan, en dan mag je toekijken terwijl ik die taart verorber, want jij mag het niet.
inb4
[..]
Whahahaha, die vent is een baas, maar zijn pens is echt fucking hooge man.
striemening
waardeloosquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Waarom is hij gedropt door zijn coach? Ik volg hem verder niet ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jason.
"It's disgusting society how it is today that people dislike all your videos..."Moest echt hard lachen om die video.
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bitched op z'n bitch grs dus hij bitched terug
Zou wel FF goeie baard groeien misschien zie je er dan iets gevaarlijker uit
HA! HA! Jay-z heeft hoeken gekregen van Solange in de lift.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen en moest gelijk aan jouw denken voor je deadlift muziek![]()
Je hebt de verkeerde interesses/vrienden op Facebookquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
Techno- /deephousefestivalletjes op facebook fucking overal.
Das it manequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Questular het volgende:
geen muziek om op te sporten maar wat kon die gast gitaar spelen
Goede vraag.quote:
Als ik het goed heb gingen ze eerst een paar yogachicks scoren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:59 schreef Beach het volgende:
Is er de gebruikelijke lockerroom ontspanning na afloop?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat was geen neg, dat was een kettlebell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |