SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
![]()
Hier een foto van het product
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
Iemand alle topics nu al eens nageteld? Kans is groot dat het niet meer klopt en dat het volgende topic nog geen 300 is (of al lang 300 is geweest)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Doet 't er toe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:01 schreef RobertNL het volgende:
Iemand alle topics nu al eens nageteld? Kans is groot dat het niet meer klopt en dat het volgende topic nog geen 300 is (of al lang 300 is geweest)
Of iemand moet zin hebben om 't te controleren.![]()
![]()
Pakketje binnen!
![]()
![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ja natuurlijk. Gratis bier van Danny bij het 300e topicquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Doet 't er toe?
Of iemand moet zin hebben om 't te controleren.
Ik denk, even snel door het overzicht bladerend dat dit topic 298 is.
50 per pagina en de eerste begint met 252 ipv 251 = 298 ipv 299.
[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 13-05-2014 17:39:20 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Misschien kun je ipv 10 voor $12.50 eentje kopen van 12.50, dan heb je toch wat meer keuze en kwaliteit als je er toch maar 1 nodig hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Frietkraam het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van het productYou can't be late if you don't show up.![]()
Je hebt die arme vrouw een uitgelubberde vagina bezorgd en dan ga je een prulletje van $1,25 geven?quote:
Dat is al een beter ideequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Misschien kun je ipv 10 voor $12.50 eentje kopen van 12.50, dan heb je toch wat meer keuze en kwaliteit als je er toch maar 1 nodig hebt
Vergeet die foto, photoshop. Het zal echt troep zijn die je niet eens in een kauwgomballen automaat zult tegenkomen.![]()
Hij denkt die andere gewoon te kunnen verkopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt die arme vrouw een uitgelubberde vagina bezorgd en dan ga je een prulletje van $1,25 geven?
[..]
Dat is al een beter idee![]()
![]()
Cadeau voor zijn omaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij denkt die andere gewoon te kunnen verkopen![]()
![]()
Voor mij een nieuw record van BG. de 7e besteld, vandaag al binnen.
http://www.banggood.com/5(...)5-265V-p-921482.html![]()
Tof plaatjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
10 * 1,25 = 12,50$ = < 22 euro:
[ afbeelding ]![]()
Ik zit ook te denken aan de aanschaf van een SJ4000, alleen twijfel ik of die camera wel geschikt is als huis tuin en keuken ding. In de zin van het dagelijks leven filmen etc.
Wel gaaf dat je hem ook mee naar t zwembad kunt nemen etc.
Lastig lastig
Ik lees dat je een uurtje kunt filmen, iemand die dit kan bevestigen?
[ Bericht 9% gewijzigd door Kuhly op 13-05-2014 18:07:30 ]Ajax Amsterdam![]()
Ik ga dus die orico laadhub kopen (laderdrama), maar heb daar dus ook microUSB kabeltjes nodig. Wie had er laatst van die high-speed dingen? Ik wil wel kwaliteit dus de prijs maakt niet zoveel uit.
You can't be late if you don't show up.![]()
die zijn best duur. Ik heb van die platte en die zijn ook verbazend goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:11 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ga dus die orico laadhub kopen (laderdrama), maar heb daar dus ook microUSB kabeltjes nodig. Wie had er laatst van die high-speed dingen? Ik wil wel kwaliteit dus de prijs maakt niet zoveel uit.
![]()
2014/5/13 8:38:00 Sweden Post, Direct Link, Singapore The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit wat Shiz toen schreef, Ik heb alleen zijn expertise even nodig.
Dafuq betekent dat?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Mijn order bij BangGood is verstuurd via http://www.flytexpress.com/. Is dit een nieuw transport bedrijf, of zie ik dit verkeerd?![]()
Denk dat ze daar behoorlijk de fout in mee gegaan zijn...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
Mijn order bij BangGood is verstuurd via http://www.flytexpress.com/. Is dit een nieuw transport bedrijf, of zie ik dit verkeerd?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Vertelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Denk dat ze daar behoorlijk de fout in mee gegaan zijn...?
![]()
Wat ik me afvraag he, stel ik bestel iets, en maak na 14 dagen al een dispute aan, om dan te zeggen dat ik mn item nog niet heb.
Zou je dan een refund krijgen of zou paypal wachten tot de 45 dagen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kan het nog niet onderbouwenquote:
YouTube
Gewoon een eigen dienst die dat ding bij HK,SP, CP afgeeft. Uiteindelijk zie je bij de order ook een normaal t&t nr van 1 van die 3. So keep your pants on.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Denk dat ze daar behoorlijk de fout in mee gegaan zijn...![]()
![]()
Linkje ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die zijn best duur. Ik heb van die platte en die zijn ook verbazend goed.
Is al wel heel lang aanwezigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
Mijn order bij BangGood is verstuurd via http://www.flytexpress.com/. Is dit een nieuw transport bedrijf, of zie ik dit verkeerd?.
Is een grote verzamelaar van pakketten die de rest voor de webshop afhandelt (verzamelen, doorsturen, retouren etc etc).Dat kan je doen, maar kans dat je in het gelijk gesteld wordt is kleiner (case duurt max 20 dagen).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
Wat ik me afvraag he, stel ik bestel iets, en maak na 14 dagen al een dispute aan, om dan te zeggen dat ik mn item nog niet heb.
Zou je dan een refund krijgen of zou paypal wachten tot de 45 dagen?Ja, meerdere reviews gelezen waar ze dat aangeven. Daarnaast kosten losse batterijen niet zo veel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:00 schreef Kuhly het volgende:
Ik zit ook te denken aan de aanschaf van een SJ4000, alleen twijfel ik of die camera wel geschikt is als huis tuin en keuken ding. In de zin van het dagelijks leven filmen etc.
Wel gaaf dat je hem ook mee naar t zwembad kunt nemen etc.
Lastig lastig
Ik lees dat je een uurtje kunt filmen, iemand die dit kan bevestigen?
Zoals aangegeven vandaag op Aliexpess nog voor 78.50Er is zo'n handig overzicht:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Doet 't er toe?
Of iemand moet zin hebben om 't te controleren.
Topicreeks: Chinese Webshops
En de dader van dit alles is de topic starter van topic 191![]()
__
Deze TT mocht niet van de modjes. Had wel een leuk effect
.
GC / Chinese Webshops topic #84: DX is failliet!
Nostalgie naar de dollar koers:
GC / Chinese Webshops-topic #28 - ¤1 = $1,5004
De toevoeging van een top user aan het topic:
GC / Chinese Webshop topic #106 - Waar de TT er niet toe doet
Faalhaas:
GC / Chinese Webshops topic #191 Waar niemand een nieuw topic opent!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
@ManageTheAnger
Heb jij bij die maxxter muis dat alles niet perfect belicht is? Bij mij alleen het logo en het scrollwieletje in daglicht. 's avonds alles net een beetje meer maar niet helemaal (rood)You can't be late if you don't show up.![]()
Zijn er hier Firefox gebruikers die op Aliexpress het probleem ondervinden dat het dropdown menu om in te loggen niet werkt? Als ik er mijn muis overheen beweeg komt er niks tevoorschijn. In Internet Explorer werkt dit wel...![]()
![]()
Ah, duidelijk! Thanksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is al wel heel lang aanwezig.
Is een grote verzamelaar van pakketten die de rest voor de webshop afhandelt (verzamelen, doorsturen, retouren etc etc).Speciaal Firefox voor je opgestart, en zo te zien werkt het hier prima!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef charsom het volgende:
Zijn er hier Firefox gebruikers die op Aliexpress het probleem ondervinden dat het dropdown menu om in te loggen niet werkt? Als ik er mijn muis overheen beweeg komt er niks tevoorschijn. In Internet Explorer werkt dit wel...![]()
Ja ik weet niet wat je alles vind, maak eens fotoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef l0lownkill het volgende:
@ManageTheAnger
Heb jij bij die maxxter muis dat alles niet perfect belicht is? Bij mij alleen het logo en het scrollwieletje in daglicht. 's avonds alles net een beetje meer maar niet helemaal (rood)YouTube
Astrotec AS-200HD. Een herondekking. Ik had 'em al, maar nu met de UD110v2 i.c.m. de S.M.S.L sApII Pro en nu de FiiO X3 komt 'ie erg lekker uit de verf. Misschien moet ik wat meer open design headphones halen. Wat minder geschikt voor in de trein, vanwege soundleaking natuurlijk, maar voor de soundstage erg fijn. Anyways, kun je halen bij Lendmeurears / MP4Nation natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Welke hoofdtelefoon staat er op die foto?Oe! Zullen we LED-pigs met FOK!-logo laten maken voor deze heuglijke gebeurtenis?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Gratis bier van Danny bij het 300e topic
50 per pagina en de eerste begint met 252 ipv 251 = 298 ipv 299.Uit de OP. Jwt.quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
EDIT: Direct link van dropbox werkt niet in een IMG tag, dus bij deze:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je alles vind, maak eens foto
https://www.dropbox.com/s(...)05-13%2019.14.02.jpgYou can't be late if you don't show up.![]()
Of eieren met FOK! logoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:14 schreef shiznuts het volgende:
Oe! Zullen we LED-pigs met FOK!-logo laten maken voor deze heuglijke gebeurtenis? [ afbeelding ]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
EDIT: Direct link van dropbox werkt niet in een IMG tag, dus bij deze:
https://www.dropbox.com/s(...)05-13%2019.14.02.jpg
YouTube
Ach zal wel komen omdat ik naast een raam zit. Alsnog gaat het niet om het licht maar de muis zelfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja das dan helaas pindakaas want ik ga niet alle topics langslopen en aanpassenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Gratis bier van Danny bij het 300e topic
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Alleen deze aanpassen kan nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja das dan helaas pindakaas want ik ga niet alle topics langslopen en aanpassen?
Dan zijn er 2 299's?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
298's*Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ach, dat is vaker het geval in deze reeks. 2 missende en een dubbele
Maar dan klopt het wel voor de komende 702 topics
Ach, het zal in andere reeksen ook voorkomen hoor.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Tenga. Vooral ook even op joetoep kijken naar de Aziatische instructievideo's.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb dezelfdequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:
[ afbeelding ]![]()
Hij is er ook nog in groen en rood.
Topmuis![]()
![]()
Volgende maand denk ik deze bestellen (heb deze maand al genoeg aankopen gedaan)
Action Cam G8900 kost wel wat meer dan de sj4000 maar dan heb je ook wat ...
Wacht ook nog ff wat reviews af
Op youtube kon ik alleen deze vinden van een allibabachinees die rond loopt in een achterstands wijkje (met grote autos) in China
[ Bericht 53% gewijzigd door SanAnt op 13-05-2014 19:55:01 ]![]()
nog 1 laatste vraag; Bij die charging hub (http://www.buyincoins.com/item/37810.html#.U3JcSfl_tKg), zit daar een voedingskabel bij?You can't be late if you don't show up.![]()
Package Included:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef l0lownkill het volgende:
nog 1 laatste vraag; Bij die charging hub (http://www.buyincoins.com/item/37810.html#.U3JcSfl_tKg), zit daar een voedingskabel bij?
1 x ORICO 4 Port Charge Station.
1 x Charge Cable.
![]()
![]()
Eigenlijk bedoel ik EUquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:09 schreef igi0n het volgende:
[..]
Package Included:
1 x ORICO 4 Port Charge Station.
1 x Charge Cable.
Maar top, bedankt voor de hulp.
Heb hem dus bij BIC besteld, en via ebay nog 5 kabeltjes voor 2,50.You can't be late if you don't show up.![]()
Enkel een Amerikaanse. Is zo'n aansluiting in een 8-vorm.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef l0lownkill het volgende:
nog 1 laatste vraag; Bij die charging hub (http://www.buyincoins.com/item/37810.html#.U3JcSfl_tKg), zit daar een voedingskabel bij?![]()
Eventueel kan je deze: http://www.buyincoins.com/item/786.html#.U3JhOPl_ty0 er nog bij scoren. Dan weet je zeker dat je een Europese aansluiting hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik EU
Maar top, bedankt voor de hulp.
Heb hem dus bij BIC besteld, en via ebay nog 5 kabeltjes voor 2,50.![]()
Ok, thanks allemaal.
Heb nu best een raar probleem; bij de BIC registratie zegt hij telkens dat de vertificatie code fout is, terwijl ik na 10x proberen wel zeker weet dat ik hem op zijn minst 1x goed zou moeten hebben
Pfoe, kan je dan niet beter sparen voor een GoPro?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef SanAnt het volgende:
Volgende maand denk ik deze bestellen (heb deze maand al genoeg aankopen gedaan)
Action Cam G8900 kost wel wat meer dan de sj4000 maar dan heb je ook wat ...
Wacht ook nog ff wat reviews af
Op youtube kon ik alleen deze vinden van een allibabachinees die rond loopt in een achterstands wijkje (met grote autos) in China
Wel leuk die actioncams, vandaag eentje onder mn board gezet, leuk resultaat!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er ook neppe orico hubs in de omloop? Kan om een of andere vage reden niet registreren op BIC, anders haal ik er 1tje op ebay
EDIT: Al gedaan: Deze: http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item2c71853b19You can't be late if you don't show up.![]()
Zal ik het vervelende in-ear vraagje maar weer naar voren halen.Wat zijn de huidige aanraders rond de 50 euro?
![]()
Graag wil ik een rectificatie plaatsen.
Een paar dagen terug heb ik aangegeven dat de Gründig oortjes van de action kut zijn.
Ze zijn niet kut, na een tijd ingespeeld te hebben zijn ze eigenlijk behoorlijk ok met een redelijk goede bass.
Niet gek voor dat geld (rond de 2 euro ofzo)
en Shiz, I'm still waiting for that expert answer.YouTube
Voor Aziatische begrippen is dat overigens een zeer prima buurt. Zie eigenlijk niets verkeerd, ja, grijs en grauw, maar wel alles netjes. Dat is in Azië echt niet overal zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef SanAnt het volgende:
Don't let my username fool you...![]()
Voor al jullie sukkels die nog zitten te wachten. Hier staat ie al op te laden![]()
Donkere foto, want ik heb die swarte, niet die blanke![]()
Eerste indruk is goed. De zwarte voorkant is hetzelfde rubber als de hele body, echt mooi.
Ik vraag me af hoe dat aanvoelt bij de kleurtjes, gewoon gladde verf? Maar het rubber is hetzelfde spul als de Mobius behuizing.
Ik schrok even hoe klein dit apparaat is. Ik zat echt aan een groter formaat te denken.
Helaas was de accu al leeg dus snel aan de lader, goed voor de levensduur zo'n lege accu![]()
Overal netjes beschermfolie erop, lijkt gewoon een a-merk apparaat, super!
De hele meuk aan accessoires ziet er ook goed uit. Echt zo'n goed China dealtje![]()
Nu even techmoan review kijken want de gebruiksaanwijzing is behoorlijk kut. Ik snap ook niet hoe de accu eruit moetEr zit een soort schuifknop en een luikje... wilt niet lukken.
![]()
Laat mij raden, via Banggood?
Maat van mij had hem ook al. Ook via BG. Zit er over te denken om er maar 1 via Aliexpress te bestellen. Op die andere site van Sweden post kan ik hem ineens ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jazeker!!![]()
Maar de mijne kwam ook met Zweden post, dus...!.
Ben dat wachten wel zat.'
Ze betalen natuurlijk minder voor de shipping omdat die Downstar nog 5$ per verkochte camera moet hebben
Zo lang het niet inhoud dat hij mij heeft opgelicht hoef ik het allemaal niet te wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef monkeybrain het volgende:
Je moet eens weten wat Downstar allemaal via de PM zegt tegen mij.
Hij kraakt accounts en vult zijn adres in als er is betaald. Misschien dat daarom je cam niet aankomtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zo lang het niet inhoud dat hij mij heeft opgelicht hoef ik het allemaal niet te weten![]()
![]()
wat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hij kraakt accounts en vult zijn adres in als er is betaald. Misschien dat daarom je cam niet aankomtOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
wat is dat ding?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor al jullie sukkels die nog zitten te wachten. Hier staat ie al op te laden![]()
[ afbeelding ]
Eerste indruk is goed. De zwarte voorkant is hetzelfde rubber als de hele body, echt mooi.
Ik vraag me af hoe dat aanvoelt bij de kleurtjes, gewoon gladde verf? Maar het rubber is hetzelfde spul als de Mobius behuizing.
Ik schrok even hoe klein dit apparaat is. Ik zat echt aan een groter formaat te denken.
Helaas was de accu al leeg dus snel aan de lader, goed voor de levensduur zo'n lege accu![]()
De hele meuk aan accessoires ziet er ook goed uit. Echt zo'n goed China dealtje![]()
Nu even techmoan review kijken want de gebruiksaanwijzing is behoorlijk kut. Ik snap ook niet hoe de accu eruit moetEr zit een soort schuifknop en een luikje... wilt niet lukken.
![]()
The answer is '42'. En neem je handdoek mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Graag wil ik een rectificatie plaatsen.
Een paar dagen terug heb ik aangegeven dat de Gründig oortjes van de action kut zijn.
Ze zijn niet kut, na een tijd ingespeeld te hebben zijn ze eigenlijk behoorlijk ok met een redelijk goede bass.
Niet gek voor dat geld (rond de 2 euro ofzo)
en Shiz, I'm still waiting for that expert answer.
Maare, antwoord waarop? Heb ik iets over het hoofd gezien?Bassmonster: Brainwavz M2. Allround: Vsonic VSD1, Brainwavz R1, Xears XT3 Xtreme Pro, Xiaomi Piston V2, Sony Ericsson MH1C, Visang VS-K1? Of gewoon een paar AWEI ES800M halen? 1 reserve en een paar om cadeau te doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:08 schreef teknu het volgende:
Zal ik het vervelende in-ear vraagje maar weer naar voren halen.Wat zijn de huidige aanraders rond de 50 euro?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
GC / [Chinese Webshops] Topic #299 Almost 300!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
The answer is '42'. En neem je handdoek mee.
Maare, antwoord waarop? Heb ik iets over het hoofd gezien?
[..]
Bassmonster: Brainwavz M2. Allround: Vsonic VSD1, Brainwavz R1, Xears XT3 Xtreme Pro, Xiaomi Piston V2, Sony Ericsson MH1C, Visang VS-K1? Of gewoon een paar AWEI ES800M halen? 1 reserve en een paar om cadeau te doen?YouTube
De es800m heb ik hier toevallig nog liggen. Klinkt idd zeer goed voor de prijs die je betaald, maar het mag van mij allemaal wel wat dynamischer klinken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
The answer is '42'. En neem je handdoek mee.
Maare, antwoord waarop? Heb ik iets over het hoofd gezien?
[..]
Bassmonster: Brainwavz M2. Allround: Vsonic VSD1, Brainwavz R1, Xears XT3 Xtreme Pro, Xiaomi Piston V2, Sony Ericsson MH1C, Visang VS-K1? Of gewoon een paar AWEI ES800M halen? 1 reserve en een paar om cadeau te doen?Wat ik verder lees vind ik de xiaomi en de sony zeer interessant maar laat ik nu net geen remote nodig hebben..
![]()
Dat 'ie actief onderweg is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
GC / [Chinese Webshops] Topic #299 Almost 300!Ies toch mooi? Ik heb al zoveel statussen gezien, van neergeknuppelde zeehondjes, tot stijle haardracht. Wat het betekent zal me een zorg wezen, voor mij is het belangrijk dat de begindatum rond de datum is dat ik de bestelling heb opgegeven en als destination, in mijn geval dus, 'Austria' is vermerkt. In alle algemeenheid verwacht ik na de eerste status update m'n zending in 11 dagen.
Constant kijken wat 'ie doet heb je toch geen reet aan, dus dat bespaar ik me. Mij interesseert eigenlijk alleen of 'ie in het systeem is en of 'ie na drie weken niet altijd nog op 'collecting' staat, maar daadwerkelijk onderweg is.
Niemand zal je verplichten gebruik te maken van de remote.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:09 schreef teknu het volgende:
[..]
De es800m heb ik hier toevallig nog liggen. Klinkt idd zeer goed voor de prijs die je betaald, maar het mag van mij allemaal wel wat dynamischer klinken.Wat ik verder lees vind ik de xiaomi en de sony zeer interessant maar laat ik nu net geen remote nodig hebben..
Bepaald oordopjes gezien? Misschien zijn ze al eens voorbijgekomen, voeg het modelnummer eens toe aan de search: https://www.google.nl/sea(...).nl+chinese+webshops .
Inspirazi topiques op Head-fi:
• http://www.head-fi.org/t/(...)ps-fidelio-s2-pg-724
• http://www.head-fi.org/t/(...)hones-iems-amps-dacs
• http://www.head-fi.org/t/(...)links-permitted/4470
• http://www.head-fi.org/t/530008/the-eu-deals-thread/510
• http://www.head-fi.org/t/(...)added-04-30-14-p-901
• http://www.head-fi.org/t/(...)pdate-march-1st-2013
en check ook eens http://www.inearmatters.net
[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 14-05-2014 00:19:30 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als je graag gaat solderen in het bos ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:09 schreef rene90 het volgende:
Deze niet interessant voor mensen die solderen?
http://www.banggood.com/H(...)ol-Kit-p-926832.html![]()
Meestal is er wel een stopcontact in de buurt, iets veiliger.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef monkeybrain het volgende:
Je moet eens weten wat Downstar allemaal via de PM zegt tegen mij.
Opgelicht, neuhhhh alleen wat geld afgetroggeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zo lang het niet inhoud dat hij mij heeft opgelicht hoef ik het allemaal niet te wetenTmart.com heeft inderdaad slechte beveiliging gehad en daarmee heb ik inderdaad redelijk veel accounts kunnen kraken.. dus er zijn aardig wat bestellingen nu mijn kant op aan het komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hij kraakt accounts en vult zijn adres in als er is betaald. Misschien dat daarom je cam niet aankomt![]()
SJ4000 gooi ik straks allemaal mooi op marktplaats, dikke winst wordt dat!![]()
![]()
Ik vond het achteraf allemaal niet zo ethisch verantwoord dus heb Ik ze daarom ook maar gewezen op hun beveiliging, inmiddels is daarom de site (ook qua layout) verbeterd met SSL certificaten, welke zorgen voor authenticatie van de server en versleuteling van data tussen webserver en client/browser.![]()
Even zonder gekheid natuurlijk.., ik denk dat best veel mensen hier 1 bepaald wachtwoord hebben welke ze overal voor gebruiken, ook voor hun account op chinese webshops..
best veel van die (amateur)shopjes slaan de wachtwoorden gewoon in plaintext(zichtbare tekst) op ipv ze versleuteld in een database te hebben staan.. dus pak gewoon een wachtwoord welke je niet dagelijks gebruikt en stel die in voor je chinashopjesaccount![]()
![]()
Maak per site een account variant, nog sterker.. bijvoorbeeld eerste twee letters van de site achter je wachtwoord oid. Uniek wachtwoord bij elke site, maar toch 'oke' te onthouden!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Opgelicht, neuhhhh alleen wat geld afgetroggeld
[..]
dus pak gewoon een wachtwoord welke je niet dagelijks gebruikt en stel die in voor je chinashopjesaccount
Pff, wacht al weer 1,5 maand op aliexpress zending, ligt het aan mij of zijn ze over het algmeeen bij Aliexpress wat langzamer dan shopjes als Buyincoins en Aurabuy?
Gister horloge gekocht, weer wat opvallenders.. vond hem er toch wel lekker futuristisch uit zien![]()
En voor die prijs van 3,5 euro, kon het niet laten![]()
En vannochtend toen ik keek gewoon al verzonden, dus hopelijk wat sneller dan die aliexpress zendingen. Maar over het algemeen van Aurabuy eigenlijk altijd wel rap
[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 14-05-2014 09:59:53 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mwha, valt mee hoor. Van de sale laast het meeste binnen 10-14 dagen wel binnen (1 zelfs item 6).quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:52 schreef tokko1 het volgende:
Pff, wacht al weer 1,5 maand op aliexpress zending, ligt het aan mij of zijn ze over het algmeeen bij Aliexpress wat langzamer dan shopjes als Buyincoins en Aurabuy?
Uitschieters heb je overal wel (helaas)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Toevallig zat ik er gisteren naar te kijken, maar het meerendeel is van die m.i. zoete troep als 'home is where the heart is' en zo. Nah, ik heb liever een gave/stoere/grappige tekst of quite.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
Ook leuk uit China, muur stickers:
http://www.banggood.com/b(...)selstyle=&searchtag=
Overigens mijn pijlen gericht op een FNF iFive mini 3 Retina van 7,9". Handzaam, goed scherm en volgens de reviews en YouTube vids prima prestaties. Alleen heb ik een jaartje geleden mijn tablet verkocht (10.1") omdat ik hem niet veel gebruikte...Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Beam me up, Scotty!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:52 schreef tokko1 het volgende:
Gister horloge gekocht, weer wat opvallenders.. vond hem er toch wel lekker futuristisch uit zien
En voor die prijs van 3,5 euro, kon het niet latenI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
2 weken geleden 2 usb hubs en hdmi switch via ebay gekocht.
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Deze was na een week al binnen, prima dingetje.
Deze kwam gister binnen. Werkt goed en ziet er goed uit. Plastic is helaas wel wat glimmender dan op het plaatje. Aan/Uit knop voelt wel stevig aan.
Deze kwam ook gister binnen. Heb hem nog niet getest, maar aangezien de verhalen over dit ding positief waren hier had ik hem ook maar besteld. Komt ongetwijfeld nog een keer van pas.![]()
Pakketje delivered maar niet aan mij blijkbaar![]()
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RC728372037CNI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Had ik laatst ook, een maand later kwam hij toch (Via een buurman, weliswaar.. maar geloof niet dat hij hem een maand had).quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RC728372037CNCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Even omnummeren bij PostNL en dan er zien achter te komen waar hij afgeleverd isquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RC728372037CN
Hoe doe ik omnummeren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Even omnummeren bij PostNL en dan er zien achter te komen waar hij afgeleverd isI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Is dat te doen met van die slecht vertaalde instructies?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:54 schreef Miniem het volgende:
Het bouwpakket van "strandbeest" is nu 12 usd.
http://www.banggood.com/W(...)ffG8n_8395_935862_22
Lijkt me wel een leuk ding om te bouwen inderdaad.Gegroet!![]()
Ik heb ook net 1 binnen van Sinobiquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:43 schreef larry_flynt het volgende:
Gisteren dit horloge binnen gekregen. Ben er erg blij mee. Goed horloge voor circa 8 euro.
[ afbeelding ]Prima dingen inderdaad!
![]()
Bellen of twitterenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik ben meer fan van Curren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:11 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik heb ook net 1 binnen van SinobiPrima dingen inderdaad!
Vorige week deze ontvangen![]()
![]()
Eens, wat een zoete crap is dat altijd. Die grote met die wereldkaart in woorden vind ik trouwens wel best mooi.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Toevallig zat ik er gisteren naar te kijken, maar het meerendeel is van die m.i. zoete troep als 'home is where the heart is' en zo. Nah, ik heb liever een gave/stoere/grappige tekst of quite.Eergisteren ook een Curren besteld, deze dus. Voor ¤ 6,72 kun je best eens iets gokkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef bartvangils het volgende:
[..]
ik ben meer fan van Curren.
Vorige week deze ontvangen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht een powerbank ofzoquote:
Ga mijne vandaag bestellen hoop ikScheurt dat niet je behang eraf als je het eraf gaat halen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
http://www.banggood.com/S(...)-Decal-p-926587.html
[ Bericht 8% gewijzigd door bobbernaut op 14-05-2014 13:57:52 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je behang op je muur hebt, vast wel. Heb je een muur zonder behang, wat bij de meeste muren het geval wel is denk ik, dan niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef bobbernaut het volgende:
Scheurt dat niet je behang eraf als je het eraf gaat halen?
http://www.banggood.com/S(...)-Decal-p-926587.html
Vind die muurstickers ook wel grappig, maar als heel je huis voorzien is van structuur op de muren, dan wordt het al snel niks.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik had even gezocht dat FHD filmen +- 1 gb per 10 minuten is, is dat met de SJ4000 niet anders? Of comprimeert die wat?Ajax Amsterdam![]()
Deze en deze lijken me wel geinig op een baby/kinderkamer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
(als je de tekst bij de laatste maar niet gebruikt).
Maar goed; dat is natuurlijk heel erg smaakgebonden en misschien is zoiets ook wel helemaal niet slim op een babykamer (vanwege licht) dus ik geeft het nog maar niet aan m'n zus voor m'n nichtje (ben oom!)
Misschien dat ze die linker nog wel leuk vinden; daar zijn ze een tijd op vakantie geweest namelijk...
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2014 15:32:36 ]![]()
Ik heb vier pakketten van Fasttech onderweg, verspreid over 1,5 week besteld. In totale willekeurige volgorde worden ze nu geshipped. Tegelijk de melding "Information received".
Nu 1 dispatched, 2 "product received", 1 "information received"... Gaat soepeltjes.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
IGefeliciteerd dan maarquote:Niet te veel chemisch spul bestellen hé!
__
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
het idee is leuk, maar begin er maar niet aan. Het is ronduit kut om het telkens bij te vullen en je apparaat wordt er ook niet beter op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
__
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe deskeltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
![]()
quote:Ik heb nog een Curren 8106 liggen, ongebruikt en zo. Vind hem mij niet staan. Iemand interesse?quote:
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Thanks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
Had een tijdje geleden ook even gedacht om grote beer te kopen, maar dat doe ik inderdaad ook maar niet.![]()
(ook vanwege smaak/China kwaliteit) quote:Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2014 15:37:27 ]![]()
Mijn PowNed powerbank is eindelijk binnen( Met dank aan l0lownkill!
) Straks maar even kijken of t wat is.
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Op dat punt wordt wel vaker moeilijk gedaan. Vacuüm trekken van namaak/hervulbare,en al dat soort zaken. Ik heb het ooit geprobeerd bij een Senseo en die was inderdaad met geen mogelijkheid meer los te krijgen na een aantal keren een hervulbare gebruikt te hebben.![]()
BIC valt me wel tegen trouwens....steeds minder assortiment op het gebied van electronica. Qua tablets / telefoons lopen ze gewoon achter vergeleken met andere sites. Geekbuying valt me nu ook wel tegen, heb van een order geen melding gekregen dat het verzonden is (5 april) en is ook nog steeds niet binnen. Als je via de website checkt staat het wel op shipped.
Nouja een hoesje van 1.69 dollar...tja. Ik zal wel even met ze gaan chatten morgen.![]()
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?![]()
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Wat voor bedrag / item ging het om, geen tracking?![]()
Ik heb deze set-upquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks.
Had een tijdje geleden ook even gedacht om grote beer te kopen, maar dat doe ik inderdaad ook maar niet.![]()
(ook vanwege smaak/China kwaliteit)
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja, zou best kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef N22 het volgende:
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.. Apparaat wat ik heb zit ook al geen garantie meer op.
Tis best aardig om zo eens een cappuccino of espresso te maken. Ben de enige die dat hier drinkt.
De nieuwe machines maakten de cupjes van concurrenten wel stuk dacht ik, maar daar heeft de rechter een stokje voor gestoken
Assortiment is altijd niet zo groot geweest. Paar maanden geleden deden ze het inderdaad beter met nieuwe tablets etc. Maar de prijs is van die dingen daar ook een beetje mwha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef rene90 het volgende:
BIC valt me wel tegen trouwens....steeds minder assortiment op het gebied van electronica. Qua tablets / telefoons lopen ze gewoon achter vergeleken met andere sites. Geekbuying valt me nu ook wel tegen, heb van een order geen melding gekregen dat het verzonden is (5 april) en is ook nog steeds niet binnen. Als je via de website checkt staat het wel op shipped.
Nouja een hoesje van 1.69 dollar...tja. Ik zal wel even met ze gaan chatten morgen.quote:
Ah oké, thanks, heb een geschil aangemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.
Wat voor bedrag / item ging het om, geen tracking?
Het gaat om een "cager B09" powerbank, $13 / standard airmail.![]()
Mensen ik heb tijdje geleden iets besteld bij banggood nu staat telkens bij trackingVanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daarquote:2014-05-07 14:00, Order in transit![]()
![]()
Reken bij Sweden post op ongeveer 4 weken. En dat hij op een status blijft hangen kan gewoon, ik heb het 3 weken op 1 status gehad ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mensen ik heb tijdje geleden iets besteld bij banggood nu staat telkens bij tracking
[..]
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daar![]()
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef MarkBroflovski het volgende:
4 wekenChina post is zelfs sneller
![]()
![]()
Was dat een Newman N2? Zo ja, afgevangen op Beijing bij de controle. Zijn/worden opnieuw gestuurd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Te snel gereageerd.![]()
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:33 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachtenAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Ik neem aan dat je PandaWill bedoelt? Heel zeker dat het product nog op voorraad is, want de knop onder de (nu in happy hour) thl w200s is grijs? Dit betekend volgens mij dat de actie is afgelopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?![]()
Heb je misschien een link van die happy hour?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?You can't be late if you don't show up.![]()
quote:![]()
![]()
Wij alleen de linker en ook zo'n oude koffiemolen (maar niet in gebruik). Al die Senseobocht en andere rommel hoef ik niet, maar ik mis wel een goede espresso of cappuccino e.d.
Zo'n beer wordt 'm dus maar niet (lijkt me?), moet eigenlijk nog wel wat verzinnen; kan echt niet met lege handen aankomen![]()
![]()
Je moet wel tijdens dat happy hour klikken hè.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?
(en héééél snel zijn als het een mooie prijs is en er maar 5 beschikbaar zijn)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Nespresso zelf is best goed te drinken. Denk als die zelf cups maar een beetje in de buurt komen dan kan ik mijn Espresso koffie daar voor gebruikenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij alleen de linker en ook zo'n oude koffiemolen (maar niet in gebruik). Al die Senseobocht en andere rommel hoef ik niet, maar ik mis wel een goede espresso of cappuccino e.d..
Lo'r espresso is het (net) nietHmz, ja weet het niet. Het zou natuurlijk ook gewoon goed spul kunnen zijnquote:Zo'n beer wordt 'm dus maar niet (lijkt me?), moet eigenlijk nog wel wat verzinnen; kan echt niet met lege handen aankomen![]()
Dat is niet moeilijk.quote:
Ik ben tevreden met de koffie uit m'n goedkope volautomaatje, maar daar halen de échte liefhebbers hun neus voor op. (die willen zelf branden, met de hand malen etc.)
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Wij hebben ook 'maar' een Saeco volautomatische espressomachine, maar vind 't goed te drinken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.
Ik ben tevreden met de koffie uit m'n goedkope volautomaatje, maar daar halen de échte liefhebbers hun neus voor op. (die willen zelf branden, met de hand malen etc.)
![]()
Morgen is precies over een maand vaderdag, rede dus om eens wat uit china voor hem te halen
Heeft iemand misschien suggesties?You can't be late if you don't show up.![]()
Hobby's, interesse, vrouw/vriendin?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef l0lownkill het volgende:
Morgen is precies over een maand vaderdag, rede dus om eens wat uit china voor hem te halen
Heeft iemand misschien suggesties?![]()
Hij heeft net weer een motor gekocht, heeft een autobedrijf en heeft een vriendinquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hobby's, interesse, vrouw/vriendin?
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, ja weet het niet. Het zou natuurlijk ook gewoon goed spul kunnen zijn
Plus hoe vinden de ouders een 100cm. grote beer?![]()
![]()
Die vinden het vast beregezellig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).
Onderhoudsspullen voor de motor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft net weer een motor gekocht, heeft een autobedrijf en heeft een vriendin
Of een mooie LED-loop-lamp?
Of http://www.dx.com/p/casua(...)for-men-black-248865?![]()
Vergeet niet: je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er welquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Onderhoudsspullen voor de motor?
Of een mooie LED-loop-lamp?
Of http://www.dx.com/p/casua(...)for-men-black-248865?
Die sokken zijn misschien een goed idee, hij heeft liever iets nuttigs dan iets wat uiteindelijk in de kast belandYou can't be late if you don't show up.![]()
Geef 'm een schoondochter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er wel
Die sokken zijn misschien een goed idee, hij heeft liever iets nuttigs dan iets wat uiteindelijk in de kast beland![]()
Als je nog een schroevendraaier set zoekt voor 2.30 euro
http://www.ebay.de/itm/370983005787?clk_rvr_id=633491750512![]()
Volgens mij staan die bekend om de eerste keer meteen dubbel te draaien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
http://www.ebay.de/itm/370983005787?clk_rvr_id=633491750512
Maar ach, voor die 2,30 mag je ook niks verwachten.![]()
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoonquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er wel
Die sokken zijn misschien een goed idee, hij heeft liever iets nuttigs dan iets wat uiteindelijk in de kast beland
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
http://www.ebay.com/itm/1(...)em461e4fa03c&vxp=mtrquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoonOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ik al, en hij is daar niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoonYou can't be late if you don't show up.![]()
quote:quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef igi0n het volgende:
Vergeet niet: je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is!![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bellen of twitterenToevallig vd week geprobeerd, nummer is niet meer in gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt een doorverwijzing naar het 0900 nummer.YouTube
Raar, hier ook nog gebruikt.
Direct bij het eerste bandje opgehangen? (normaal werd je daarna doorgeschakeld)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee heel verhaal, en dat er een ander nummer was en op een gegeven moment hoorde je gewoon tuut tuut tuut tuutquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef RobertNL het volgende:
Raar, hier ook nog gebruikt.
Direct bij het eerste bandje opgehangen? (normaal werd je daarna doorgeschakeld)YouTube
Die moet je niet kopen. Wat een kutkwaliteit is dat zeg. Heb je niks aan. En ja ik heb die set hier staan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
http://www.ebay.de/itm/370983005787?clk_rvr_id=633491750512
Maandag las ik van die actie met de SJ4000 en toch weer vergeten gisteren om te bestellen. Jammer. Was een mooie prijs.![]()
En één vonkje en *zap* de beer is een fakkel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Plus hoe vinden de ouders een 100cm. grote beer?
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Toch maar een SJ4000 besteld.
Coupon uit de startpost van Tmart is niet meer geldig. Maar met coupon ' A6 ' wel 5% korting gehad, kom ik effectief uit op zo'n 63 eur![]()
Ah oke, dat wist ik niet. Beetje onduidelijk. Het betreft inderdaad Pandawill - niet helemaal wakker vandaag, excuses!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:39 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je PandaWill bedoelt? Heel zeker dat het product nog op voorraad is, want de knop onder de (nu in happy hour) thl w200s is grijs? Dit betekend volgens mij dat de actie is afgelopen.Was van pandawillquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb je misschien een link van die happy hour?Hmm jammer, was anders wel een mooi prijsjequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je moet wel tijdens dat happy hour klikken hè.
(en héééél snel zijn als het een mooie prijs is en er maar 5 beschikbaar zijn)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Met de actie van mij was hij 61 Euro ofzo, dus 63 is inderdaad nog een leuk prijsjequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef DJSmiley het volgende:
Toch maar een SJ4000 besteld.
Coupon uit de startpost van Tmart is niet meer geldig. Maar met coupon ' A6 ' wel 5% korting gehad, kom ik effectief uit op zo'n 63 eur![]()
![]()
Iemand wel een te maken gehad met een tracking nummer dat begint met RC en eindigt op MY
(zoals RC000000000MY)? Ben deze zelf nog nooit tegen gekomen en vraag me af van welke post bedrijf hij afkomstig is![]()
![]()
Misschien ligt je zending ergens op de zeebodem...
Te vroegquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Misschien ligt je zending ergens op de zeebodem... [ afbeelding ]![]()
. Gelukkig wacht ik nog niet zóóó lang
![]()
![]()
Even wat test resultaten van de sj4000.
opladen lege accu: 3,40 uur
opname 1 accu 1080p: 1,35 uur.
GB: Dacht ik pas aan nadat ik de boel had weggedaanMaar was rond de 10/11 gb
![]()
Ik kan natuurlijk mijn reputatie bevestigen maar helaas gewoon richting de muur gezet en laten lopenquote:![]()
![]()
FPV nastyness.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zit trouwens ineens te denken om mezelf te filmen tijdens het slapen. Maar op 1 of andere manier vind ik dit een doodeng ideeStraks ontdek ik zaken die ik niet wil ontdekken
![]()
![]()
Paranormal activity 9485734792392quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zit trouwens ineens te denken om mezelf te filmen tijdens het slapen. Maar op 1 of andere manier vind ik dit een doodeng ideeStraks ontdek ik zaken die ik niet wil ontdekken
YouTube
Slaapwandelparty's!
In je slaap je telefoon pakken en een groeptext sturen, komen er opeens een boel hoop mensen opdagen, discolichten, partymuziek, dansen met je ogen dicht. En dan wakker worden afvragen waarom je zo brak bent en de boel zo'n zooitje is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb je een IR-bron dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
Evt. ga ik ook een SJ4000 kopen voor op de motor ;D maar wat voor bevestigingen zitten erbij? (voor bv. op helm e.d.?)Hello, is it me you are looking for!?![]()
Heb nog wat paypal over, dus de earson maar eens bestellen
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html nog steeds de goedkoopste? De 5% kortingscode krijg ik hier niet werkend op:
The coupon can not be used if all the goods in the shopping cart are on sale or with wholesale price.![]()
Wat er in ieder geval niet bij zit is zo een harnas dat je hem op je borst hebt hangen. Dat lijkt me wel tof. Moet vast en zeker te vinden zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:29 schreef roflmaker het volgende:
Evt. ga ik ook een SJ4000 kopen voor op de motor ;D maar wat voor bevestigingen zitten erbij? (voor bv. op helm e.d.?)
Tmart
Package Includes
1 x SJ4000 FHD 1080P Sport Camcorder
1 x Waterproof Case
1 x Waterproof Case Bracket
1 x Waterproof Case Clip
1 x Bike Bracket
1 x Multifunction Clip
1 x Camera Clip
1 x Helmet Seat
1 x Bandages
1 x Cleaning Cloth
1 x Power Adapter
1 x 3M Stickers
1 x USB Cable
1 x Bracket Adapter
1 x Manual![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:29 schreef roflmaker het volgende:
Evt. ga ik ook een SJ4000 kopen voor op de motor ;D maar wat voor bevestigingen zitten erbij? (voor bv. op helm e.d.?)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Aah een plakkertje dus, thanks!quote:
Hello, is it me you are looking for!?![]()
Heb hem besteld bij Tmart (wel de zwarte natuurlijk ;P ) Komen er ws nog inklaringskosten bij denk ik?Hello, is it me you are looking for!?![]()
Doe zelf ook eens research.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:28 schreef Zspirit het volgende:
IS het pakket van spullen dat je bij de SJ4000 krijgt overal het zelfde?Als je gelukt hebt niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:17 schreef roflmaker het volgende:
Heb hem besteld bij Tmart (wel de zwarte natuurlijk ;P ) Komen er ws nog inklaringskosten bij denk ik?![]()
haha dit heb ik serieus wel eens gedaan.. gewoon ip-camera laten draaien snachts met ispy en dan op timelaps mode.. geen geluid dus maar ik kwam er wel achter dat ik in mijn slaap dus praat doordat ik constant mijn mond zag bewegen xD..quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
In feite wel jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:36 schreef MarkBroflovski het volgende:
SJ4000 is dat niet gewoon een Gopro hd hero clone?..al kun je ze natuurlijk niet helemaal vergelijken qua beeldkwaliteit(resoluties,FPS etc..)
Design is dan wel redelijk gelijkend, maar de prijs is een stuk aantrekkelijker![]()
![]()
Ik zag wat bron materiaal vond het vergelijkbaar met HD HERO2 zal me niks verbazen zelfde sensor gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
In feite wel ja..al kun je ze natuurlijk niet helemaal vergelijken qua beeldkwaliteit(resoluties,FPS etc..)
Design is dan wel redelijk gelijkend, maar de prijs is een stuk aantrekkelijker![]()
In principe wel. Sommige (ebay) shops halen wel de waterproof case uit de verpakking die je dan tegen betaling er bij kan krijgen...quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:28 schreef Zspirit het volgende:
IS het pakket van spullen dat je bij de SJ4000 krijgt overal het zelfde?![]()
![]()
en sommige geven een extra batterij erbijquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:54 schreef igi0n het volgende:
[..]
In principe wel. Sommige (ebay) shops halen wel de waterproof case uit de verpakking die je dan tegen betaling er bij kan krijgen...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je hebt ook al gewoon apps voor puur geluid op te nemen. IK hoorde echt van veel mensen dat ik in mijn slaap praat en dit bleek ook zo te zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha dit heb ik serieus wel eens gedaan.. gewoon ip-camera laten draaien snachts met ispy en dan op timelaps mode.. geen geluid dus maar ik kwam er wel achter dat ik in mijn slaap dus praat doordat ik constant mijn mond zag bewegen xD..![]()
![]()
![]()
Komt me heel bekend voor ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt ook al gewoon apps voor puur geluid op te nemen. IK hoorde echt van veel mensen dat ik in mijn slaap praat en dit bleek ook zo te zijn![]()
![]()
Meestal gemompel, af en toe hele woorden/kleine zinnen.
Voor android users kan ik 'SleepBot - Sleep Cycle Alarm' aanraden.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Of je werd oraal verkracht door een geestquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha dit heb ik serieus wel eens gedaan.. gewoon ip-camera laten draaien snachts met ispy en dan op timelaps mode.. geen geluid dus maar ik kwam er wel achter dat ik in mijn slaap dus praat doordat ik constant mijn mond zag bewegen xD..![]()
![]()
We kunnen wel weer zien waar jou seksuele fantasieën liggen..quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Of je werd oraal verkracht door een geest![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Of je werd oraal verkracht door een geestJa jongens spot er maar mee!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
We kunnen wel weer zien waar jou seksuele fantasieën liggen..![]()
Ghost rape bestaat echt en maakt elk jaar meer slachtoffers.
Gegroet!![]()
Weet iemand of dit wat is? zag iemand er mee voorbij komen in een eerdere reeks, maar weet niet of deze beter is, of slechter als die andere?
http://www.aliexpress.com(...)32366.1996734150.271Is back![]()
beter of slechter is als die andere..quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:43 schreef supayoshii het volgende:
Weet iemand of dit wat is? zag iemand er mee voorbij komen in een eerdere reeks, maar weet niet of deze beter is, of slechter als die andere?
http://www.aliexpress.com(...)32366.1996734150.271
die andere.. lekker duidelijk
ik neem aan dat je de Xiaomi 10400 mAh Power Bank bedoeld?
Ik ken deze opzich niet, maar was die Xiaomi powerbank bij BG niet goedkoper?
ik neem aan dat BG wel legitiem spul verkoopt..![]()
Ah ja, nee.Ik vind hem wel mooier dus neem die. Hij is bij tmart voor 15 euro, alleen de New7 coupon is expired stat er.
Anyway,
Ik neem die mee, nog een vraag
ik zocht ook nog een dock voor me Jiayu G4, alleen die zie ik nergens kreeg ik vorige keer een houtenplankje te zien maar dat kan ik niet bestellen en ben te bedonderd om zoiets zelf te maken.
Iemand een idee?Is back![]()
Tering, bij geekbuying had ik een hoesje besteld voor mijn ereader (5 april). Die was snel verzonden maar nu nog niet binnen. Op de chat even nagevraagd en ze zeggen dat ze pas na 3 maanden misschien een resend doen.
![]()
Of je haalt de Xiaomi, of je haalt gewoon zoals yours truely een Yoobao, zoiets bijvoorbeeld: http://www.aliexpress.com(...)meras/727362867.html .quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:43 schreef supayoshii het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32366.1996734150.271Diegene vragen of hij er niet wat in ziet om er een lucratieve handel van te maken die dingen in elkaar te knutselen en te verkopen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef supayoshii het volgende:
Ah ja, nee.Ik vind hem wel mooier dus neem die. Hij is bij tmart voor 15 euro, alleen de New7 coupon is expired stat er.
Anyway,
Ik neem die mee, nog een vraag
ik zocht ook nog een dock voor me Jiayu G4, alleen die zie ik nergens kreeg ik vorige keer een houtenplankje te zien maar dat kan ik niet bestellen en ben te bedonderd om zoiets zelf te maken.
Iemand een idee?Of je zoekt gewoon naar een universeel dock met microUSB connector, kan natuurlijk ook, hè.
Gewoon zeggen "paypal claim" en meestal krijg je dan wel je geld terug, zo niet dan maak je gewoon letterlijk een PayPal claim aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:52 schreef rene90 het volgende:
Tering, bij geekbuying had ik een hoesje besteld voor mijn ereader (5 april). Die was snel verzonden maar nu nog niet binnen. Op de chat even nagevraagd en ze zeggen dat ze pas na 3 maanden misschien een resend doen.
![]()
Ja gedaan maar ik ga niet voor 1.70 dollar zo'n claim openen. Ik ga gewoon verder geen zaken meer doen bij geekbuying.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "paypal claim" en meestal krijg je dan wel je geld terug, zo niet dan maak je gewoon letterlijk een PayPal claim aan.![]()
Is 2e bedrijf van DealExtreme, en die was waarschijnlijk niet zo winstgevend als DX is!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:44 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Wat is er met Manafont aan de hand??
404 not found![]()
![]()
Iemand ervaring met fietsonderdelen uit China? (Zadels, jasbeschermers, spatborden)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
Iemand ervaring met fietsonderdelen uit China? (Zadels, jasbeschermers, spatborden)![]()
Ik heb 2 2200ma powerbanks binnen ondertussen. 1 is volgens mij brak (paar procent erbij en dan al leeg). de tweede net binnen en aan de oplader![]()
Oh.. Ik dacht altijd dat het hier veel duurder wasquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien keek ik altijd wel op de verkeerde sites hoor, maar als ik een keer iets tegenkwam was het vaak duurder dan in Nederlandquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht altijd dat het hier veel duurder was![]()
![]()
Deal Extreme is geen China shopping.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef igi0n het volgende:
[..]
Misschien keek ik altijd wel op de verkeerde sites hoor, maar als ik een keer iets tegenkwam was het vaak duurder dan in NederlandYouTube
Grapjas. Net alsof DX de enige site is waar ik fiets spullen ben tegen gekomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Deal Extreme is geen China shopping.![]()
Deze dacht ik:quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:08 schreef SanAnt het volgende:
Vraagje aan de lampenexperts:
Wat is de beste zaklamp voor +-$25 ??
http://www.tmart.com/CREE(...)c-Torch_p129252.html![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ik kwam nog een shirt tegen. Aangezien wolvenshirts bij China shoppend volk in trek zijn, is dit misschien ook wel wat?
http://www.amazon.co.uk/G(...)ords=grumpy+cat+moon
Vast ook wel in China te koop!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Heb een Xiaomi shirt en polo besteld.![]()
Samen met nog een stuk of wat accessoires uit de Xiaomi-store.
Alvast uitrusten om de blits te maken op de Hong Kong Electronics Fair in oktober.
- Kosten voor een all original powerbank trouwens 69 CNY (~ 11 USD/8 EUR, excl. agentkosten):
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 15-05-2014 21:36:31 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
¤8?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef shiznuts het volgende:
Heb een Xiaomi shirt en polo besteld.![]()
Samen met nog een stuk of wat accessoires uit de Xiaomi-store.
Alvast uitrusten om de blits te maken op de Hong Kong Electronics Fair in oktober.
Kosten voor een all original powerbank trouwens 69 CNY:
[ afbeelding ]
Dat is toch belachelijk goedkoop...?
HA, geen ninja-edit!YouTube
Noem het belachelijk goedkoop of gewoon 'bang for buck'.
In vergelijking met de rest bedoel ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Noem het belachelijk goedkoop of gewoon 'bang for buck'.
Jij hebt ervaringen met agents, hoeveel zal de fee zijn op zo'n powerbank?YouTube
Vergis je daar niet in, Katie Melua zingt niet voor niets "There are 9 million bicycles in Beijing". Maar die fietsen zien er dan meer zo uit:quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.
Jasbeschermers? Die gebruiken ze daar echt nietIk hier ook niet overigens
Qua cmmissie nog geen dollar. De kosten gaan 'em dan in het verzenden zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest bedoel ik.
Jij hebt ervaringen met agents, hoeveel zal de fee zijn op zo'n powerbank?
En vanwege de accu moet je dan het wat duurdere Singapore Post nemen.
Dus dan zal je waarschijnlijk net onder de 20 USD totaalprijs blijven.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hah, alles is daar belachelijk goedkoop
Maar als je idd de verzendkosten meerekent verschilt het niet veelYou can't be late if you don't show up.![]()
Is het normaal dat dxextreme jouw een nederlandse track and trace geeft zodra het in nederland is?
Ik heb nu een chinese track and trace maar daar kan ik weinig mee.![]()
Nee, dat doen ze niet. Chinese T&T blijft een Chinese T&T.
Wel plakt postNL er een Nederlandse T&T bij op bij aankomst in Nederland tot die tijd zal je het met de Chinese tracking moeten doen.
Wil je de Nederlandse track en trace dan moet je ze twitteren / bellen en je buitenlandse code laten omnummeren naar een Nederlandse, maar dat kan pas nadat het pakketje in Nederland is aangekomen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Seg. Hedde gij de OP (OpeningsPost) al doorgenoomt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef icloud het volgende:
Is het normaal dat dxextreme jouw een nederlandse track and trace geeft zodra het in nederland is?
Ik heb nu een chinese track and trace maar daar kan ik weinig mee.
Wee dut da teggenwoordig nog?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Seg. Hedde gij de OP (OpeningsPost) al doorgenoomt?![]()
![]()
![]()
Strak planquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.![]()
Mirjam, sorry voor de lok-quote![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door RobertNL op 15-05-2014 23:25:52 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Da's er goed mogelijk eentje v/d prijsvraag/poll van FOK! en waar rook is, is vuur, dus ik dacht, sla ik meteen een zooitje vliegen in een vuurspuw.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef RobertNL het volgende:
De volgende die een -simpele- vraag stelt dan maar weer met fakkels die OP in sturenSaltgun mag natuurlijk ook.
Wie heeft er trouwens iets gewonnen toen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waar kan je de Jiayu G4 batterij goedkoop kopenzit een beetje te kijken, maar allemaal beetje duur, 3000 MAH batterij
Is back![]()
Ik ben m'n oortjes(AWEI ES900i) ergens kwijtgespeeld..
Waar koop ik het best nieuwe? Focalprice is maar 7 dollar en volgens chinaprices.us is dat ook de goedkoopste seller, iemand die het nog goedkoper kan krijgen?![]()
Talking about AWEI. Minitake came thru.
Altijd handig om te hebben liggen. Altijd leuk om cadeau te doen.
Gewoon http://chinaprices.us?q=awei%20-huawei aflopen.
- Er is trouwens ook de AWEI TE800i (ES800M /w mic?).
O.a. http://www.tinydeal.com/a(...)nes12m-p-111068.html . Coupon: 157983331r voor 5% off.
Voor de AWEI's (of iets anders) op FocalPrice -7%: RMN7 .
-- Something else. BICVICTORY9 voor 9% off bij BIC. Nog twee dagen geldig.
[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 16-05-2014 01:22:25 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Whoops, na een refund ivm geen ontvangst nu alsnog het item ontvangen. Na twee maanden, maar goed.. was ook maar $5.
Iemand toevallig een coupon voor Pandawill? Tabletje op komst waarschijnlijk.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Is dit duur, dji phantom 349 euro?
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/595538/
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/035083/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Banggood kan ook langzaam zijn, 17 april verzonden (cree lampje), nog niet binnen. Ik heb sowieso een redelijk lijstje wat nu onderweg is:
-cree lampje
-gitaar standaard
-orico oplader
-kabeltje
-hoesje voor e-reader
-nog een hoesje voor e-reader omdat die eerste nog niet is aangekomen
-jiayu g4s![]()
Gevonden; t/m morgen 7% met 2014fatherday.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[...]
Iemand toevallig een coupon voor Pandawill? Tabletje op komst waarschijnlijk.
Twijfel nu alleen over welke shipment ik zal gebruiken. Sowieso express service, FedEx Hong Kong voor $6, iemand ervaring mee (weliswaar naar Taiwan en niet naar NL).Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:25 schreef monkeybrain het volgende:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/035083/Het is wel de eerste versie, als ik het goed heb, is er tegenwoordig een Phantom II, maar die gebruikt wel veel duurdere accu's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...![]()
Phantom II heeft dan ook echt een 25min flight timeen GPS systeem waardoor hij automatisch terug vloegt naar beginpunt als hij signaal verliest
![]()
En check die snelheid dan! Hier test iemand de Phantom II voor 17 minuten op max snelheid.
Ja, en accu's van 150 euro die je alleen met de DJI lader op kunt laden...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
Phantom II heeft dan ook echt een 25min flight timeen GPS systeem waardoor hij automatisch terug vloegt naar beginpunt als hij signaal verliest
![]()
En check die snelheid dan! Hier test iemand de Phantom II voor 17 minuten op max snelheid.Don't let my username fool you...![]()
Nadat ik vraag waarom na een week de tracking het nog niet doet van m'n bestelde muis.quote:Hi,the tracking number will work on 18 May ! sorry ,we have Contact the chinapost !![]()
Oftewel hij gaat morgen pas op de bus daar.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
China Post trackt bizar genoeg tot mijn deur; ik had een pakketje via AliExpress besteld wat gisteren aangekomen is terwijl ik niet thuis was. Hij is dus naar het postkantoor gegaan, nu staat er Unsuccessful delivery en Pick Up bij het checken van 17track
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2014 13:46:47 ]![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zet er ¤100 op in dat m'n tripod head deze week niet bezorgd wordt.
En ik zit te twijfelen of ik überhaupt die video head nog een 2e keer ga bestellen...
't is dat een zelfbouw hexacopter weinig/niets oplevert (gok ik); anders was zo'n Phantom 2 met gimbal ook wel wat inderdaad.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 16-05-2014 16:59:47 ]![]()
Vraagje aan de mensen met een SJ4000. Als jullie er een extra accu bijhalen hoe ben je van plan die op te laden? Voor de gopro zijn er losse acculaders echter heb ik die voor de SJ4000 (nog) niet gevonden. Het plan is om 'm mee te nemen op een motortrip echter dan is laden misschien wat problematisch![]()
Goede vraag, iets wat ik me zelf ook al afvroeg voor mensen die een 2de accu hebben besteld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Nikihe het volgende:
Vraagje aan de mensen met een SJ4000. Als jullie er een extra accu bijhalen hoe ben je van plan die op te laden? Voor de gopro zijn er losse acculaders echter heb ik die voor de SJ4000 (nog) niet gevonden. Het plan is om 'm mee te nemen op een motortrip echter dan is laden misschien wat problematisch
ik heb ook tot op heden nog geen losse charger gezien, niet anders dan autoladers.
Ik denk dat (voorlopig) de enige manier om die 2de accu op te laden is door hem in de Sj4000 te doen en hem vol te laden, en hem volgeladen dan mee te nemen..
Ik heb denk ik wel voldoende aan 1 batterij waar ik minimaal een uurtje mee kan filmen..
Wisselen van accu wist daarnaast de settings, dus volgens mij wil je dat toch niet te vaak doen dan..
![]()
Deze man heeft gewoon een 12v standaard in zijn motor zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Goede vraag, iets wat ik me zelf ook al afvroeg voor mensen die een 2de accu hebben besteld.
ik heb ook tot op heden nog geen losse charger gezien, niet anders dan autoladers.
Ik denk dat (voorlopig) de enige manier om die 2de accu op te laden is door hem in de Sj4000 te doen en hem vol te laden, en hem volgeladen dan mee te nemen..
Ik heb denk ik wel voldoende aan 1 batterij waar ik minimaal een uurtje mee kan filmen..
Wisselen van accu wist daarnaast de settings, dus volgens mij wil je dat toch niet te vaak doen dan..
.
Alleen heeft dezelfde man geen SJ4000 nog..
Jiayu G4S:
2014-05-16 09:27, NETHERLANDSNETHERLANDS, Arrival at inward office of exchange
YouTube
Net gebeld met postnl.
Vanmorgen binnengekomen, er is een 3S code beschikbaar en ik kan hem in de loop van volgende week verwachten.
Nu maar hopen dat hij gunstig door de douane komt.YouTube
Extra accu in de SJ4000, opladen, eruit halen en de andere erin stoppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Nikihe het volgende:
Vraagje aan de mensen met een SJ4000. Als jullie er een extra accu bijhalen hoe ben je van plan die op te laden? Voor de gopro zijn er losse acculaders echter heb ik die voor de SJ4000 (nog) niet gevonden. Het plan is om 'm mee te nemen op een motortrip echter dan is laden misschien wat problematisch![]()
Nice, laat maar weten of t wat is als je m binnen hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:55 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb deze, nadat ik 'm hier voorbij zag komen, besteld:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com/item/10404.html
Heb de kg-5012 trouwens binnen, werkt goed, mooi dingetje voor 19 euro. Prima geluid ook voor die prijs.
http://www.focalprice.com(...)Headphones_with.html![]()
Langer blijven hangen vriendquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toevallig vd week geprobeerd, nummer is niet meer in gebruik.
Je krijgt een doorverwijzing naar het 0900 nummer.. Nummer werkt nog perfect (voorbij dat geneuzel kom je pas in het menu).
Door te kijken in de openingspost onder het kopje tracking en tracking legendaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:33 schreef icloud het volgende:
Hoe kun je bij china post track and trace zien dat het pakket nederland heeft bereikt?
Die klopt niet meer, mijn zending staat al twee dagen op opening, maar kan me niet voorstellen dat hij al bij de douane is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Langer blijven hangen vriend. Nummer werkt nog perfect (voorbij dat geneuzel kom je pas in het menu).
[..]
Door te kijken in de openingspost onder het kopje tracking en tracking legenda![]()
Kan ook bij de douane in China zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Die klopt niet meer, mijn zending staat al twee dagen op opening, maar kan me niet voorstellen dat hij al bij de douane is.![]()
![]()
Ja, is het je eerste bestelling in China? Reken gewoon op 3 weken om het ongeveer binnen te krijgen, de tracking moet je maar niet op afgaan want die kan ook zomaar 2 weken op 1 status blijven staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen maar 3 dagen voor een lullige hdmi kabel van minder dan 15 euro?![]()
Story of my life.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, is het je eerste bestelling in China? Reken gewoon op 3 weken om het ongeveer binnen te krijgen, de tracking moet je maar niet op afgaan want die kan ook zomaar 2 weken op 1 status blijven staan.![]()
![]()
Earson van Banggood binnen eindelijk. Heeft er best lang over gedaan. Net even getest, Bluetooth pairen lukt. Muziek komt uit de speakers, maar dan gooit hij hem eruit. Dus moet ik opnieuw pairen en doet ie het weer maar een paar seconden. Moet op me telefoon ook geen pincode invoeren.
Via aux kabel gaat het prima. Mooi geluid. Staat nu even wat muziek door te spelen.
Meer mensen problemen met Bluetooth gehad?![]()
Nee, Jiayu g3t heb ik het mee gedaan en dat werkte prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:35 schreef Skiet het volgende:
Earson van Banggood binnen eindelijk. Heeft er best lang over gedaan. Net even getest, Bluetooth pairen lukt. Muziek komt uit de speakers, maar dan gooit hij hem eruit. Dus moet ik opnieuw pairen en doet ie het weer maar een paar seconden. Moet op me telefoon ook geen pincode invoeren.
Via aux kabel gaat het prima. Mooi geluid. Staat nu even wat muziek door te spelen.
Meer mensen problemen met Bluetooth gehad?![]()
Iets vergelijkbaars heb ik als ik met m'n Chromebook probeer te pairen. Hij geeft dan heel even geluid en dan plop weg. Maar Chromebooks hebben (nog) geen volwaardige a2dp-ondersteuning, dus dat kan er mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:35 schreef Skiet het volgende:
Meer mensen problemen met Bluetooth gehad?
Met m'n Chinaphones (mediatek SoC's) gaat het prima.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Kent iemand deze site?? Ze adverteren in het Nederlands op marktplaats met oa de Jiayu g4s voor ¤ 152,-
http://www.howsea.com/. Kan via de zoekfunctie alleen een berichtje uit 2011 vinden hierover, met dezelfde vraag.....maar geen antwoord.![]()
Werken met een soort importeur in Nederland. Ervaringen zijn redelijk dacht ik.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
[quote]Op vrijdag 16 mei 2014 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Werken met een soort importeur in Nederland. Ervaringen zijn redelijk dacht ik.
[/quotehttp://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/howseabenelux
Dan is de g4s 189 euro.![]()
Reviewtje als ie binnen is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:55 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb deze, nadat ik 'm hier voorbij zag komen, besteld:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com/item/10404.html![]()
![]()
Toch ruim 30¤ duurderquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 16 mei 2014 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Werken met een soort importeur in Nederland. Ervaringen zijn redelijk dacht ik.
[/quotehttp://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/howseabenelux
Dan is de g4s 189 euro.![]()
Op marktplaats adverteert howsea met ¤152,- + ¤11,50 aangetekend verzenden.
Denk dat ik 'm bij hongkongeek bestel. Geven garantie dat ze eventuele douanekosten vergoeden....![]()
Vlinderdas van de kat ook binnengekomen, staat hem wel mooiHij had er zelf ook niks op tegen, heb hem alleen even wat losjes gepast want meneer is namelijk ziek
Tja, dat moet je altijd maar afwachten in hoeverre ze dat echt doen. En het kost bij hongkonggeek 161 euro, dus 20 euro duurder dan bij een andere toko. Dan maar de gok dat het gewoon er tussendoor glipt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Puthenaer het volgende:
Op marktplaats adverteert howsea met ¤152,- + ¤11,50 aangetekend verzenden.
Denk dat ik 'm bij hongkongeek bestel. Geven garantie dat ze eventuele douanekosten vergoeden....![]()
NNee maar wel de eerste keer via de volkse post, niet opgeletquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, is het je eerste bestelling in China? Reken gewoon op 3 weken om het ongeveer binnen te krijgen, de tracking moet je maar niet op afgaan want die kan ook zomaar 2 weken op 1 status blijven staan.![]()
Verdorie wat is dat toch met die SJ4000?quote:2014-05-16 00:00, Posten, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad.![]()
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Miniem het volgende:
Verdorie wat is dat toch met die SJ4000?
[..]![]()
Duidelijke status tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet ik veel, die status geeft de tracking nou weer.![]()
![]()
Shiz, heb ik trouwens jouw review van de G4S gemist?YouTube
Hijs in zhe system en is onderweg. That's all you need to know.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:25 schreef monkeybrain het volgende:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/035083/Nou ja; dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, kom op. Je kent me toch ook wel langer dan vandaag. Ik ga toch niet iets halen als er iets nieuwers is, omdat ik dan goedkoper uit ben?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
![]()
Dan neem ik die zesde hypotheek wel en verkoop ik m'n laatste nier en dan haal ik gewoon de Phantom II voor 749: http://www.conrad.at/ce/d(...)RtF?ref=searchDetail . Met H3-2D gimbal natuurlijk, dúh, als je er dan een haalt, dan wel met gimbal. N'espresso. En eigenlijk dan meteen een Fatshark FPV-systeem. En SJ4000.
Whehe, ik heb 2 GoPro HERO3 Blacks liggen.
Maar goed ik had dat allemaal al voorbij laten komen...
Maar ja. Wordt je niet leuk gemaakt door de overheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
Legality is nog maar de vraag, maar wat nice.
Of wat dacht je hiervan:
Dang.
En deze persoon heeft helemaal begrepen hoe je 'em gebruikt en de footage edit:
* shiznuts nu een DJI Phantom met H3-2D wil...
Kit excl. GoPro zet je 749,- euro weg zie ik. Valt me op zich mee.
Fully rigged set-up:Dus ik heb het hele DJI-gebeuren maar opgegeven.
Leesvoer: http://www.austrocontrol.(...)ungen/unbemannte_lfz .Dus ik beperk me maar tot Chinaspul < 260gr <30 meter en wacht wel op een leuke 808 met 1080p 60fps. Dan hopen dat Chinaspul met een goed stabiel platform daarvoor komt. Heb ik wel weer geld dat dan naar een Panasonic GH4 kan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je moet bij FPV inderdaad een spotter/co-piloot (die op zicht kan ingrijpen) hebben. Verder mag je wel een camera aanboord hebben en FPV-vliegen in principe, maar je mag geen opnames maken.Dan is al meteen het hele nut weg. Dat geldt voor alles van >260 gr en dan is er nog een klasse boven de 5 kg waarvoor regels al helemaal absurd worden. Je moet van Austro Control toestemming hebben voordat je ergens gaat vliegen voor dit en dat. 200 euro p/jaar ofzo dokken voor een verzekering, bovenop het feit dat je haast nergens mag vliegen. Nou, ze weten er wel de lol uit te halen. Je kunt niet eens naar een stuk natuur en daar een beetje rondfilmen, ondanks dat niemand last van je heeft.
Net zo illegaal als basejumpen dit.Ik ben druk en lui tegelijkertijd geweest. Ik heb er snel wat standaardshizzle opgezet zodat ik 'em kon gaan gebruiken, maar moet 'em eigenlijk nog ff flashen en helemaal instellen en testen. Maar ja, had de G4T al en dit is niet veel anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shiz, heb ik trouwens jouw review van de G4S gemist?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn huis staat erop. Waar kan ik een aanklacht indienen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
Legality is nog maar de vraag, maar wat nice.
[...]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Hijs in zhe system en is onderweg. That's all you need to know.
[..]
...N'espresso...
Is een Blackout Spiderhex dan niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Hijs in zhe system en is onderweg. That's all you need to know.
[..]
Maar ja. Wordt je niet leuk gemaakt door de overheid.Dus ik heb het hele DJI-gebeuren maar opgegeven.
[..]
Leesvoer: http://www.austrocontrol.(...)ungen/unbemannte_lfz .Dus ik beperk me maar tot Chinaspul < 260gr <30 meter en wacht wel op een leuke 808 met 1080p 60fps. Dan hopen dat Chinaspul met een goed stabiel platform daarvoor komt. Heb ik wel weer geld dat dan naar een Panasonic GH4 kan.
[..]
http://www.minihquad.com/blackout-mini-spider-hex
220gI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Da's helaas puur frameweight. Dan is 'ie nog met nul komma niks uitgerust.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Da's helaas puur frameweight. Dan is 'ie nog met nul komma niks uitgerust.
109 km/pu
Mijn Earson doet het nu goed. Toen ik hem ontving kon ik hem zonder pincode koppelen met mijn telefoon. De Earson uit gezet, Bluetooth op telefoon uit gezet en na het aanzetten en verbinden moest ik een pincode invoeren (0000) en werkte het allemaal zoals het hoort.
Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop. Aanrader voor de zomer. Nu nog even kijken hoelang hij het blijft doen op BT en Aux.![]()
Deze week is een zending van mij aangekomen op het hoofdkantoor van DHL in Amsterdam, via de tracking staat dat de bestelling on hold is gezet.
Als ik op meer informatie klik dan staat er dit:
De zending wordt onderworpen aan een inspectie door een externe instantie levering is momenteel uitgesteld
Gebeurd dit vaker of gaat er iets fout?![]()
wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Deze week is een zending van mij aangekomen op het hoofdkantoor van DHL in Amsterdam, via de tracking staat dat de bestelling on hold is gezet.
De zending wordt onderworpen aan een inspectie door een externe instantie levering is momenteel uitgesteld
Gebeurd dit vaker of gaat er iets fout?![]()
misschien ivm merkrechten?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:34 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Setje voetbalshirts voor een horecatoernooi![]()
Staan zeker merkjes op? Dan ben je helaas de bok denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Gebeurd dit vaker of gaat er iets fout?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bestel ze de volgende keer per 1 ipv per 11.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:34 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Setje voetbalshirts voor een horecatoernooi![]()
Ik kwam op internet wel iemand tegen die een andere acculader ervoor gebruikte, kan de link alleen even niet vindenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Nikihe het volgende:
Vraagje aan de mensen met een SJ4000. Als jullie er een extra accu bijhalen hoe ben je van plan die op te laden? Voor de gopro zijn er losse acculaders echter heb ik die voor de SJ4000 (nog) niet gevonden. Het plan is om 'm mee te nemen op een motortrip echter dan is laden misschien wat problematischOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zeker als die eer meerdere heeft besteldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staan zeker merkjes op? Dan ben je helaas de bok denk ik.![]()
![]()
ik kon er niks over vinden, niet anders dan wat autoladers..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik kwam op internet wel iemand tegen die een andere acculader ervoor gebruikte, kan de link alleen even niet vinden
op ebay/aliexpress etc. niks te vinden..![]()
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2090990&page=11quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik kon er niks over vinden, niet anders dan wat autoladers..
op ebay/aliexpress etc. niks te vinden..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm niet de fijnste/beste oplossing maar het lijkt inderdaad te werkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2090990&page=11
ondanks niet alles compleet overeen komt met + - wat ik zo snel lees..
ach ik heb het ook niet nodig![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met zo'n controller voor de telefoon? http://www.dx.com/p/ipega(...)troller-black-256612 kan er weinig over vinden maar lees soms dat het problemen heeft met android sinds 4.2. Lijkt me wel geinig voor m'n s4![]()
Bol naait je weer een oor aan, deze kost 26.50 daar en ik heb hem voor 7 dollar
http://www.bol.com/nl/p/c(...)mm/9200000028092805/![]()
bol naait je geen oor aan, Folderplaatsshop naait je een oor aanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef rene90 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/c(...)mm/9200000028092805/![]()
![]()
Wie had hier laatst zo'n LED douchekop gekocht? Bevalt hij een beetje?
Mijn douchekop zit verstopt met kalk en heeft erg scherpe randjes, dus ik probeer wel eens zo'n gekleurde uit
Ik heb pas deze besteld maar is van de week pas verzonden omdat ze de Jiayu niet in stock hadden .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:25 schreef l0lownkill het volgende:
Mijn douchekop zit verstopt met kalk en heeft erg scherpe randjes, dus ik probeer wel eens zo'n gekleurde uit
Die ik nu heb met 3 kleuren zit ook vol met kalk ,dus gaat vervangen worden door eentje met 7 kleuren -![]()
Ah, handige tip. Ga ik ook eens proberen. Mijn Earson en G4S spelen niet lief. Ik hoefde ook geen pincode in te voeren. Terwijl dat bij m'n G3 wel moest en die doet het prima.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:05 schreef Skiet het volgende:
Mijn Earson doet het nu goed. Toen ik hem ontving kon ik hem zonder pincode koppelen met mijn telefoon. De Earson uit gezet, Bluetooth op telefoon uit gezet en na het aanzetten en verbinden moest ik een pincode invoeren (0000) en werkte het allemaal zoals het hoort.
Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop. Aanrader voor de zomer. Nu nog even kijken hoelang hij het blijft doen op BT en Aux.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ok, bedanktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik heb pas deze besteld maar is van de week pas verzonden omdat ze de Jiayu niet in stock hadden .
Die ik nu heb met 3 kleuren zit ook vol met kalk ,dus gaat vervangen worden door eentje met 7 kleuren -
Kalk kun je er trouwens uitkrijgen door hem een nachtje in azijn te leggen. Hier is het probleem voornamelijk dat de coating er is afgeraffeld waardoor hij erg scherpe randjes heeft.You can't be late if you don't show up.![]()
Gewoon eentje bij de ALDI/Lidl halen, die hebben ze vast wel geregeld. Of kijk bij de Action.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hmm waar heb je die gekochtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef rene90 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/c(...)mm/9200000028092805/?
ziet er best leuk uit.. heb je hem al thuis rene?
![]()
Ik heb er al heel lang een, maar gebruik hem niet meer..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:25 schreef l0lownkill het volgende:
zeker als je snel last hebt van kalk en verstopte douchekoppen is het niet aan te raden..
binnen korste keren heb je hem dan verstop waardoor en niet genoeg kracht is om de ledjes te laten branden![]()
![]()
Zie het nut er niet zo van inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb er al heel lang een, maar gebruik hem niet meer..
zeker als je snel last hebt van kalk en verstopte douchekoppen is het niet aan te raden..
binnen korste keren heb je hem dan verstop waardoor en niet genoeg kracht is om de ledjes te laten branden
BijnaMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: