Linkje ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
die zijn best duur. Ik heb van die platte en die zijn ook verbazend goed.
Is al wel heel lang aanwezigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
Mijn order bij BangGood is verstuurd via http://www.flytexpress.com/. Is dit een nieuw transport bedrijf, of zie ik dit verkeerd?
Dat kan je doen, maar kans dat je in het gelijk gesteld wordt is kleiner (case duurt max 20 dagen).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
Wat ik me afvraag he, stel ik bestel iets, en maak na 14 dagen al een dispute aan, om dan te zeggen dat ik mn item nog niet heb.
Zou je dan een refund krijgen of zou paypal wachten tot de 45 dagen?
Ja, meerdere reviews gelezen waar ze dat aangeven. Daarnaast kosten losse batterijen niet zo veel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:00 schreef Kuhly het volgende:
Ik zit ook te denken aan de aanschaf van een SJ4000, alleen twijfel ik of die camera wel geschikt is als huis tuin en keuken ding. In de zin van het dagelijks leven filmen etc.
Wel gaaf dat je hem ook mee naar t zwembad kunt nemen etc.
Lastig lastig
Ik lees dat je een uurtje kunt filmen, iemand die dit kan bevestigen?
Er is zo'n handig overzicht:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Doet 't er toe?
Of iemand moet zin hebben om 't te controleren.
Ah, duidelijk! Thanksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is al wel heel lang aanwezig.
Is een grote verzamelaar van pakketten die de rest voor de webshop afhandelt (verzamelen, doorsturen, retouren etc etc).
Speciaal Firefox voor je opgestart, en zo te zien werkt het hier prima!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef charsom het volgende:
Zijn er hier Firefox gebruikers die op Aliexpress het probleem ondervinden dat het dropdown menu om in te loggen niet werkt? Als ik er mijn muis overheen beweeg komt er niks tevoorschijn. In Internet Explorer werkt dit wel...
Ja ik weet niet wat je alles vind, maak eens fotoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef l0lownkill het volgende:
@ManageTheAnger
Heb jij bij die maxxter muis dat alles niet perfect belicht is? Bij mij alleen het logo en het scrollwieletje in daglicht. 's avonds alles net een beetje meer maar niet helemaal (rood)
Astrotec AS-200HD. Een herondekking. Ik had 'em al, maar nu met de UD110v2 i.c.m. de S.M.S.L sApII Pro en nu de FiiO X3 komt 'ie erg lekker uit de verf. Misschien moet ik wat meer open design headphones halen. Wat minder geschikt voor in de trein, vanwege soundleaking natuurlijk, maar voor de soundstage erg fijn. Anyways, kun je halen bij Lendmeurears / MP4Nation natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Welke hoofdtelefoon staat er op die foto?
Oe! Zullen we LED-pigs met FOK!-logo laten maken voor deze heuglijke gebeurtenis?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Gratis bier van Danny bij het 300e topic
Ik denk, even snel door het overzicht bladerend dat dit topic 298 is.
50 per pagina en de eerste begint met 252 ipv 251 = 298 ipv 299.
Uit de OP. Jwt.quote:
EDIT: Direct link van dropbox werkt niet in een IMG tag, dus bij deze:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je alles vind, maak eens foto
Of eieren met FOK! logoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:14 schreef shiznuts het volgende:
Oe! Zullen we LED-pigs met FOK!-logo laten maken voor deze heuglijke gebeurtenis? [ afbeelding ]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
EDIT: Direct link van dropbox werkt niet in een IMG tag, dus bij deze:
https://www.dropbox.com/s(...)05-13%2019.14.02.jpg
Ach zal wel komen omdat ik naast een raam zit. Alsnog gaat het niet om het licht maar de muis zelfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja das dan helaas pindakaas want ik ga niet alle topics langslopen en aanpassenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Gratis bier van Danny bij het 300e topic
Ik denk, even snel door het overzicht bladerend dat dit topic 298 is.
50 per pagina en de eerste begint met 252 ipv 251 = 298 ipv 299.
Alleen deze aanpassen kan nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja das dan helaas pindakaas want ik ga niet alle topics langslopen en aanpassen
Dan zijn er 2 299's?quote:
Ik heb dezelfdequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |