SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is baas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hoe is het afgelopen met die gozer die 2 heli's gratis had gekregen?
Dx heeft nu ook EU warehouse
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:23 schreef bobbernaut het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUTTTTTT HAD EEN HELE REACTIE GEMAAKT GAAT IE WEG -.-
[..]
ah ok solly!
lolwut![]()
Die had de ene stukgevlogen, de andere daarna ook, een hybride helikopter van beide gebouwd, die het tot op de dag van vandaag nog altijd niet doet.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
Dx heeft nu ook EU warehouse
..
Gok ik.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jammer dan, heb het wel eens vaker mee gemaakt en dan betaalde ik netjes als nog..quote:
maar nu..
Dinodirect houd 1 maand 200 USD vast voor een car DVD player, cancelt dan me bestelling en stort het terug..
DHGATE houd 1 maand 330 USD vast en cancelt de bestelling en wilt enkel de refund terug betalen - 40 USD bank kosten. Dit weiger ik en ik kies voor een andere car dvd player die 40 USD duurder is.. Die stort ik zoals ze vragen over via global collect, die is nu na 1 maand nog steeds ontvindbaar voor ze... dus hebben ze 370 USD van me ( waar van ik maar 330 USD store credit heb.. )
wederom kies ik een andere uit ter waarde van 320 USD die is gelukkig vandaag verzonden..
wel krijg ik een mailtje dat me refund verkend is met me nieuwe bestelling dus ben ik nu totaal 370 USD kwijt voor iets wat 320 USD kost..
dus eigenlijk geen gratis schoenen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
throwies iedereen had het ja tot dat iedereen er achter kwam dat je nog best veel geld moest uitgeven aan zo kolere ding.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:23 schreef shiznuts het volgende:
Goed werk, oplettende burger!
Bijna aan een nieuw topic toe!
Ik bedacht me trouwens dat we 08gnoT. al tijden niet hebben gezien. Jaarwisseling niet overleefd?
Wilde eigenlijk weleens weten hoe het zat met die flipperkast.
Zo wil ik ook nog weten of mensen echt met 'throwies' hebben lopen ouwehoeren?
Iedereen zou en moest ze hebben en toen was het doodstil.
Enne 08gnoT die hebben we idd tijdlang niet meer gezien haar bijde handen zijn vast er af geknald met carbid ofzo.BAM dit is 3KB![]()
Alleen is het voor die verkoper wel kudt die het wel netjes had gedaan verder en niks met een DHGate/Dino te doen had.Maar Gucci, 't is natuurlijk all about...
You win some, you lose some...
Give and take...
No pain, no gain...
C'est la vie...
Car DVD Players uit China halen trouwens.
Is dat wel een goed idee dan om mee te beginnen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jahoor die zijn echt wel goed te doen!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef shiznuts het volgende:
Car DVD Players uit China halen trouwens.
Is dat wel een goed idee dan om mee te beginnen?
heb ze in 1e werkbus gehad 2 jaar,
toen ben ik geemigreerd en heb ik er 1 voor in me auto gekocht daarzo
en nu ben ik weer terug in Nederland heb ik me bedrijf weer opgepakt en er weer 1 gekocht
Sta vaak in de file dus is heerlijk! zondagavond hup voetbal aan![]()
http://www.dhgate.com/6-2(...)1348968fb7242b6.html
deze heb ik nu besteld
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Nu jullie het over TV in auto hebben vroeg ik me dit af: hoe kan je internet (WiFi) in je auto krijgen?
Btw: kadootje voor Tokko en Shiz!
http://www.dealextreme.co(...)er-153-x-25cm-121440
DM naar Tongquote:Hey Tong! Wanneer kom je weer naar het Chinese Webshop topic?
We willen wel weten hoe het met je flipperkast is!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Naar verluidt zouden ze kinderen een stel metaaldetectors gegeven hebben en ze naar munten laten zoeken. Sommige munten zijn echte collecter's items en wel enkele honderden dollars waard. Dus ik zou er zeker ook eentje halen, als ik jou was.
Wat betreft wifi, handigste is hotspot via mobiel lijkt me.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:52 schreef shiznuts het volgende:
Naar verluidt zouden ze kinderen een stel metaaldetectors gegeven hebben en ze naar munten laten zoeken. Sommige munten zijn echte collecter's items en wel enkele honderden dollars waard. Dus ik zou er zeker ook eentje halen, als ik jou was.²
Ah, niet dat ik een auto/rijbewijs heb ofzo maar lijkt me wel tof altijd wifi te hebben!quote:Wat betreft wifi, handigste is hotspot via mobiel lijkt me.
Iemand anders hier problemen met Hong Kong Post?
Mijn 2 pakketjes waren de 19de verzonden door wallydeal.com, maar ik heb nog steeds niks
binnen. Dat terwijl ik het de laatste keer na 9 dagen binnen had.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef Moos. het volgende:
Iemand anders hier problemen met Hong Kong Post?
Mijn 2 pakketjes waren de 19de verzonden door wallydeal.com, maar ik heb nog steeds niks
binnen. Dat terwijl ik het de laatste keer na 9 dagen binnen had.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
Dx heeft nu ook EU warehouseDat was ik, blijkbaar waren het alleen van die reserve-onderdelen dus heb ze maar in de tuin op de composthoop gegooid.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die had de ene stukgevlogen, de andere daarna ook, een hybride helikopter van beide gebouwd, die het tot op de dag van vandaag nog altijd niet doet.
..
Gok ik.![]()
troll much?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[..]
Dat was ik, blijkbaar waren het alleen van die reserve-onderdelen dus heb ze maar in de tuin op de composthoop gegooid.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hee! Ik heb dat ook. Misschien kan jij even bellen naar Hong Kong post? Vraag ook even waar het pakketje van Koen uit Nederland blijft. Telefoonnummer heb ik: (852) 2921 2222.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Moos. het volgende:
[..]
Flikker toch op man, reageer dan niet.
Thanx
Hong Kong Post heeft trouwens best een mooi hoofdkantoor vind ik.![]()
Jij bent hier toch de mongool? Lees gewoon 't topic door, vind je 't antwoord niet, dan zoek je in 't vorige topic. Vind je 't antwoord dan nog niet, dan wacht je maar gewoon tot je 't pakketje hebt. Welcome to Chinashopping.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Moos. het volgende:
[..]
Flikker toch op man, reageer dan niet.
Had je graag je product meteen binnen willen hebben? Dan had je naar de winkel moeten gaan."If you're not a manc, you're a wank"![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Moos. het volgende:
[..]
Flikker toch op man, reageer dan niet.het blijft china shopping hoor.
Wie is er nou de mongool?
Jij toch zeker.![]()
Mongool? Waar begin ik over een mongool?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]het blijft china shopping hoor.
Wie is er nou de mongool?
Jij toch zeker.
In plaats van Eric_Cantona na te praten in je tweede post zou je op zijn minst in je eerste post normaal antwoord kunnen geven zoals "Lees de OP eens."![]()
Daar hoef je geen eens de OP voor te lezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Moos. het volgende:
[..]
Mongool? Waar begin ik over een mongool?
In plaats van Eric_Cantona na te praten in je tweede post zou je op zijn minst in je eerste post normaal antwoord kunnen geven zoals "Lees de OP eens."
Het is en blijft chinashopping dus je kan niet verwachten dat het er na 9 dagen is.
Eerder 3 weken.
Beetje irritant als mensen daarover blijven vragen hier.![]()
Nee maar serieus, waren het echt spare parts? die kan je ook verkopen.quote:
En spareparts horen niet op de composthoop!
Volgens mij heeft hongkong post het sowieso zwaar, bestal al 1 a 2 jaar in China. Nu op eens 2 pakketjes kwijt/meer dan 1 en 2 maanden onderweg. 1 Focalprice en 1 Buyincoins(zelfde bestelling als iemand91, had hem na 8 dagen)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: