Deze en deze lijken me wel geinig op een baby/kinderkamer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
Ook leuk uit China, muur stickers:
http://www.banggood.com/b(...)selstyle=&searchtag=
IGefeliciteerd dan maarquote:
het idee is leuk, maar begin er maar niet aan. Het is ronduit kut om het telkens bij te vullen en je apparaat wordt er ook niet beter op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
__
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe deskeltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
quote:
Ik heb nog een Curren 8106 liggen, ongebruikt en zo. Vind hem mij niet staan. Iemand interesse?quote:
Thanks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
quote:Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Ik heb deze set-upquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks.
Had een tijdje geleden ook even gedacht om grote beer te kopen, maar dat doe ik inderdaad ook maar niet.![]()
(ook vanwege smaak/China kwaliteit)
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, zou best kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef N22 het volgende:
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.
Assortiment is altijd niet zo groot geweest. Paar maanden geleden deden ze het inderdaad beter met nieuwe tablets etc. Maar de prijs is van die dingen daar ook een beetje mwha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef rene90 het volgende:
BIC valt me wel tegen trouwens....steeds minder assortiment op het gebied van electronica. Qua tablets / telefoons lopen ze gewoon achter vergeleken met andere sites. Geekbuying valt me nu ook wel tegen, heb van een order geen melding gekregen dat het verzonden is (5 april) en is ook nog steeds niet binnen. Als je via de website checkt staat het wel op shipped.
Nouja een hoesje van 1.69 dollar...tja. Ik zal wel even met ze gaan chatten morgen.
quote:
Ah oké, thanks, heb een geschil aangemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.
Wat voor bedrag / item ging het om, geen tracking?
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daarquote:2014-05-07 14:00, Order in transit
Reken bij Sweden post op ongeveer 4 weken. En dat hij op een status blijft hangen kan gewoon, ik heb het 3 weken op 1 status gehad ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mensen ik heb tijdje geleden iets besteld bij banggood nu staat telkens bij tracking
[..]
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daar
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef MarkBroflovski het volgende:
4 wekenChina post is zelfs sneller
Was dat een Newman N2? Zo ja, afgevangen op Beijing bij de controle. Zijn/worden opnieuw gestuurd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:33 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachten
Ik neem aan dat je PandaWill bedoelt? Heel zeker dat het product nog op voorraad is, want de knop onder de (nu in happy hour) thl w200s is grijs? Dit betekend volgens mij dat de actie is afgelopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?
Heb je misschien een link van die happy hour?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?
quote:
Je moet wel tijdens dat happy hour klikken hè.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |