Even omnummeren bij PostNL en dan er zien achter te komen waar hij afgeleverd isquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
Pakketje delivered maar niet aan mij blijkbaar![]()
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RC728372037CN
Hoe doe ik omnummeren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Even omnummeren bij PostNL en dan er zien achter te komen waar hij afgeleverd is
Is dat te doen met van die slecht vertaalde instructies?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:54 schreef Miniem het volgende:
Het bouwpakket van "strandbeest" is nu 12 usd.
http://www.banggood.com/W(...)ffG8n_8395_935862_22
Ik heb ook net 1 binnen van Sinobiquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:43 schreef larry_flynt het volgende:
Gisteren dit horloge binnen gekregen. Ben er erg blij mee. Goed horloge voor circa 8 euro.
[ afbeelding ]
Bellen of twitterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
ik ben meer fan van Curren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:11 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik heb ook net 1 binnen van SinobiPrima dingen inderdaad!
Eens, wat een zoete crap is dat altijd. Die grote met die wereldkaart in woorden vind ik trouwens wel best mooi.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Toevallig zat ik er gisteren naar te kijken, maar het meerendeel is van die m.i. zoete troep als 'home is where the heart is' en zo. Nah, ik heb liever een gave/stoere/grappige tekst of quite.
Eergisteren ook een Curren besteld, deze dus. Voor ¤ 6,72 kun je best eens iets gokkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef bartvangils het volgende:
[..]
ik ben meer fan van Curren.
Vorige week deze ontvangen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
Voor al jullie sukkels die nog zitten te wachten. Hier staat ie al op te laden![]()
Donkere foto, want ik heb die swarte, niet die blanke![]()
[ afbeelding ]
Eerste indruk is goed. De zwarte voorkant is hetzelfde rubber als de hele body, echt mooi.
Ik vraag me af hoe dat aanvoelt bij de kleurtjes, gewoon gladde verf? Maar het rubber is hetzelfde spul als de Mobius behuizing.
Ik schrok even hoe klein dit apparaat is. Ik zat echt aan een groter formaat te denken.
Helaas was de accu al leeg dus snel aan de lader, goed voor de levensduur zo'n lege accu![]()
Overal netjes beschermfolie erop, lijkt gewoon een a-merk apparaat, super!
De hele meuk aan accessoires ziet er ook goed uit. Echt zo'n goed China dealtje![]()
Nu even techmoan review kijken want de gebruiksaanwijzing is behoorlijk kut. Ik snap ook niet hoe de accu eruit moetEr zit een soort schuifknop en een luikje... wilt niet lukken.
Oh ik dacht een powerbank ofzoquote:
Scheurt dat niet je behang eraf als je het eraf gaat halen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
Ook leuk uit China, muur stickers:
http://www.banggood.com/b(...)selstyle=&searchtag=
Als je behang op je muur hebt, vast wel. Heb je een muur zonder behang, wat bij de meeste muren het geval wel is denk ik, dan niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef bobbernaut het volgende:
Scheurt dat niet je behang eraf als je het eraf gaat halen?
http://www.banggood.com/S(...)-Decal-p-926587.html
Deze en deze lijken me wel geinig op een baby/kinderkamer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
Ook leuk uit China, muur stickers:
http://www.banggood.com/b(...)selstyle=&searchtag=
IGefeliciteerd dan maarquote:
het idee is leuk, maar begin er maar niet aan. Het is ronduit kut om het telkens bij te vullen en je apparaat wordt er ook niet beter op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
__
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe deskeltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
quote:
Ik heb nog een Curren 8106 liggen, ongebruikt en zo. Vind hem mij niet staan. Iemand interesse?quote:
Thanks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
quote:Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Ik heb deze set-upquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks.
Had een tijdje geleden ook even gedacht om grote beer te kopen, maar dat doe ik inderdaad ook maar niet.![]()
(ook vanwege smaak/China kwaliteit)
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, zou best kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef N22 het volgende:
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.
Assortiment is altijd niet zo groot geweest. Paar maanden geleden deden ze het inderdaad beter met nieuwe tablets etc. Maar de prijs is van die dingen daar ook een beetje mwha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef rene90 het volgende:
BIC valt me wel tegen trouwens....steeds minder assortiment op het gebied van electronica. Qua tablets / telefoons lopen ze gewoon achter vergeleken met andere sites. Geekbuying valt me nu ook wel tegen, heb van een order geen melding gekregen dat het verzonden is (5 april) en is ook nog steeds niet binnen. Als je via de website checkt staat het wel op shipped.
Nouja een hoesje van 1.69 dollar...tja. Ik zal wel even met ze gaan chatten morgen.
quote:
Ah oké, thanks, heb een geschil aangemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.
Wat voor bedrag / item ging het om, geen tracking?
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daarquote:2014-05-07 14:00, Order in transit
Reken bij Sweden post op ongeveer 4 weken. En dat hij op een status blijft hangen kan gewoon, ik heb het 3 weken op 1 status gehad ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mensen ik heb tijdje geleden iets besteld bij banggood nu staat telkens bij tracking
[..]
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daar
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef MarkBroflovski het volgende:
4 wekenChina post is zelfs sneller
Was dat een Newman N2? Zo ja, afgevangen op Beijing bij de controle. Zijn/worden opnieuw gestuurd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |