Iets vergelijkbaars heb ik als ik met m'n Chromebook probeer te pairen. Hij geeft dan heel even geluid en dan plop weg. Maar Chromebooks hebben (nog) geen volwaardige a2dp-ondersteuning, dus dat kan er mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:35 schreef Skiet het volgende:
Earson van Banggood binnen eindelijk. Heeft er best lang over gedaan. Net even getest, Bluetooth pairen lukt. Muziek komt uit de speakers, maar dan gooit hij hem eruit. Dus moet ik opnieuw pairen en doet ie het weer maar een paar seconden. Moet op me telefoon ook geen pincode invoeren.
Via aux kabel gaat het prima. Mooi geluid. Staat nu even wat muziek door te spelen.
Meer mensen problemen met Bluetooth gehad?
Reviewtje als ie binnen is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:55 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb deze, nadat ik 'm hier voorbij zag komen, besteld:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com/item/10404.html
Toch ruim 30¤ duurderquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 16 mei 2014 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Werken met een soort importeur in Nederland. Ervaringen zijn redelijk dacht ik.
[/quotehttp://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/howseabenelux
Dan is de g4s 189 euro.
Tja, dat moet je altijd maar afwachten in hoeverre ze dat echt doen. En het kost bij hongkonggeek 161 euro, dus 20 euro duurder dan bij een andere toko. Dan maar de gok dat het gewoon er tussendoor glipt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Puthenaer het volgende:
Op marktplaats adverteert howsea met ¤152,- + ¤11,50 aangetekend verzenden.
Denk dat ik 'm bij hongkongeek bestel. Geven garantie dat ze eventuele douanekosten vergoeden....
Nee maar wel de eerste keer via de volkse post, niet opgeletquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, is het je eerste bestelling in China? Reken gewoon op 3 weken om het ongeveer binnen te krijgen, de tracking moet je maar niet op afgaan want die kan ook zomaar 2 weken op 1 status blijven staan.
quote:2014-05-16 00:00, Posten, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad.
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Miniem het volgende:
Verdorie wat is dat toch met die SJ4000?
[..]
Duidelijke status tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet ik veel, die status geeft de tracking nou weer.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:25 schreef monkeybrain het volgende:
Is dit duur, dji phantom 349 euro?
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/595538/
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/035083/Nou ja; dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, kom op. Je kent me toch ook wel langer dan vandaag. Ik ga toch niet iets halen als er iets nieuwers is, omdat ik dan goedkoper uit ben?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
Phantom II heeft dan ook echt een 25min flight timeen GPS systeem waardoor hij automatisch terug vloegt naar beginpunt als hij signaal verliest
![]()
Dan neem ik die zesde hypotheek wel en verkoop ik m'n laatste nier en dan haal ik gewoon de Phantom II voor 749: http://www.conrad.at/ce/d(...)RtF?ref=searchDetail . Met H3-2D gimbal natuurlijk, dúh, als je er dan een haalt, dan wel met gimbal. N'espresso. En eigenlijk dan meteen een Fatshark FPV-systeem. En SJ4000.
Whehe, ik heb 2 GoPro HERO3 Blacks liggen.
Maar goed ik had dat allemaal al voorbij laten komen...
Maar ja. Wordt je niet leuk gemaakt door de overheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
Legality is nog maar de vraag, maar wat nice.
Of wat dacht je hiervan:
Dang.
En deze persoon heeft helemaal begrepen hoe je 'em gebruikt en de footage edit:
* shiznuts nu een DJI Phantom met H3-2D wil...
Kit excl. GoPro zet je 749,- euro weg zie ik. Valt me op zich mee.
Fully rigged set-up:Dus ik heb het hele DJI-gebeuren maar opgegeven.
Leesvoer: http://www.austrocontrol.(...)ungen/unbemannte_lfz .Dus ik beperk me maar tot Chinaspul < 260gr <30 meter en wacht wel op een leuke 808 met 1080p 60fps. Dan hopen dat Chinaspul met een goed stabiel platform daarvoor komt. Heb ik wel weer geld dat dan naar een Panasonic GH4 kan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je moet bij FPV inderdaad een spotter/co-piloot (die op zicht kan ingrijpen) hebben. Verder mag je wel een camera aanboord hebben en FPV-vliegen in principe, maar je mag geen opnames maken.Dan is al meteen het hele nut weg. Dat geldt voor alles van >260 gr en dan is er nog een klasse boven de 5 kg waarvoor regels al helemaal absurd worden. Je moet van Austro Control toestemming hebben voordat je ergens gaat vliegen voor dit en dat. 200 euro p/jaar ofzo dokken voor een verzekering, bovenop het feit dat je haast nergens mag vliegen. Nou, ze weten er wel de lol uit te halen. Je kunt niet eens naar een stuk natuur en daar een beetje rondfilmen, ondanks dat niemand last van je heeft.
Net zo illegaal als basejumpen dit.Ik ben druk en lui tegelijkertijd geweest. Ik heb er snel wat standaardshizzle opgezet zodat ik 'em kon gaan gebruiken, maar moet 'em eigenlijk nog ff flashen en helemaal instellen en testen. Maar ja, had de G4T al en dit is niet veel anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shiz, heb ik trouwens jouw review van de G4S gemist?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Mijn huis staat erop. Waar kan ik een aanklacht indienen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
Legality is nog maar de vraag, maar wat nice.
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Hijs in zhe system en is onderweg. That's all you need to know.
[..]
...N'espresso...
Is een Blackout Spiderhex dan niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Hijs in zhe system en is onderweg. That's all you need to know.
[..]
Maar ja. Wordt je niet leuk gemaakt door de overheid.Dus ik heb het hele DJI-gebeuren maar opgegeven.
[..]
Leesvoer: http://www.austrocontrol.(...)ungen/unbemannte_lfz .Dus ik beperk me maar tot Chinaspul < 260gr <30 meter en wacht wel op een leuke 808 met 1080p 60fps. Dan hopen dat Chinaspul met een goed stabiel platform daarvoor komt. Heb ik wel weer geld dat dan naar een Panasonic GH4 kan.
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Da's helaas puur frameweight. Dan is 'ie nog met nul komma niks uitgerust.
wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Deze week is een zending van mij aangekomen op het hoofdkantoor van DHL in Amsterdam, via de tracking staat dat de bestelling on hold is gezet.
Als ik op meer informatie klik dan staat er dit:
De zending wordt onderworpen aan een inspectie door een externe instantie levering is momenteel uitgesteld
Gebeurd dit vaker of gaat er iets fout?
misschien ivm merkrechten?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:34 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Setje voetbalshirts voor een horecatoernooi
Staan zeker merkjes op? Dan ben je helaas de bok denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Deze week is een zending van mij aangekomen op het hoofdkantoor van DHL in Amsterdam, via de tracking staat dat de bestelling on hold is gezet.
Als ik op meer informatie klik dan staat er dit:
De zending wordt onderworpen aan een inspectie door een externe instantie levering is momenteel uitgesteld
Gebeurd dit vaker of gaat er iets fout?
Bestel ze de volgende keer per 1 ipv per 11.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:34 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Setje voetbalshirts voor een horecatoernooi
Ik kwam op internet wel iemand tegen die een andere acculader ervoor gebruikte, kan de link alleen even niet vindenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Nikihe het volgende:
Vraagje aan de mensen met een SJ4000. Als jullie er een extra accu bijhalen hoe ben je van plan die op te laden? Voor de gopro zijn er losse acculaders echter heb ik die voor de SJ4000 (nog) niet gevonden. Het plan is om 'm mee te nemen op een motortrip echter dan is laden misschien wat problematisch
zeker als die eer meerdere heeft besteldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staan zeker merkjes op? Dan ben je helaas de bok denk ik.
ik kon er niks over vinden, niet anders dan wat autoladers..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik kwam op internet wel iemand tegen die een andere acculader ervoor gebruikte, kan de link alleen even niet vinden
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2090990&page=11quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik kon er niks over vinden, niet anders dan wat autoladers..
op ebay/aliexpress etc. niks te vinden..
Hmm niet de fijnste/beste oplossing maar het lijkt inderdaad te werkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2090990&page=11
bol naait je geen oor aan, Folderplaatsshop naait je een oor aanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef rene90 het volgende:
Bol naait je weer een oor aan, deze kost 26.50 daar en ik heb hem voor 7 dollar
http://www.bol.com/nl/p/c(...)mm/9200000028092805/
Ik heb pas deze besteld maar is van de week pas verzonden omdat ze de Jiayu niet in stock hadden .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:25 schreef l0lownkill het volgende:
Wie had hier laatst zo'n LED douchekop gekocht? Bevalt hij een beetje?
Mijn douchekop zit verstopt met kalk en heeft erg scherpe randjes, dus ik probeer wel eens zo'n gekleurde uit
Ah, handige tip. Ga ik ook eens proberen. Mijn Earson en G4S spelen niet lief. Ik hoefde ook geen pincode in te voeren. Terwijl dat bij m'n G3 wel moest en die doet het prima.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:05 schreef Skiet het volgende:
Mijn Earson doet het nu goed. Toen ik hem ontving kon ik hem zonder pincode koppelen met mijn telefoon. De Earson uit gezet, Bluetooth op telefoon uit gezet en na het aanzetten en verbinden moest ik een pincode invoeren (0000) en werkte het allemaal zoals het hoort.
Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop. Aanrader voor de zomer. Nu nog even kijken hoelang hij het blijft doen op BT en Aux.
Ok, bedanktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik heb pas deze besteld maar is van de week pas verzonden omdat ze de Jiayu niet in stock hadden .
Die ik nu heb met 3 kleuren zit ook vol met kalk ,dus gaat vervangen worden door eentje met 7 kleuren -
hmm waar heb je die gekochtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef rene90 het volgende:
Bol naait je weer een oor aan, deze kost 26.50 daar en ik heb hem voor 7 dollar
http://www.bol.com/nl/p/c(...)mm/9200000028092805/
Ik heb er al heel lang een, maar gebruik hem niet meer..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:25 schreef l0lownkill het volgende:
Wie had hier laatst zo'n LED douchekop gekocht? Bevalt hij een beetje?
Mijn douchekop zit verstopt met kalk en heeft erg scherpe randjes, dus ik probeer wel eens zo'n gekleurde uit
Zie het nut er niet zo van inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb er al heel lang een, maar gebruik hem niet meer..
zeker als je snel last hebt van kalk en verstopte douchekoppen is het niet aan te raden..
binnen korste keren heb je hem dan verstop waardoor en niet genoeg kracht is om de ledjes te laten branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |