Ah oke, dat wist ik niet. Beetje onduidelijk. Het betreft inderdaad Pandawill - niet helemaal wakker vandaag, excuses!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:39 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je PandaWill bedoelt? Heel zeker dat het product nog op voorraad is, want de knop onder de (nu in happy hour) thl w200s is grijs? Dit betekend volgens mij dat de actie is afgelopen.
Was van pandawillquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb je misschien een link van die happy hour?
Hmm jammer, was anders wel een mooi prijsjequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je moet wel tijdens dat happy hour klikken hè.
(en héééél snel zijn als het een mooie prijs is en er maar 5 beschikbaar zijn)
Met de actie van mij was hij 61 Euro ofzo, dus 63 is inderdaad nog een leuk prijsjequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef DJSmiley het volgende:
Toch maar een SJ4000 besteld.
Coupon uit de startpost van Tmart is niet meer geldig. Maar met coupon ' A6 ' wel 5% korting gehad, kom ik effectief uit op zo'n 63 eur
Te vroegquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Misschien ligt je zending ergens op de zeebodem... [ afbeelding ]
Ik kan natuurlijk mijn reputatie bevestigen maar helaas gewoon richting de muur gezet en laten lopenquote:
Paranormal activity 9485734792392quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zit trouwens ineens te denken om mezelf te filmen tijdens het slapen. Maar op 1 of andere manier vind ik dit een doodeng ideeStraks ontdek ik zaken die ik niet wil ontdekken
Heb je een IR-bron dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zit trouwens ineens te denken om mezelf te filmen tijdens het slapen. Maar op 1 of andere manier vind ik dit een doodeng ideeStraks ontdek ik zaken die ik niet wil ontdekken
Wat er in ieder geval niet bij zit is zo een harnas dat je hem op je borst hebt hangen. Dat lijkt me wel tof. Moet vast en zeker te vinden zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:29 schreef roflmaker het volgende:
Evt. ga ik ook een SJ4000 kopen voor op de motor ;D maar wat voor bevestigingen zitten erbij? (voor bv. op helm e.d.?)
quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:29 schreef roflmaker het volgende:
Evt. ga ik ook een SJ4000 kopen voor op de motor ;D maar wat voor bevestigingen zitten erbij? (voor bv. op helm e.d.?)
Aah een plakkertje dus, thanks!quote:
Doe zelf ook eens research.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:28 schreef Zspirit het volgende:
IS het pakket van spullen dat je bij de SJ4000 krijgt overal het zelfde?
Als je gelukt hebt niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:17 schreef roflmaker het volgende:
Heb hem besteld bij Tmart (wel de zwarte natuurlijk ;P ) Komen er ws nog inklaringskosten bij denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |