SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Wat een koning is dat tochquote:
Stil in mei.quote:
Wat moet je met een gratis ijzeren rasp uit Curaçao?quote:
Coconnoot raspenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet je met een gratis ijzeren rasp uit Curaçao?
Alles ouderwets met de handquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Werken werken werkenalles is hier momenteel shit. We zitten tussen 2 systemen in dus awesome
[ afbeelding ]
Mja ik moet al onze klan ten opnieuw inrichtenquote:
"Maar"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik moet al onze klan ten opnieuw inrichtenDat zijn er maar een paar duizend gelukkig.
Wat ga jij doen?
Voor wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
"Maar"
Ik moet nog een paar laatste metingen doen en verwerken voor op een congres poster en daarna alles in mijn scriptie zetten.
Oh, en ik wil een multimeter en wat schroeven draaiers etc bestellen
nee, prima geslapen eigenlijkquote:
Ik doe vrijwilligers werk in Drenthe, Zomerkampen. We hebben een computerkamp daar en ik doe samen met nog 3 mensen het onderhoud van de computers/server alleen we hebben daar in Drenthe dus geen behoorlijk materiaal voor als er iets kapot gaat. Aangezien alles een beetje oud begint te worden gaat er nog al eens wat kapot dus wil ik daar ook spullen hebben om het te repareren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor wat?
En ja, dat was dan ook sarcastisch
Hoe veel van die kampen doen jullie per jaar? Wel tof.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligers werk in Drenthe, Zomerkampen. We hebben een computerkamp daar en ik doe samen met nog 3 mensen het onderhoud van de computers/server alleen we hebben daar in Drenthe dus geen behoorlijk materiaal voor als er iets kapot gaat. Aangezien alles een beetje oud begint te worden gaat er nog al eens wat kapot dus wil ik daar ook spullen hebben om het te repareren.
We hebben in de zomer 7 weken lang kampen. En we hebben een aantal verschillende kampen:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe veel van die kampen doen jullie per jaar? Wel tof.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Klinkt tof!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
We hebben in de zomer 7 weken lang kampen. En we hebben een aantal verschillende kampen:
Avontuur, Computer, Game -kamp en daarin hebben we 9t/m13, 13 t/m16 en 16 tot 21.
Ik ben zelf 21
Hoe oud dacht je?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt tof!
En 21?ik dacht jonger
17 ofzoquote:
Te blij? Of te crappy Nederlandsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
17 ofzo
Geen idee, door je manier van typen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
17 ofzo
Geen idee, door je manier van typen ofzo
Regenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Lekkah, ook een lekker zonnetje daar?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Te blij? Of te crappy NederlandsDat eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel, misschien ben je een wonderkindOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Was ik maar een wonderkindquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat eerste.
Ja weet ik veel, misschien ben je een wonderkind
hier is het ook niet helemaal droogquote:
Oh dan hoop ik dat het wat beter weer is als ik naar huis gaquote:
haten op limburgquote:
Zolang de zon maar weer schijnt als ik wee naar huis gaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik dat het wat beter weer is als ik naar huis ga
Hier in amsterdam was er net wel zon maar nu weer grijs
Ik hoop het ook voor je, het regent bijna niet meer hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik dat het wat beter weer is als ik naar huis ga
Hier in amsterdam was er net wel zon maar nu weer grijs
Ja iddquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zolang de zon maar weer schijnt als ik wee naar huis ga
Gewoon snel al je spullen pakken en wegwezen uit die verdorven bendequote:
Best chill. Goed geslapen vannacht, voor het eerst in dagen.quote:
Om 4u spullen pakkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon snel al je spullen pakken en wegwezen uit die verdorven bende
Tenzij je er betaald voor krijgt natuurlijk, dat is een ander verhaal
Fijn! Slapen is één van de beste dingen die er bestaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef Monopoly het volgende:
Best chill. Goed geslapen vannacht, voor het eerst in dagen.
Topic uit 2003?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en dit topicSHO / Ron Brandsteder en de geheime poep connectie
Ja ik kwam er via een ander topicquote:
Dan ben je voor het donker weg daar, dat is wel chillquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Om 4u spullen pakken+ betaald worden
Eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn! Slapen is één van de beste dingen die er bestaan
HAHAquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:39 schreef Monopoly het volgende:
EensZometeen een bbq van het werk. Niet zo uit de hand laten lopen als zaterdag
GRTD lurkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik kwam er via een ander topicofzo
Niet!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
GRTD lurker
daar werd ie net gepost
Oh wacht, die zag ik ook jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet!!hier zat ik
KLB / Geen verklaring voor verdwijning 500 euro van m'n bankrekening
Voor deze keer danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh wacht, die zag ik ook ja
ik raak in de war van alle topics, vergeef mij
dat ik op het werk zitquote:
Oke, ik bedoelde daarmee dus: ik wil dat er iemand voor mij vlees gaat BBQ-en en dat ik het dan op eetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Optimist. Ik ga mijn raam maar weer eens dicht doen zelfs
Daar stem ik dan wel weer mee in.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde daarmee dus: ik wil dat er iemand voor mij vlees gaat BBQ-en en dat ik het dan op eet
Dat bepaal jij helemaal niet. Hup!quote:
1) dat ik geen bbq hebquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar stem ik dan wel weer mee in.
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet. Hup!
Gezellig met de nieuwe huurder bbqenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1) dat ik geen bbq heb
2) dat het ruk weer is
3) dat er een mogelijk nieuwe huurder naar mijn huisje komt kijken
punt 1 en 2 werken dan alsnog tegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gezellig met de nieuwe huurder bbqen
Heeft hij een bbq en heb je een (overdekt) balkon? Zo ja op allebei de vragen is dat ook opgelostquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
punt 1 en 2 werken dan alsnog tegen.
3 hoeft inderdaad geen probleem te zijn, want het is een vriend van me
nee en neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft hij een bbq en heb je een (overdekt) balkon? Zo ja op allebei de vragen is dat ook opgelost![]()
niet zo negatief allemaal
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]i know
Is het erg slecht om om je eigen grappen te lachen als de gewenste reactie ook nog volgt?
NEEquote:
klopt, vrouwen kunnen dat ook nietquote:
Het zou niet goed voor mijn zelfvertrouwen zijn daar waar ik het zelf moeilijk kan laten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]i know
Is het erg slecht om om je eigen grappen te lachen als de gewenste reactie ook nog volgt?
Egoïstisch dit van je. Zoals Unf al stelde wordt er enkel van je verwacht dat je voor ons plezier vlees klaarmaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1) dat ik geen bbq heb
2) dat het ruk weer is
3) dat er een mogelijk nieuwe huurder naar mijn huisje komt kijken
en zorgt dat er bier koud staatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:24 schreef Ro-ald het volgende:
Unf maakt de salades gewoon klaar voor de bbq.
quote:
Ik in ieder geval nietquote:
En stokbrood met kruidenboterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:24 schreef Ro-ald het volgende:
Unf maakt de salades gewoon klaar voor de bbq.
ik ben ook een egoist.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou niet goed voor mijn zelfvertrouwen zijn daar waar ik het zelf moeilijk kan laten.
[..]
Egoïstisch dit van je. Zoals Unf al stelde wordt er enkel van je verwacht dat je voor ons plezier vlees klaarmaakt.
aandoen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik in ieder geval niet
Ik kan m wel aandoen, dat wel
Ja nee opstoken weet ik hoe je dat noemtquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook een egoist.
al zou ik natuurlijk alles doen voor unf
Joah die zijn er ook met knoflookboterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die dingen die je alleen in de oven hoeft te knallen
Die moderatortag blijkt ook echt helemaal niks waard te zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook een egoist.
al zou ik natuurlijk alles doen voor unf
Joee flipsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die dingen die je alleen in de oven hoeft te knallen
Als dat dan ook maar het enige is wat je achter mij schiktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die moderatortag blijkt ook echt helemaal niks waard te zijn![]()
Maar oké. Ik schik mij wel in mijn rol achter Unf
Natuurlijk niet, doe niet zo gek.quote:
Aan bloemen doe ik niet, of bedoelde je dat niet? :squote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als dat dan ook maar het enige is wat je achter mij schikt
xdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan bloemen doe ik niet, of bedoelde je dat niet? :s
te veel werk zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, doe niet zo gek.
ik zou het je niet kunnen vertellen of dat veel werk isquote:
valt best meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik zou het je niet kunnen vertellen of dat veel werk is
hersendood kutwerk doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slaap tekort, wat is jouw excuus?
Belachelijk hoe lekker die dingen zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Joah die zijn er ook met knoflookboter
Joeeeeeeeeeeeeee.quote:
Nou, je neemt boter en je roert er gesneden knoflook,zout, peper, bieslook en andere kruiden door heen en je bent klaar eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik zou het je niet kunnen vertellen of dat veel werk is
en als je veel spieren wilt kweken zorg je dat de boter nog goed koud isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou, je neemt boter en je roert er gesneden knoflook,zout, peper, bieslook en andere kruiden door heen en je bent klaar eigenlijk
quote:
kijk aan, heuze keukenprinsessen in ons middenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou, je neemt boter en je roert er gesneden knoflook,zout, peper, bieslook en andere kruiden door heen en je bent klaar eigenlijk
laat mij maar koken, trek jij de prinsessenjurk aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
kijk aan, heuze keukenprinsessen in ons midden
Met die verhouding kruidenboter en 'iets' krijg je alles lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Belachelijk hoe lekker die dingen zijn.
[..]
Joeeeeeeeeeeeeee.
Ze zouden eens samen moeten gaan koken, voor ons.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook altijd een tiara op als ik kook/bakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Nee, net pas op mn werk. Ochtendje Amsterdam gedaan naar een klant toe.quote:
Kruidenboter met ietsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat oh wat zal ik zo meenemen als ontbijt/lunch?
Nu pas ontbijt/lunch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat mij maar koken, trek jij de prinsessenjurk aan
Geef die maar aan KKCquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een tiara op als ik kook/bak
I like the way you thinkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zouden eens samen moeten gaan koken, voor ons.
Spareribs.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zouden eens samen moeten gaan koken, voor ons.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat mij maar koken, trek jij de prinsessenjurk aan
Ik hoop dat ook nog eens mee te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, net pas op mn werk. Ochtendje Amsterdam gedaan naar een klant toe.
Weet wel weer waarom ik zo graag in dezelfde stad woon en werk.
Koken in een jurk gaat hem dus echt niet worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Geef die maar aan KKC
[..]
I like the way you think
Een vers kaneelbroodje van de Lidl bakkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Been there?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Koken in een jurk gaat hem dus echt niet worden.dat is gewoon niet handig joh.
Daar zijn schorten voor
Daar zit ook weer wat in.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die verhouding kruidenboter en 'iets' krijg je alles lekker
Pannenkoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen prinsessenjurk. rip.quote:
We hebben geen Lidl bakkerijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een vers kaneelbroodje van de Lidl bakker
Hoezo niet? Jurkjes zijn vet relaxedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, een jurk heb ik nog nooit aangehad. Maar het lijkt me gewoon niet praktisch
Wat is je reistijd dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook nog eens mee te maken
Huuuquote:
Jurkjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jurkjes zijn vet relaxedAlleen je benen niet wijd open houden, das een beetje onhandig.
Ook zeer vlambaar de meeste jurken. Ik durf het ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Koken in een jurk gaat hem dus echt niet worden.dat is gewoon niet handig joh.
Daar zijn schorten voor
andere jurk mag ook welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in.
[..]
Pannenkoeken.
[..]
Ik heb geen prinsessenjurk. rip.
Maar niet om in te koken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jurkjes zijn vet relaxedAlleen je benen niet wijd open houden, das een beetje onhandig.
Met de trein ongeveer anderhalf uur incl fietsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is je reistijd dan?
Ik deed er vanmorgen bijna anderhalf uur over om van thuis naar de klant te gaan. Terug was ik in 55 minuten.
Jaaaa. Beter wordt het snel weer wat beter weer.quote:
Oh dat heb ik wel.quote:
Waarom nietttt? als je een vlek maakt, heb je dat ding binnen 10 seconde uit.quote:
zou voor flips kokenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaa. Beter wordt het snel weer wat beter weer.
[..]
Oh dat heb ik wel.
Ervaring?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom nietttt? als je een vlek maakt, heb je dat ding binnen 10 seconde uit.
Been there?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ervaring?
Ik heb mn sweatpants ook in 3 seconden uit hooren m'n shirt ook.
quote:
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wie zou er niet voor flips, of unf for that matter, willen koken
omkleden jwt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ervaring?
Ik heb mn sweatpants ook in 3 seconden uit hooren m'n shirt ook.
quote:
Wat? Is er niks wat dichterbij is? Of verhuizen ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met de trein ongeveer anderhalf uur incl fietsen.
Met de auto soms wel 2-2,5u als er file staat
Mwa, zit nu wel heel goed qua carrierekansen en misschien over een jaar of twee een verhuizen. Voor nu is het nog goed vol te houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat? Is er niks wat dichterbij is? Of verhuizen ofzo?
probleem is dat ze aan de andere kant van de wereld woontquote:
Ah ok. Voordelen en nadelen he. Die zijn voor ieder ook weer anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwa, zit nu wel heel goed qua carrierekansen en misschien over een jaar of twee een verhuizen. Voor nu is het nog goed vol te houden
geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje klapharken. Het is dat Van Gaal een topshow aflevert.
Tja, de Limburgse grens over is eng he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is dat ze aan de andere kant van de wereld woont
Je moet er wel wat voor over hebben ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is dat ze aan de andere kant van de wereld woont
Lekker random dit. Tis geen VBL hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje klapharken. Het is dat Van Gaal een topshow aflevert.
heb ik ook, maar ze nodigt me toch nooit uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben ja.
Ja, volgende baan gaat sowieso dichter bij huis zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah ok. Voordelen en nadelen he. Die zijn voor ieder ook weer anders.
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja. ik heb ze een keer in de fik gezet namelijk
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker random dit. Tis geen VBL hier.
Wat is je favoriete gerecht om te maken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha neeKoken
frituren doe ik bijna nooit eigenlijk
Dom zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.
is die ergens te zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.
Je weet niet eens hoe ik er uit zie, laat staan in een jurk want dat weet ik zelf niet eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pasta eet ik vaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is je favoriete gerecht om te maken?
Je moet eerst door een strenge selectieronde heenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ze nodigt me toch nooit uit
Mocht het in elk ander willekeurige stad zijn, dan wel ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Werken & wonen in Almere dan heb je het goed voor elkaar
Oh. Waarom is hij boos?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden mag ik hopen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dom zijn![]()
Ik heb van mijn fouten geleerd, gelukkig.
wauw aight waar zijn mijn groetjesquote:
Neuh, broek kapot verder niks, kon hem snel genoeg uit doen. Niet dat ik verder geen littekens heb ofzo, haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden mag ik hopen?
Alleen pasta invriezen is een bitchquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan ook gelijk voor meerdere dagen koken.
hoe dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet eerst door een strenge selectieronde heen
Oftewel nooit dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet eerst door een strenge selectieronde heen
Hoe is je leventje?quote:
Ik val ook niet op mannen, het is dus niet zo'n heel groot probleemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mocht het in elk ander willekeurige stad zijn, dan wel ja.
[..]
Oh. Waarom is hij boos?
Arme KKC, niet in trek bij mannen.
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie, laat staan in een jurk want dat weet ik zelf niet eens
Stoepit kwestionsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Waarom is hij boos?
Arme KKC, niet in trek bij mannen.
littekens op je piemelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Neuh, broek kapot verder niks, kon hem snel genoeg uit doen. Niet dat ik verder geen littekens heb ofzo, haha.
Haiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef aight1 het volgende:
groetjes aan unfckingtitled ik had je niet gezien
Ja klopt. Voor de rest houd ik ook veel van ovenschotels.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen pasta invriezen is een bitchdus meestal alleen meer saus maken
geef formulier danquote:
Rustuuuuuuugquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oftewel nooit dus.
[..]
Hoe is je leventje?
Watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofd
Wat? wat gebeurd hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofd
[..]
Stoepit kwestions
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkerenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt. Voor de rest houd ik ook veel van ovenschotels.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkeren ;9
Ja ik ben ook niet zo'n moeilijke eter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik lust eigenlijk alles wel graag, als ik het maar niet te vaak hoef te eten
oh. Ik zoek altijd even goed bevestiging bij vrouwen ondanks dat ze niet op mij vallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik val ook niet op mannen, het is dus niet zo'n heel groot probleem
Jaaaaa. Best welquote:
quote:
Nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkeren
misschien moet je fok afsluiten even danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa. Best welBen nu helaas concentratieloos.
Heb hem pas half uurtje open staanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien moet je fok afsluiten even dan
Ik kan beter geen bevestiging zoeken denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh. Ik zoek altijd even goed bevestiging bij vrouwen ondanks dat ze niet op mij vallen.
Haha nou succes ermee hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem pas half uurtje open staanWas het daarvoor al kwijt, maar ik zal het nog eens proberen. Dag
van flips had ik niet anders verwacht, maar van jou valt dit tegenquote:
Ik stel graag teleurquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van flips had ik niet anders verwacht, maar van jou valt dit tegen
Succes Flippiee. Je kunt het dit dat!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem pas half uurtje open staanWas het daarvoor al kwijt, maar ik zal het nog eens proberen. Dag
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet zo'n moeilijke eter.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een rare fetisj tbh
Appelmoes is juist lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes Flippiee. Je kunt het dit dat!
[..]
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga het niet over mijn groenten gooien of iets dergelijks.quote:
Verwachtingen laag krijgen om op een onverwacht moment alle verwachtingen te kunnen overtreffen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.
Oh nee ik ook niet. Dat vind ik ook niet zo lekker dan nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga het niet over mijn groenten gooien of iets dergelijks.
Stel je even voor:quote:
Ja maar in je voorbeeld stelt hij mij teleur. Ik zei dat ik graag teleur stel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stel je even voor:
Je ligt in bed met je partner, en het enige wat je hem vertelt is hoe slecht ie wel niet is in bed etc etc omdat je er opgewonden van wordt. Lijkt me niet erg leuk voor de partner?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stel je even voor:
Je ligt in bed met je partner, en het enige wat je hem vertelt is hoe slecht ie wel niet is in bed etc etc omdat je er opgewonden van wordt. Lijkt me niet erg leuk voor de partner?
Ik ben erg vervelend vandaagquote:
Oh ja, dan hoef je alleen maar in de zeester te gaan liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar in je voorbeeld stelt hij mij teleur. Ik zei dat ik graag teleur stel.
Ik hou me in en doe het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh ja, dan hoef je alleen maar in de zeester te gaan liggen
In de zeester gaan liggen of een snarky comment maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In de zeester gaan liggen of een snarky comment maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Tegen die tijd maar een solliciteren naar een ander modbaantje dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je het weer. Na het WK kan ik gelukkig je posts weer verwijderen.
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtofferquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je maakt ze al de hele tijd
Ik zou bijna denken dat je me niet mag
alleen vandaag?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtoffer![]()
Haha, ik ben wel wat gewend hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtoffer![]()
jij bent ook niet liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Project P. FOK!.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Mensen zijn allang blij als ik hun posts niet in glitterplaatjes verander.quote:
Ja die kitkat denkt dat ie alles kan makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik hier geen mod ben anders had ik toch flink wat notes uitgedeeld hier
kutmod.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik hier geen mod ben anders had ik toch flink wat notes uitgedeeld hier
Glittergifjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Mensen zijn allang blij als ik hun posts niet in glitterplaatjes verander.
dat gezegd hebbende...
Ik ben van chocola, wat dacht je danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die kitkat denkt dat ie alles kan maken
Deze heb ik laatst speciaal voor jou gemaakt Kitkat, geen dank.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een zwak excuus hoor
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst speciaal voor jou gemaakt Kitkat, geen dank.
[ afbeelding ]
Pijnlijk accuraat. Ik ben zeer gevleid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een gezeik zeg. Altijd die eeuwige slachtofferrolquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je nou weer met mijn kloten te spelen? Het is dat je sinds kort mijn Haagse mattie blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Altijd die eeuwige slachtofferrol
Jaja wanneer danzigje dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou weer met mijn kloten te spelen? Het is dat je sinds kort mijn Haagse mattie blijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gwoon donderdag tog? shotje voor euro, beetje 16 jarige scheuren niks mis mee.
Ja iemand moet het die meisjes leren. Offer mij graag opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ik
staat niks verkeerds toch..quote:
Ga je ook mee typisch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ik
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maakt in Danzig niks uit man. Daar staat het zo vol dat niemand die het ter plekke merkt. (Echt al jaren niet meer geweest)
16 jarige scheuren? Altijd.quote:
Even Yvonne DM'en. Wellicht is er interesse voor een fotoverslag ter plaatse. Een soort wervingscampagne voor nieuwe moderatorsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
16 jarige scheuren? Altijd.
Hoe wie waar wanneer?
FOK!modmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |