quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt. Voor de rest houd ik ook veel van ovenschotels.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkeren ;9
Ja ik ben ook niet zo'n moeilijke eter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik lust eigenlijk alles wel graag, als ik het maar niet te vaak hoef te eten
oh. Ik zoek altijd even goed bevestiging bij vrouwen ondanks dat ze niet op mij vallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik val ook niet op mannen, het is dus niet zo'n heel groot probleem
Jaaaaa. Best welquote:
quote:
Nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkeren
misschien moet je fok afsluiten even danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa. Best welBen nu helaas concentratieloos.
Heb hem pas half uurtje open staanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien moet je fok afsluiten even dan
Ik kan beter geen bevestiging zoeken denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh. Ik zoek altijd even goed bevestiging bij vrouwen ondanks dat ze niet op mij vallen.
Haha nou succes ermee hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem pas half uurtje open staanWas het daarvoor al kwijt, maar ik zal het nog eens proberen. Dag
van flips had ik niet anders verwacht, maar van jou valt dit tegenquote:
Ik stel graag teleurquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van flips had ik niet anders verwacht, maar van jou valt dit tegen
Succes Flippiee. Je kunt het dit dat!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem pas half uurtje open staanWas het daarvoor al kwijt, maar ik zal het nog eens proberen. Dag
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet zo'n moeilijke eter.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een rare fetisj tbh
Appelmoes is juist lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes Flippiee. Je kunt het dit dat!
[..]
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga het niet over mijn groenten gooien of iets dergelijks.quote:
Verwachtingen laag krijgen om op een onverwacht moment alle verwachtingen te kunnen overtreffen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.
Oh nee ik ook niet. Dat vind ik ook niet zo lekker dan nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga het niet over mijn groenten gooien of iets dergelijks.
Stel je even voor:quote:
Ja maar in je voorbeeld stelt hij mij teleur. Ik zei dat ik graag teleur stel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stel je even voor:
Je ligt in bed met je partner, en het enige wat je hem vertelt is hoe slecht ie wel niet is in bed etc etc omdat je er opgewonden van wordt. Lijkt me niet erg leuk voor de partner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |