Je moet eerst door een strenge selectieronde heenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ze nodigt me toch nooit uit
Mocht het in elk ander willekeurige stad zijn, dan wel ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Werken & wonen in Almere dan heb je het goed voor elkaar
Oh. Waarom is hij boos?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.
Niks aan overgehouden mag ik hopen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dom zijn![]()
Ik heb van mijn fouten geleerd, gelukkig.
wauw aight waar zijn mijn groetjesquote:
Neuh, broek kapot verder niks, kon hem snel genoeg uit doen. Niet dat ik verder geen littekens heb ofzo, haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden mag ik hopen?
Alleen pasta invriezen is een bitchquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan ook gelijk voor meerdere dagen koken.
hoe dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet eerst door een strenge selectieronde heen
Oftewel nooit dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet eerst door een strenge selectieronde heen
Hoe is je leventje?quote:
Ik val ook niet op mannen, het is dus niet zo'n heel groot probleemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mocht het in elk ander willekeurige stad zijn, dan wel ja.
[..]
Oh. Waarom is hij boos?
Arme KKC, niet in trek bij mannen.
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie, laat staan in een jurk want dat weet ik zelf niet eens
Stoepit kwestionsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Waarom is hij boos?
Arme KKC, niet in trek bij mannen.
littekens op je piemelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Neuh, broek kapot verder niks, kon hem snel genoeg uit doen. Niet dat ik verder geen littekens heb ofzo, haha.
Haiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef aight1 het volgende:
groetjes aan unfckingtitled ik had je niet gezien
Ja klopt. Voor de rest houd ik ook veel van ovenschotels.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen pasta invriezen is een bitchdus meestal alleen meer saus maken
geef formulier danquote:
Rustuuuuuuugquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oftewel nooit dus.
[..]
Hoe is je leventje?
Watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofd
Wat? wat gebeurd hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofd
[..]
Stoepit kwestions
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkerenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt. Voor de rest houd ik ook veel van ovenschotels.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkeren ;9
Ja ik ben ook niet zo'n moeilijke eter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik lust eigenlijk alles wel graag, als ik het maar niet te vaak hoef te eten
oh. Ik zoek altijd even goed bevestiging bij vrouwen ondanks dat ze niet op mij vallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik val ook niet op mannen, het is dus niet zo'n heel groot probleem
Jaaaaa. Best welquote:
quote:
Nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, zal op weg naar huis een leuke boom uitzoeken om mijn auto in te parkeren
misschien moet je fok afsluiten even danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa. Best welBen nu helaas concentratieloos.
Heb hem pas half uurtje open staanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien moet je fok afsluiten even dan
Ik kan beter geen bevestiging zoeken denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh. Ik zoek altijd even goed bevestiging bij vrouwen ondanks dat ze niet op mij vallen.
Haha nou succes ermee hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem pas half uurtje open staanWas het daarvoor al kwijt, maar ik zal het nog eens proberen. Dag
van flips had ik niet anders verwacht, maar van jou valt dit tegenquote:
Ik stel graag teleurquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van flips had ik niet anders verwacht, maar van jou valt dit tegen
Succes Flippiee. Je kunt het dit dat!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem pas half uurtje open staanWas het daarvoor al kwijt, maar ik zal het nog eens proberen. Dag
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet zo'n moeilijke eter.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een rare fetisj tbh
Appelmoes is juist lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes Flippiee. Je kunt het dit dat!
[..]
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga het niet over mijn groenten gooien of iets dergelijks.quote:
Verwachtingen laag krijgen om op een onverwacht moment alle verwachtingen te kunnen overtreffen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk alleen niet heel erg van zoete smaken door mijn 'warme' eten. Dingen als appelmoes laat ik links staan.
Oh nee ik ook niet. Dat vind ik ook niet zo lekker dan nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga het niet over mijn groenten gooien of iets dergelijks.
Stel je even voor:quote:
Ja maar in je voorbeeld stelt hij mij teleur. Ik zei dat ik graag teleur stel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stel je even voor:
Je ligt in bed met je partner, en het enige wat je hem vertelt is hoe slecht ie wel niet is in bed etc etc omdat je er opgewonden van wordt. Lijkt me niet erg leuk voor de partner?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stel je even voor:
Je ligt in bed met je partner, en het enige wat je hem vertelt is hoe slecht ie wel niet is in bed etc etc omdat je er opgewonden van wordt. Lijkt me niet erg leuk voor de partner?
Ik ben erg vervelend vandaagquote:
Oh ja, dan hoef je alleen maar in de zeester te gaan liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar in je voorbeeld stelt hij mij teleur. Ik zei dat ik graag teleur stel.
Ik hou me in en doe het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh ja, dan hoef je alleen maar in de zeester te gaan liggen
In de zeester gaan liggen of een snarky comment maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In de zeester gaan liggen of een snarky comment maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Tegen die tijd maar een solliciteren naar een ander modbaantje dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je het weer. Na het WK kan ik gelukkig je posts weer verwijderen.
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtofferquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je maakt ze al de hele tijd
Ik zou bijna denken dat je me niet mag
alleen vandaag?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtoffer![]()
Haha, ik ben wel wat gewend hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtoffer![]()
jij bent ook niet liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Project P. FOK!.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Mensen zijn allang blij als ik hun posts niet in glitterplaatjes verander.quote:
Ja die kitkat denkt dat ie alles kan makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik hier geen mod ben anders had ik toch flink wat notes uitgedeeld hier
kutmod.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik hier geen mod ben anders had ik toch flink wat notes uitgedeeld hier
Glittergifjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Mensen zijn allang blij als ik hun posts niet in glitterplaatjes verander.
dat gezegd hebbende...
Ik ben van chocola, wat dacht je danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die kitkat denkt dat ie alles kan maken
Deze heb ik laatst speciaal voor jou gemaakt Kitkat, geen dank.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een zwak excuus hoor
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst speciaal voor jou gemaakt Kitkat, geen dank.
[ afbeelding ]
Pijnlijk accuraat. Ik ben zeer gevleid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een gezeik zeg. Altijd die eeuwige slachtofferrolquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je nou weer met mijn kloten te spelen? Het is dat je sinds kort mijn Haagse mattie blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Altijd die eeuwige slachtofferrol
Jaja wanneer danzigje dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou weer met mijn kloten te spelen? Het is dat je sinds kort mijn Haagse mattie blijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gwoon donderdag tog? shotje voor euro, beetje 16 jarige scheuren niks mis mee.
Ja iemand moet het die meisjes leren. Offer mij graag opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ik
staat niks verkeerds toch..quote:
Ga je ook mee typisch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ik
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maakt in Danzig niks uit man. Daar staat het zo vol dat niemand die het ter plekke merkt. (Echt al jaren niet meer geweest)
16 jarige scheuren? Altijd.quote:
Even Yvonne DM'en. Wellicht is er interesse voor een fotoverslag ter plaatse. Een soort wervingscampagne voor nieuwe moderatorsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
16 jarige scheuren? Altijd.
Hoe wie waar wanneer?
FOK!modmeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |