Ik ben van chocola, wat dacht je danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die kitkat denkt dat ie alles kan maken
Deze heb ik laatst speciaal voor jou gemaakt Kitkat, geen dank.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een zwak excuus hoor
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst speciaal voor jou gemaakt Kitkat, geen dank.
[ afbeelding ]
Pijnlijk accuraat. Ik ben zeer gevleid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een gezeik zeg. Altijd die eeuwige slachtofferrolquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je nou weer met mijn kloten te spelen? Het is dat je sinds kort mijn Haagse mattie blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Altijd die eeuwige slachtofferrol
Jaja wanneer danzigje dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou weer met mijn kloten te spelen? Het is dat je sinds kort mijn Haagse mattie blijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gwoon donderdag tog? shotje voor euro, beetje 16 jarige scheuren niks mis mee.
Ja iemand moet het die meisjes leren. Offer mij graag opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ik
staat niks verkeerds toch..quote:
Ga je ook mee typisch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je ze mee naar huis neemt wordt het wel scheuren denk ik
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maakt in Danzig niks uit man. Daar staat het zo vol dat niemand die het ter plekke merkt. (Echt al jaren niet meer geweest)
16 jarige scheuren? Altijd.quote:
Even Yvonne DM'en. Wellicht is er interesse voor een fotoverslag ter plaatse. Een soort wervingscampagne voor nieuwe moderatorsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
16 jarige scheuren? Altijd.
Hoe wie waar wanneer?
FOK!modmeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |