quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stel je even voor:
Je ligt in bed met je partner, en het enige wat je hem vertelt is hoe slecht ie wel niet is in bed etc etc omdat je er opgewonden van wordt. Lijkt me niet erg leuk voor de partner?
Ik ben erg vervelend vandaagquote:
Oh ja, dan hoef je alleen maar in de zeester te gaan liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar in je voorbeeld stelt hij mij teleur. Ik zei dat ik graag teleur stel.
Ik hou me in en doe het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh ja, dan hoef je alleen maar in de zeester te gaan liggen
In de zeester gaan liggen of een snarky comment maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In de zeester gaan liggen of een snarky comment maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Tegen die tijd maar een solliciteren naar een ander modbaantje dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je het weer. Na het WK kan ik gelukkig je posts weer verwijderen.
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtofferquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je maakt ze al de hele tijd
Ik zou bijna denken dat je me niet mag
alleen vandaag?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtoffer![]()
Haha, ik ben wel wat gewend hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag en jij een makkelijk slachtoffer![]()
jij bent ook niet liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Project P. FOK!.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Mensen zijn allang blij als ik hun posts niet in glitterplaatjes verander.quote:
Ja die kitkat denkt dat ie alles kan makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik hier geen mod ben anders had ik toch flink wat notes uitgedeeld hier
kutmod.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
het is maar goed dat ik hier geen mod ben anders had ik toch flink wat notes uitgedeeld hier
Glittergifjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Mensen zijn allang blij als ik hun posts niet in glitterplaatjes verander.
dat gezegd hebbende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |