Je moet eerst door een strenge selectieronde heenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ze nodigt me toch nooit uit
Mocht het in elk ander willekeurige stad zijn, dan wel ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Werken & wonen in Almere dan heb je het goed voor elkaar
Oh. Waarom is hij boos?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.
Niks aan overgehouden mag ik hopen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dom zijn![]()
Ik heb van mijn fouten geleerd, gelukkig.
wauw aight waar zijn mijn groetjesquote:
Neuh, broek kapot verder niks, kon hem snel genoeg uit doen. Niet dat ik verder geen littekens heb ofzo, haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden mag ik hopen?
Alleen pasta invriezen is een bitchquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan ook gelijk voor meerdere dagen koken.
hoe dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet eerst door een strenge selectieronde heen
Oftewel nooit dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet eerst door een strenge selectieronde heen
Hoe is je leventje?quote:
Ik val ook niet op mannen, het is dus niet zo'n heel groot probleemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mocht het in elk ander willekeurige stad zijn, dan wel ja.
[..]
Oh. Waarom is hij boos?
Arme KKC, niet in trek bij mannen.
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie, laat staan in een jurk want dat weet ik zelf niet eens
Stoepit kwestionsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Waarom is hij boos?
Arme KKC, niet in trek bij mannen.
littekens op je piemelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Neuh, broek kapot verder niks, kon hem snel genoeg uit doen. Niet dat ik verder geen littekens heb ofzo, haha.
Haiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef aight1 het volgende:
groetjes aan unfckingtitled ik had je niet gezien
Ja klopt. Voor de rest houd ik ook veel van ovenschotels.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen pasta invriezen is een bitchdus meestal alleen meer saus maken
geef formulier danquote:
Rustuuuuuuugquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oftewel nooit dus.
[..]
Hoe is je leventje?
Watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofd
Wat? wat gebeurd hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die grijze pluk zit in mijn gedachte ook op andere plekken dan je enkel je hoofd
[..]
Stoepit kwestions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |