probleem is dat ze aan de andere kant van de wereld woontquote:
Ah ok. Voordelen en nadelen he. Die zijn voor ieder ook weer anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwa, zit nu wel heel goed qua carrierekansen en misschien over een jaar of twee een verhuizen. Voor nu is het nog goed vol te houden
geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje klapharken. Het is dat Van Gaal een topshow aflevert.
Tja, de Limburgse grens over is eng he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is dat ze aan de andere kant van de wereld woont
Je moet er wel wat voor over hebben ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is dat ze aan de andere kant van de wereld woont
Lekker random dit. Tis geen VBL hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje klapharken. Het is dat Van Gaal een topshow aflevert.
heb ik ook, maar ze nodigt me toch nooit uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben ja.
Ja, volgende baan gaat sowieso dichter bij huis zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah ok. Voordelen en nadelen he. Die zijn voor ieder ook weer anders.
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja. ik heb ze een keer in de fik gezet namelijk
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker random dit. Tis geen VBL hier.
Wat is je favoriete gerecht om te maken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha neeKoken
frituren doe ik bijna nooit eigenlijk
Dom zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.
is die ergens te zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Zijn persconferentie is momenteel bezig en hij is boos. Ik moest toch even mijn gedachte van een halfnaakte Kitkat afkrijgen.
Je weet niet eens hoe ik er uit zie, laat staan in een jurk want dat weet ik zelf niet eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pasta eet ik vaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is je favoriete gerecht om te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |