Een vers kaneelbroodje van de Lidl bakkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat oh wat zal ik zo meenemen als ontbijt/lunch?
Been there?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Koken in een jurk gaat hem dus echt niet worden.dat is gewoon niet handig joh.
Daar zijn schorten voor
Daar zit ook weer wat in.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die verhouding kruidenboter en 'iets' krijg je alles lekker
Pannenkoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat oh wat zal ik zo meenemen als ontbijt/lunch?
Ik heb geen prinsessenjurk. rip.quote:
We hebben geen Lidl bakkerijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een vers kaneelbroodje van de Lidl bakker
Hoezo niet? Jurkjes zijn vet relaxedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, een jurk heb ik nog nooit aangehad. Maar het lijkt me gewoon niet praktisch
Wat is je reistijd dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook nog eens mee te maken
Huuuquote:
Jurkjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jurkjes zijn vet relaxedAlleen je benen niet wijd open houden, das een beetje onhandig.
Ook zeer vlambaar de meeste jurken. Ik durf het ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Koken in een jurk gaat hem dus echt niet worden.dat is gewoon niet handig joh.
Daar zijn schorten voor
andere jurk mag ook welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in.
[..]
Pannenkoeken.
[..]
Ik heb geen prinsessenjurk. rip.
Maar niet om in te koken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jurkjes zijn vet relaxedAlleen je benen niet wijd open houden, das een beetje onhandig.
Met de trein ongeveer anderhalf uur incl fietsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is je reistijd dan?
Ik deed er vanmorgen bijna anderhalf uur over om van thuis naar de klant te gaan. Terug was ik in 55 minuten.
Jaaaa. Beter wordt het snel weer wat beter weer.quote:
Oh dat heb ik wel.quote:
Waarom nietttt? als je een vlek maakt, heb je dat ding binnen 10 seconde uit.quote:
zou voor flips kokenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaa. Beter wordt het snel weer wat beter weer.
[..]
Oh dat heb ik wel.
Ervaring?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom nietttt? als je een vlek maakt, heb je dat ding binnen 10 seconde uit.
Been there?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ervaring?
Ik heb mn sweatpants ook in 3 seconden uit hooren m'n shirt ook.
quote:
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wie zou er niet voor flips, of unf for that matter, willen koken
omkleden jwt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ervaring?
Ik heb mn sweatpants ook in 3 seconden uit hooren m'n shirt ook.
quote:
Wat? Is er niks wat dichterbij is? Of verhuizen ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met de trein ongeveer anderhalf uur incl fietsen.
Met de auto soms wel 2-2,5u als er file staat
Mwa, zit nu wel heel goed qua carrierekansen en misschien over een jaar of twee een verhuizen. Voor nu is het nog goed vol te houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat? Is er niks wat dichterbij is? Of verhuizen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |