te veel werk zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, doe niet zo gek.
ik zou het je niet kunnen vertellen of dat veel werk isquote:
valt best meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik zou het je niet kunnen vertellen of dat veel werk is
hersendood kutwerk doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slaap tekort, wat is jouw excuus?
Belachelijk hoe lekker die dingen zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Joah die zijn er ook met knoflookboter
Joeeeeeeeeeeeeee.quote:
Nou, je neemt boter en je roert er gesneden knoflook,zout, peper, bieslook en andere kruiden door heen en je bent klaar eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik zou het je niet kunnen vertellen of dat veel werk is
en als je veel spieren wilt kweken zorg je dat de boter nog goed koud isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou, je neemt boter en je roert er gesneden knoflook,zout, peper, bieslook en andere kruiden door heen en je bent klaar eigenlijk
quote:
kijk aan, heuze keukenprinsessen in ons middenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou, je neemt boter en je roert er gesneden knoflook,zout, peper, bieslook en andere kruiden door heen en je bent klaar eigenlijk
laat mij maar koken, trek jij de prinsessenjurk aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
kijk aan, heuze keukenprinsessen in ons midden
Met die verhouding kruidenboter en 'iets' krijg je alles lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Belachelijk hoe lekker die dingen zijn.
[..]
Joeeeeeeeeeeeeee.
Ze zouden eens samen moeten gaan koken, voor ons.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook altijd een tiara op als ik kook/bakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Nee, net pas op mn werk. Ochtendje Amsterdam gedaan naar een klant toe.quote:
Kruidenboter met ietsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat oh wat zal ik zo meenemen als ontbijt/lunch?
Nu pas ontbijt/lunch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat mij maar koken, trek jij de prinsessenjurk aan
Geef die maar aan KKCquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een tiara op als ik kook/bak
I like the way you thinkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zouden eens samen moeten gaan koken, voor ons.
Spareribs.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zouden eens samen moeten gaan koken, voor ons.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat mij maar koken, trek jij de prinsessenjurk aan
Ik hoop dat ook nog eens mee te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, net pas op mn werk. Ochtendje Amsterdam gedaan naar een klant toe.
Weet wel weer waarom ik zo graag in dezelfde stad woon en werk.
Koken in een jurk gaat hem dus echt niet worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Geef die maar aan KKC
[..]
I like the way you think
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |