klopt, vrouwen kunnen dat ook nietquote:
Het zou niet goed voor mijn zelfvertrouwen zijn daar waar ik het zelf moeilijk kan laten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]i know
Is het erg slecht om om je eigen grappen te lachen als de gewenste reactie ook nog volgt?
Egoïstisch dit van je. Zoals Unf al stelde wordt er enkel van je verwacht dat je voor ons plezier vlees klaarmaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1) dat ik geen bbq heb
2) dat het ruk weer is
3) dat er een mogelijk nieuwe huurder naar mijn huisje komt kijken
en zorgt dat er bier koud staatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:24 schreef Ro-ald het volgende:
Unf maakt de salades gewoon klaar voor de bbq.
quote:
Ik in ieder geval nietquote:
En stokbrood met kruidenboterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:24 schreef Ro-ald het volgende:
Unf maakt de salades gewoon klaar voor de bbq.
ik ben ook een egoist.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou niet goed voor mijn zelfvertrouwen zijn daar waar ik het zelf moeilijk kan laten.
[..]
Egoïstisch dit van je. Zoals Unf al stelde wordt er enkel van je verwacht dat je voor ons plezier vlees klaarmaakt.
aandoen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik in ieder geval niet
Ik kan m wel aandoen, dat wel
Ja nee opstoken weet ik hoe je dat noemtquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook een egoist.
al zou ik natuurlijk alles doen voor unf
Joah die zijn er ook met knoflookboterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die dingen die je alleen in de oven hoeft te knallen
Die moderatortag blijkt ook echt helemaal niks waard te zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook een egoist.
al zou ik natuurlijk alles doen voor unf
Joee flipsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die dingen die je alleen in de oven hoeft te knallen
Als dat dan ook maar het enige is wat je achter mij schiktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die moderatortag blijkt ook echt helemaal niks waard te zijn![]()
Maar oké. Ik schik mij wel in mijn rol achter Unf
Natuurlijk niet, doe niet zo gek.quote:
Aan bloemen doe ik niet, of bedoelde je dat niet? :squote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als dat dan ook maar het enige is wat je achter mij schikt
xdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan bloemen doe ik niet, of bedoelde je dat niet? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |