Voor deze keer danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh wacht, die zag ik ook ja
ik raak in de war van alle topics, vergeef mij
dat ik op het werk zitquote:
Oke, ik bedoelde daarmee dus: ik wil dat er iemand voor mij vlees gaat BBQ-en en dat ik het dan op eetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Optimist. Ik ga mijn raam maar weer eens dicht doen zelfs
Daar stem ik dan wel weer mee in.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde daarmee dus: ik wil dat er iemand voor mij vlees gaat BBQ-en en dat ik het dan op eet
Dat bepaal jij helemaal niet. Hup!quote:
1) dat ik geen bbq hebquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar stem ik dan wel weer mee in.
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet. Hup!
Gezellig met de nieuwe huurder bbqenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1) dat ik geen bbq heb
2) dat het ruk weer is
3) dat er een mogelijk nieuwe huurder naar mijn huisje komt kijken
punt 1 en 2 werken dan alsnog tegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gezellig met de nieuwe huurder bbqen
Heeft hij een bbq en heb je een (overdekt) balkon? Zo ja op allebei de vragen is dat ook opgelostquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
punt 1 en 2 werken dan alsnog tegen.
3 hoeft inderdaad geen probleem te zijn, want het is een vriend van me
nee en neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft hij een bbq en heb je een (overdekt) balkon? Zo ja op allebei de vragen is dat ook opgelost![]()
niet zo negatief allemaal
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]i know
Is het erg slecht om om je eigen grappen te lachen als de gewenste reactie ook nog volgt?
NEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |