Voor of nadat het uit was?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
at ik dat serieus nog nooit gevraagd heb? Het ging altijd vrij autom
Ik heb wel geprobeerd te vragen wat ze van mij vindt maar daar gaf ze geen duidelijk antwoord op.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gaat tegenover haar zitten, pakt haar hand, kijkt diep in dr ogen en dan zeg je, "geertje, ik vind je een lieve meid en ik heb veel plezier met je, ik zou graag willen weten waar we ongeveer staan, daten wij nu exclusief? gaat het ergens heen of... ik zou in elk geval graag serieus en exclusief met je willen daten"
Nog eens vragen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel geprobeerd te vragen wat ze van mij vindt maar daar gaf ze geen duidelijk antwoord op.
Ik vraag en zeg te weinig, dat is ook weer niet goedquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vraag en zeg altijd teveelDan verpest ik de boel weer
Het is ook nooit goedquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag en zeg te weinig, dat is ook weer niet goed
mwah, vraag maar raak johquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan was het het toch net niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb jij een grote piemel?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mwah, vraag maar raak joh
Of gaat het niet over FOK!?
Dank je.quote:
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.quote:
minimaal hequote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.
Maar 25quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoordquote:
Maar dan weet je wel waar je aan toe bentquote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoord
Minder praten, meer neukenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met joint, please?quote:
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etcquote:
Surequote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met joint, please?
[..]
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etc
maar je doet wel dingen?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet snel he.
Maar ooit komt alles vast goed.
Maar dat is toch niet echt verkeerd?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met joint, please?
[..]
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etc
vragen en doordrammen is wel een verschil he?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoord
Dank je.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Feli feer
Volgens mij had ik dat al gezegd, maar boeien
feli
En daar knappen ze op af of wat?quote:
waarom niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Raar genoeg had ik hiervoor niet echt felicitaties verwacht.
Ik denk dat als ik voor me had gehouden dat ik verliefd was, de dingen wel wat anders waren gelopen. In positieve zin. Misschien ook niet. Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt verkeerd?
Had het wel gewerkt als je dat niet gedaan had?
Wat doe jij morgen begin van de middag?quote:
lief zijn, hints etc.quote:
Als jij gelukkig bent zijn wij het ookquote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Niet als je niet weet hoe je subtiel moet zijn en/of niet weet wanneer je moet stoppen, etcquote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vragen en doordrammen is wel een verschil he?
Inzage economie toetsquote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe jij morgen begin van de middag?
Wat, dat is toch tof?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik durfde hem niet te zoenen gisteren omdat ik dacht dat het vreemd gaan zou zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Als ik die nou gewoon gehaald had, had ik daar niet naartoe gehoevenquote:
Geen idee, maar ik vind dat ergens zo vreemd klinken. Maar kan ook zijn omdat ik nu niet helemaal helder ben.quote:
Komt gooeeedddquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik die nou gewoon gehaald had, had ik daar niet naartoe gehoeven
Ik en economie? Dat komt nooit goedquote:
Dat, en het is een Katwijker. Dan zijn felicitaties ongepast.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dat ergens zo vreemd klinken. Maar kan ook zijn omdat ik nu niet helemaal helder ben.
Jij mag Hep altijd zoenen. Dat uitzicht is onbetaalbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde hem niet te zoenen gisteren omdat ik dacht dat het vreemd gaan zou zijn.
Gewoon een hand was ook goed geweestquote:
Lekker optimistisch weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik en economie? Dat komt nooit goed
Is het familie van je Twi?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat, en het is een Katwijker. Dan zijn felicitaties ongepast.
Geen reden om te twijfelen.quote:
schrijf het haar danquote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als je niet weet hoe je subtiel moet zijn en/of niet weet wanneer je moet stoppen, etc
ik vind het wel liefquote:
fapfapfapquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij mag Hep altijd zoenen. Dat uitzicht is onbetaalbaar.
Zeg je dan gecondoleerd?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben je toch aardig altijd, twiquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Bijna gelukt. Ach, volgende keer beter.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Had je niet een voornemen om een paar maanden single te blijven?
Ik snap er gewoon echt geen hol van. En ik denk dat ik daar gewoon de nodige IQ punten voor mis ofzoquote:
of als andere mensen je zienquote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
Altijd huilen als je jezelf terugziet op foto's.
Dat is de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Hij zou ook helemaal niet zuiver kunnen zijn, natuurlijk.
Link?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
Altijd huilen als je jezelf terugziet op foto's.
Jij bent toch niet dom?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon echt geen hol van. En ik denk dat ik daar gewoon de nodige IQ punten voor mis ofzo
Maar na een paar keer hoor je niks meer van ze ofzo?quote:
Wat. Zelfs hier in het oosten klinken ze Nederlandser.quote:
Ik zal je even dm'en. Toen was ik 15 of zo. Mk vond me daar ook al niets.quote:
Nee. Maar de economie die wij krijgen is volgens mij echt voor het WOquote:
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manierquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar na een paar keer hoor je niks meer van ze ofzo?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar de economie die wij krijgen is volgens mij echt voor het WO
Ik versta geen zak van Twiquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat. Zelfs hier in het oosten klinken ze Nederlandser.
Lastig is dat jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manier
Oké.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal je even dm'en. Toen was ik 15 of zo. Mk vond me daar ook al niets.
Plus, ik heb nooit economie gehad op de middelbare school. Dat maakt het voor mij nu even extra lastigquote:
Laten worden is sowieso geen goede basis, dat zijn ze of nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manier
Hoe lang ken je die hep dan al? En woont gitaar nog bij jou?quote:
Ah nee dat legt de lat weer een stukje hogerquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plus, ik heb nooit economie gehad op de middelbare school. Dat maakt het voor mij nu even extra lastig
Ik spreek geen woord Katwijks dialect. Dit moest ik Googlen, en was de eerste regel op mijn eerste resultaat.quote:
Gewoon positief blijven. Het zal me een keer lukken.quote:
En dat kan ik niet handelenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten worden is sowieso geen goede basis, dat zijn ze of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik was vandaag in Limburg. Daar praten mensen pas echt raar.
Tuurlijk niet, je kan best verliefd worden. Dat ben je niet vanaf de eerste blik.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten worden is sowieso geen goede basis, dat zijn ze of niet
Dat vind ik echt een irritant accent.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik was vandaag in Limburg. Daar praten mensen pas echt raar.
Misschien is dat wel een goed ideequote:
Ik vind het ook afschuwelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een irritant accent.
Dan kan ik je al meteen niet meer serieus nemen.
Maand. En ja, volgende week gaat hij naar Enschede.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe lang ken je die hep dan al? En woont gitaar nog bij jou?
Twentequote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet dat ze in het mooie Twente altijd even verstaanbaar zijn
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat kan ik niet handelenIk. Moet. Controle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruitDan is er in iedergeval al iets van gevoel.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je kan best verliefd worden. Dat ben je niet vanaf de eerste blik.
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wel een sexy accentje vind ik zelf
Da's jammer..quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een maand is lang genoeg.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maand. En ja, volgende week gaat hij naar Enschede.
ik vond je jas lelijk, stookkoninginquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal je even dm'en. Toen was ik 15 of zo. Mk vond me daar ook al niets.
En stiekem hoop ik nog steeds, ondanks al duizend afwijzingen, dat Art verliefd op me wordquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou vooruit
[..]
Dan is er in iedergeval al iets van gevoel.
Jaquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
wow das snel jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maand. En ja, volgende week gaat hij naar Enschede.
Trouwen? Doe niet zo eng.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een maand is lang genoeg.
Beetje toffe trouwlocaties moet je tegenwoordig ook heel ver van tevoren al reserveren.
Soms ben je echt een jankzak.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar weer even... voel me net zo goed, en dan lees ik weer allemaal liefdedingetjes hier![]()
ben je serieus verliefd op hem?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En stiekem hoop ik nog steeds, ondanks al duizend afwijzingen, dat Art verliefd op me wordBoehoe
Zullen we samen huilen, chickflick kijken en een bak chocoladeijs naar binnen stouwen?quote:
Blijven wachten/hopen op het misschien onmogelijke lijkt me ook niet handigquote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En stiekem hoop ik nog steeds, ondanks al duizend afwijzingen, dat Art verliefd op me wordBoehoe
[..]
Ja
Hi5quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar weer even... voel me net zo goed, en dan lees ik weer allemaal liefdedingetjes hier![]()
Snap nooit dat je dat hier meldt.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik aanschuiven zodra jullie aan het ijs beginnen?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen, chickflick kijken en een bak chocoladeijs naar binnen stouwen?
Heb je er iig één!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja
en hij wil jou niet? Schandaligquote:
Maar mijn verliefdheid, en alle bijkomende hoop/gevoelens/shitkutzooi gaat ook niet zomaar even overquote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijven wachten/hopen op het misschien onmogelijke lijkt me ook niet handig
Helaas?quote:
lef heeft ze wel omdat hier te zeggen.quote:
Één tip. Met zulke posts lijk je alleen maar op Faxie. En we weten allemaal dat dat in ieder geval niet aantrekkelijk is.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed idee.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen, chickflick kijken en een bak chocoladeijs naar binnen stouwen?
misschien past ze bij faxie? of is dit al eens getest?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Één tip. Met zulke posts lijk je alleen maar op Faxie. En we weten allemaal dat dat in ieder geval niet aantrekkelijk is.
Ja, want niet wederzijds.quote:
Idc.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Één tip. Met zulke posts lijk je alleen maar op Faxie. En we weten allemaal dat dat in ieder geval niet aantrekkelijk is.
leuk dit.quote:
Dat staat daar los van, het enige wat dat soort hoop doet is een kutgevoel geven uiteindelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar mijn verliefdheid, en alle bijkomende hoop/gevoelens/shitkutzooi gaat ook niet zomaar even over
SEX SC MATCHquote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien past ze bij faxie? of is dit al eens getest?
Ah handig.. En dan ook beide nog in hetzelfde topic postenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want niet wederzijds.
[..]
Idc.
Klopt, en ook dat kan ik niet zo 1, 2, 3 loslaten.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat staat daar los van, het enige wat dat soort hoop doet is een kutgevoel geven uiteindelijk.
Yup, dat is getest. Er zijn al veel potentiele matches geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien past ze bij faxie? of is dit al eens getest?
Ja, dat is niet erg. Ik snap niet waarom mensen dat raar vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah handig.. En dan ook beide nog in hetzelfde topic posten![]()
Oh het is serieus?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is niet erg. Ik snap niet waarom mensen dat raar vinden
Maar het is niet gelukt? jammer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, dat is getest. Er zijn al veel potentiele matches geweest.
Ik had dat ook eens en voor mij werkt dat niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, om dan zo over dit soort dingen te praten lijkt me akwardquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja je moet perse ruzie hebben dan tochquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
artllzlerlz glngre die hier postquote:
quote:
sorry voor mijn autismequote:
Als hij het al weet? En zij het kwijt moet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, om dan zo over dit soort dingen te praten lijkt me akward
Ik vind het onzin dat hij hier weg zou moeten blijven. En als ik niets met hem te maken wil hebben blijf ik zelf wel even weg hier. Ofzo. Maar dan nog, het boeit me echt niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had dat ook eens en voor mij werkt dat niet.
Ooooooh. Okay dan. Die heb ik wel eens gezien ja. Is dat zon lekker ding?quote:
dm/pm/kloon?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als hij het al weet? En zij het kwijt moet?
Ditquote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als hij het al weet? En zij het kwijt moet?
Geen idee, weet niets van hem. Maar hij lijkt me wel tofquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooooh. Okay dan. Die heb ik wel eens gezien ja. Is dat zon lekker ding?
Als je wil dat ik mn bek erover hou, moet je dat gewoon zeggenquote:
Jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooooh. Okay dan. Die heb ik wel eens gezien ja. Is dat zon lekker ding?
Iemand vroeg of het awkward was. Dus ik zei misschien voor hem, niet dat het zo is, maar dat het zou kunnen en ik het wel begreep. Maar als tgnd erover wil praten, moet ze dat gewoon doen. wmbquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij kunnen ze dat prima zelf samen uitvogelen toch.
Ik heb er geen last van en het boeit me verder ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je wil dat ik mn bek erover hou, moet je dat gewoon zeggen
Oké, ik redeneer ook vooral uit mezelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat hij hier weg zou moeten blijven. En als ik niets met hem te maken wil hebben blijf ik zelf wel even weg hier. Ofzo. Maar dan nog, het boeit me echt niet.
ik ook niet hoor.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van en het boeit me verder ook niet.
* Adolecens houdt zijn bek zelf wel.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik redeneer ook vooral uit mezelf.
Oja, want daarom doe ik datquote:Op zondag 11 mei 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet hoor.
En ballen hebben vind ik het ook niet, ik stoor me op FB aan mensen die dat doen zodat hun ex t leest of via via hoort oid, dat is hier niet anders.
Maar wie is de SC dan om daar wat van te zeggen?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iemand vroeg of het awkward was. Dus ik zei misschien voor hem, niet dat het zo is, maar dat het zou kunnen en ik het wel begreep. Maar als tgnd erover wil praten, moet ze dat gewoon doen. wmb
Ach mensen mogen toch hun mening geven?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar wie is de SC dan om daar wat van te zeggen?
En toen heeft hij gezegd van nee?quote:
dat zal op fb vast ook niet altijd de reden zijn, maar zo komt het op mij wel altijd over.quote:
Precies, toen het dingetje tussen jou en Huppel uitlekte heb ik me ook kostelijk vermaakt. Gewoon lekker door blijven posten.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar wie is de SC dan om daar wat van te zeggen?
Nouja, hij is gewoon niet verliefd op me. Kan hij ook niets aan doen. Maar wel vervelend voor mijquote:
Alles wat ik hier zeg, weet hij allang. Hier zeg ik het vooral omdat ik gewoon mijn gal moet spuwen (want daar is Fok voor, voor mijquote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal op fb vast ook niet altijd de reden zijn, maar zo komt het op mij wel altijd over.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
Ach iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Ik herken het wel een beetje van mezelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal op fb vast ook niet altijd de reden zijn, maar zo komt het op mij wel altijd over.
Mooi dat je je vermaakt hebt twi.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, toen het dingetje tussen jou en Huppel uitlekte heb ik me ook kostelijk vermaakt. Gewoon lekker door blijven posten.
Wellicht komt het nogquote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, hij is gewoon niet verliefd op me. Kan hij ook niets aan doen. Maar wel vervelend voor mij
[..]
Alles wat ik hier zeg, weet hij allang. Hier zeg ik het vooral omdat ik gewoon mijn gal moet spuwen (want daar is Fok voor, voor mij)
Wat was dat danquote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, toen het dingetje tussen jou en Huppel uitlekte heb ik me ook kostelijk vermaakt. Gewoon lekker door blijven posten.
Ik wil linkjesquote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
jij zou het met iemand in DM bespreken of gewoon niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t dus wel stom.
Waarmee ikniet zeg dat je t niet meer moet doen hoor, meestal lees ik er gewoon overheen, maar het ging er nu over, dus vandaar
Link?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Komt vast goed en anders kom je er zelf wel overheen. Mss ontmoet je wel iemand dje een miljoen keer leuker is.quote:
quote:
Do as thou wilt, and that shall be the whole of the law.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
Ach iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Nog leuker?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt vast goed en anders kom je er zelf wel overheen. Mss ontmoet je wel iemand dje een miljoen keer leuker is.
Ik persoonlijk ook, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij zou het met iemand in DM bespreken of gewoon niet?
Dat zou ik ook doen denk ik
o, ik heb vast ook weleens wat gezegd ( tijdje geleden inmiddelsquote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje van mezelf.
Oh jahoor, vindt het alleen wel typisch dat mensen erover vallen terwijl het hun niks aangaatquote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach mensen mogen toch hun mening geven?ik reageerde gewoon op ado niets meer niets minder.
eenschquote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ook, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Tuurlijk wel. Miljoenen vissen in de zee.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog leuker?Shit, dat kan volgens mij echt niet
Clichésquote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Miljoenen vissen in de zee.
Wat een baas was dat hequote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Do as thou wilt, and that shall be the whole of the law.
- Aleister Crowley.
als het mensen niets aangaat moet men het ook niet posten hier, en tgnd wil er over praten dus dan krijg je meningen van mensenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh jahoor, vindt het alleen wel typisch dat mensen erover vallen terwijl het hun niks aangaat
Daar zijn ze voor. Ze zijn waar.quote:
ze zijn wel waarquote:
Maar wel waar.quote:
ja, en ik vind het typisch dat jij altijd moet zeikenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh jahoor, vindt het alleen wel typisch dat mensen erover vallen terwijl het hun niks aangaat
Maar is er altijd een betere dan? Er moet toch iemand de beste zijn, en wat als je die al ontmoet hebt en het is niks geworden?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze zijn wel waarkom je achter, niet nu, misschien niet volgende maand, maar wel over een tijdje
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en ik vind het typisch dat jij altijd moet zeiken
Heb een biografie over hem gelezen. Hij lijkt me een zeer apart figuur te zijn geweest.quote:
Jepquote:Op zondag 11 mei 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als het mensen niets aangaat moet men het ook niet posten hier, en tgnd wil er over praten dus dan krijg je meningen van mensen![]()
toch tgnd?
Mja, maar ze zwemmen altijd voor me wegquote:
Whehe.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn meerdere beter, mensen met verschillende kwaliteiten, niemand is perfectquote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is er altijd een betere dan? Er moet toch iemand de beste zijn, en wat als je die al ontmoet hebt en het is niks geworden?
Over een maand of twee snap je niet waarom je 'm leuk hebt gevonden.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog leuker?Shit, dat kan volgens mij echt niet
mwa, op n miljoen keer leuker zou ookn geld ook niet inzettenhoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Good for you.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, denk het nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Over een maand of twee snap je niet waarom je 'm leuk hebt gevonden.
Ja aantrekken aftrekken spel ofzo. Zonder seksueel te worden overigens.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep
[..]
Mja, maar ze zwemmen altijd voor me weg
Dat laatste is wel waar, maar het gaat om de perfecte voor jou te vinden.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er zijn meerdere beter, mensen met verschillende kwaliteiten, niemand is perfect
HIhiihihi je zei aftrekken.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja aantrekken aftrekken spel ofzo. Zonder seksueel te worden overigens.
Oh die wil ik ook weleens lezen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een biografie over hem gelezen. Hij lijkt me een zeer apart figuur te zijn geweest.
Dr is vast wel iemand voor jou Royquote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel waar, maar het gaat om de perfecte voor jou te vinden.
Als het de perfecte is, is het wel wederzijds.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel waar, maar het gaat om de perfecte voor jou te vinden.
Nee het leven is niet veilig fax.quote:
Nou nou, bijna iedereen is wel eens gepest.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Fascination het volgende:
Je kunt bij Sedan echt merken dat hij vroeger gepest is, ziet alles als een aanval en afzeiken.
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HIhiihihi je zei aftrekken. [ afbeelding ]
nee, er zijn altijd meerdere bestenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is er altijd een betere dan? Er moet toch iemand de beste zijn, en wat als je die al ontmoet hebt en het is niks geworden?
Daar zit wat inquote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het de perfecte is, is het wel wederzijds.
Had je eerder moeten zeggen, had ik hem meegenomen vorige week.quote:
huh?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Fas, mag ik jou afzeiken? Of hou je daar niet zo va?
Bedoel je dat nu letterlijk of figuurlijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Fascination het volgende:
Je kunt bij Sedan echt merken dat hij vroeger gepest is, ziet alles als een aanval en afzeiken.
Gemiste kans weer dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen, had ik hem meegenomen vorige week.
Weet ik zelf ook nog nietquote:
Nee vertel mij watquote:
Kom maar, word ik hard van.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Please, er zelfs iemand die jou leuk vind... Laat TGND lekker haar emoties spuwen. Ik vind het prima, zo dealt zij er mee. Ik snap waarom je je afvraagt waarom ze het doet, maar die plaatsvervangende schaamte is nergens voor nodig.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Over een maand of twee snap je niet waarom je 'm leuk hebt gevonden.
als het wel eens is, is het niet pesten toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou, bijna iedereen is wel eens gepest.
We weten nu wel dat je lekker bentquote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Please, er zelfs iemand die jou leuk vind... Laat TGND lekker haar emoties spuwen. Ik vind het prima, zo dealt zij er mee. Ik snap waarom je je afvraagt waarom ze het doet, maar die plaatsvervangende schaamte is nergens voor nodig.
* Moeraskat doet fax hoofd onder mn trui.quote:
Ja nou heb ik ook wel interesse.quote:
dat zei zequote:
Hi5. Maar ik stel me er aan bloot. Ooit accepteer ik de celibatair leefquote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor liefdes shizzle
ik voel me niet angevallen door jou hoor, ik vind gewoon dat je zeikt. Vaak en daar word ik wat moe vanquote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening.
Toch niet mijn probleem dat mensen zich aangevallen voelen, of wel?
* TheGirlNextDoor knuffeltquote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor liefdes shizzle
Dan gaat ie nooit meer wegquote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet fax hoofd onder mn trui.
Nou wat anders? Plagen? een ongelukje? Als iemand jou een keer kankerhoer noemt vind ik dat gewoon een naaistreek en pesten. Nergens voor nodig toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als het wel eens is, is het niet pesten toch?
Heb je het zien gebeuren?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vertel mij wat![]()
Ze hebben op de spot waar ik vandaag was een kitesurfer afgevoerd met de traumaheli
quote:
Grappig, zeg ik een keer iets wat als geruststellend/niet opstokerig bedoeld is, neemt jouw ego er een loopje meequote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Please, er zelfs iemand die jou leuk vind... Laat TGND lekker haar emoties spuwen. Ik vind het prima, zo dealt zij er mee. Ik snap waarom je je afvraagt waarom ze het doet, maar die plaatsvervangende schaamte is nergens voor nodig.
kan.....niet.....ademen......quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet fax hoofd onder mn trui.
ik snap de vraag niet.quote:
Blijf je dan wel van kleine jongetjes af?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hi5. Maar ik stel me er aan bloot. Ooit accepteer ik de celibatair leef
Er zijn geen kleine jongetjes op mijn zolderkamerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijf je dan wel van kleine jongetjes af?
Kom fronten danquote:
Arme faxiequote:
Fout!quote:
Ik wordt ook moe van bepaalde personen hier, zie je mij daar over zeuren?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voel me niet angevallen door jou hoor, ik vind gewoon dat je zeikt. Vaak en daar word ik wat moe van
zo dik ben ik nietquote:
Ik beschouw mezelf niet als lekker. Dacht dat je met je reactie bedoelde dat ik mezelf lekker vind haha. Heerlijk, die communicatiequote:
vis. bah.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wordt ook moe van bepaalde personen hier, zie je mij daar over zeuren?
Ah jij bent super schattig trouwensquote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fout!
Motorboaten is dan het enige dat je nog doet!
Nee, tgnd zei dat jij lekker was.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet als lekker. Dacht dat je met je reactie bedoelde dat ik mezelf lekker vind haha. Heerlijk, die communicatie
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wordt ook moe van bepaalde personen hier, zie je mij daar over zeuren?
Reageren is niet verplicht trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |