Ik had dat ook eens en voor mij werkt dat niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is niet erg. Ik snap niet waarom mensen dat raar vinden
Nou, om dan zo over dit soort dingen te praten lijkt me akwardquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja je moet perse ruzie hebben dan tochquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
artllzlerlz glngre die hier postquote:
quote:
sorry voor mijn autismequote:
Als hij het al weet? En zij het kwijt moet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, om dan zo over dit soort dingen te praten lijkt me akward
Ik vind het onzin dat hij hier weg zou moeten blijven. En als ik niets met hem te maken wil hebben blijf ik zelf wel even weg hier. Ofzo. Maar dan nog, het boeit me echt niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had dat ook eens en voor mij werkt dat niet.
Ooooooh. Okay dan. Die heb ik wel eens gezien ja. Is dat zon lekker ding?quote:
dm/pm/kloon?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als hij het al weet? En zij het kwijt moet?
Ditquote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als hij het al weet? En zij het kwijt moet?
Geen idee, weet niets van hem. Maar hij lijkt me wel tofquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooooh. Okay dan. Die heb ik wel eens gezien ja. Is dat zon lekker ding?
Als je wil dat ik mn bek erover hou, moet je dat gewoon zeggenquote:
Jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooooh. Okay dan. Die heb ik wel eens gezien ja. Is dat zon lekker ding?
Iemand vroeg of het awkward was. Dus ik zei misschien voor hem, niet dat het zo is, maar dat het zou kunnen en ik het wel begreep. Maar als tgnd erover wil praten, moet ze dat gewoon doen. wmbquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij kunnen ze dat prima zelf samen uitvogelen toch.
Ik heb er geen last van en het boeit me verder ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je wil dat ik mn bek erover hou, moet je dat gewoon zeggen
Oké, ik redeneer ook vooral uit mezelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat hij hier weg zou moeten blijven. En als ik niets met hem te maken wil hebben blijf ik zelf wel even weg hier. Ofzo. Maar dan nog, het boeit me echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |