Blijven wachten/hopen op het misschien onmogelijke lijkt me ook niet handigquote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En stiekem hoop ik nog steeds, ondanks al duizend afwijzingen, dat Art verliefd op me wordBoehoe
[..]
Ja
Hi5quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar weer even... voel me net zo goed, en dan lees ik weer allemaal liefdedingetjes hier![]()
Snap nooit dat je dat hier meldt.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En stiekem hoop ik nog steeds, ondanks al duizend afwijzingen, dat Art verliefd op me wordBoehoe
Kan ik aanschuiven zodra jullie aan het ijs beginnen?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen, chickflick kijken en een bak chocoladeijs naar binnen stouwen?
Heb je er iig één!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja
en hij wil jou niet? Schandaligquote:
Maar mijn verliefdheid, en alle bijkomende hoop/gevoelens/shitkutzooi gaat ook niet zomaar even overquote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijven wachten/hopen op het misschien onmogelijke lijkt me ook niet handig
Helaas?quote:
lef heeft ze wel omdat hier te zeggen.quote:
Één tip. Met zulke posts lijk je alleen maar op Faxie. En we weten allemaal dat dat in ieder geval niet aantrekkelijk is.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed idee.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen, chickflick kijken en een bak chocoladeijs naar binnen stouwen?
misschien past ze bij faxie? of is dit al eens getest?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Één tip. Met zulke posts lijk je alleen maar op Faxie. En we weten allemaal dat dat in ieder geval niet aantrekkelijk is.
Ja, want niet wederzijds.quote:
Idc.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Één tip. Met zulke posts lijk je alleen maar op Faxie. En we weten allemaal dat dat in ieder geval niet aantrekkelijk is.
leuk dit.quote:
Dat staat daar los van, het enige wat dat soort hoop doet is een kutgevoel geven uiteindelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar mijn verliefdheid, en alle bijkomende hoop/gevoelens/shitkutzooi gaat ook niet zomaar even over
SEX SC MATCHquote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien past ze bij faxie? of is dit al eens getest?
Ah handig.. En dan ook beide nog in hetzelfde topic postenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want niet wederzijds.
[..]
Idc.
Klopt, en ook dat kan ik niet zo 1, 2, 3 loslaten.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat staat daar los van, het enige wat dat soort hoop doet is een kutgevoel geven uiteindelijk.
Yup, dat is getest. Er zijn al veel potentiele matches geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien past ze bij faxie? of is dit al eens getest?
Ja, dat is niet erg. Ik snap niet waarom mensen dat raar vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah handig.. En dan ook beide nog in hetzelfde topic posten![]()
Oh het is serieus?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is niet erg. Ik snap niet waarom mensen dat raar vinden
Maar het is niet gelukt? jammer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, dat is getest. Er zijn al veel potentiele matches geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |