Nee, daar ben jij veel te lief voor.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik praat ook maar een beetje stoer he.
Ik zou dat ook nooit doen natuurlijk.
Gefeliciteerd damequote:
En daar komt nu precies het probleem, ik weet niet hoe ik zulke dingen moet aanpakken. Zij is ook niet heel duidelijk.quote:
Nee.quote:
Dank je.quote:
In mijn oude appartement had ik er ook geen plek voor (ik heb ooit per ongeluk een buis van het plafond getrokken toen ik hem ophing), maar nu heb ik in de berging een plek gemaakt. Ik hoop wel dat als ik ga verhuizen naar Amsterdam daar ook nog ergens een plek is...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet zo'n staand ding hebben. Die zijn duur. Ik kan niks ophangen aan mijn plafonds namelijk en ik moet ook nog uberhaupt plek vinden voor zo'n ding
Je gaat tegenover haar zitten, pakt haar hand, kijkt diep in dr ogen en dan zeg je, "geertje, ik vind je een lieve meid en ik heb veel plezier met je, ik zou graag willen weten waar we ongeveer staan, daten wij nu exclusief? gaat het ergens heen of... ik zou in elk geval graag serieus en exclusief met je willen daten"quote:Op zondag 11 mei 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar komt nu precies het probleem, ik weet niet hoe ik zulke dingen moet aanpakken. Zij is ook niet heel duidelijk.
Zelfspot MKquote:
Ik wil niet elke keer als ik even moet losgaan naar mn schuurtje moeten lopenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn oude appartement had ik er ook geen plek voor (ik heb ooit per ongeluk een buis van het plafond getrokken toen ik hem ophing), maar nu heb ik in de berging een plek gemaakt. Ik hoop wel dat als ik ga verhuizen naar Amsterdam daar ook nog ergens een plek is...
dat snap ik yatsquote:
Nee, ik echt niet hoe ik met zulke dingen moet omgaanquote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik zou graag een spannender antwoord willen geven, maar het was allemaal niet zo spannend.
Het meest spannende was dat een meisje mij aanraakte en ik niet uit schrik mijn handen wegtrok.
[..]
Haha, aww
[..]
Hmm, moeilijk.
Ik had gehoopt dat je na een zoen wat zekerder van jezelf zou worden.
Dat soort dingen is makkelijk als je dat durft ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gaat tegenover haar zitten, pakt haar hand, kijkt diep in dr ogen en dan zeg je, "geertje, ik vind je een lieve meid en ik heb veel plezier met je, ik zou graag willen weten waar we ongeveer staan, daten wij nu exclusief? gaat het ergens heen of... ik zou in elk geval graag serieus en exclusief met je willen daten"
O, doe dat aub niet.quote:
Waar gaat dit over dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn oude appartement had ik er ook geen plek voor (ik heb ooit per ongeluk een buis van het plafond getrokken toen ik hem ophing), maar nu heb ik in de berging een plek gemaakt. Ik hoop wel dat als ik ga verhuizen naar Amsterdam daar ook nog ergens een plek is...
Weet je dat ik dat serieus nog nooit gevraagd heb? Het ging altijd vrij automatisch over in een relatie. Het enige dat ik ooit gevraagd heb was of mijn laatste ex met me wilde trouwen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gaat tegenover haar zitten, pakt haar hand, kijkt diep in dr ogen en dan zeg je, "geertje, ik vind je een lieve meid en ik heb veel plezier met je, ik zou graag willen weten waar we ongeveer staan, daten wij nu exclusief? gaat het ergens heen of... ik zou in elk geval graag serieus en exclusief met je willen daten"
Die shit werkt echt?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
of schrijf haar een brief met een lippenstiftkus erop.
Nee ik ook niet, maar iemand wel eens aan mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat serieus nog nooit gevraagd heb? Het ging altijd vrij automatisch over in een relatie. Het enige dat ik ooit gevraagd heb was of mijn laatste ex met me wilde trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |