Oei. Maar dat zei je toch al eens eerder en de keer daarna zoende je haar ineens.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken, het is wel leuk, maar waar het heen gaat geen idee
In de kroeg gezeten.quote:
Laat het gaan, laat de woede gaanquote:Op zondag 11 mei 2014 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zouden eerst mijn favo pannenkoek gaan eten, maar restaurant was volToen gingen we wokken
Ik heb het niet zo op wokken
Omdat ik dat gewoon niet zo lekker vind.quote:
Kan nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat het gaan, laat de woede gaan
Geen bokszak in de buurt?quote:
ouwe lulquote:
Nee. Maar ik heb besloten dat ik die ga kopen, zodra ik er geld voor heb. Want ik zou nu echt heel graag willen kickboksen.quote:
quote:
Dat zou kunnen, misschien wel alleen om uit te huilenquote:
ik wou al zeggenquote:
Dit had ik op zich kunnen weten.quote:
Je hebt ze vanaf 30 euro bij de perry sport. Ik ga geregeld los op mijn bokszak als de irritaties te hoog oplopen. Ideaal ook om overtollige energie kwijt te raken.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb besloten dat ik die ga kopen, zodra ik er geld voor heb. Want ik zou nu echt heel graag willen kickboksen.
Nee, zo erg was het niet. Ik kan we snappen dat ze vroeg wakker zijn en vol energie zitten. Kreeg wel een spontane knuffel van Hep z'n zusje toen ze me vanmiddag zag.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige kinderen wil je gewoon een schop geven.
Dat klopt, maar dat heeft het niet verandert dat ik nog steeds geen idee heb. Ik weet niet wat zij wil of van mij vindt.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Maar dat zei je toch al eens eerder en de keer daarna zoende je haar ineens.
vraag hetquote:Op zondag 11 mei 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heeft het niet verandert dat ik nog steeds geen idee heb. Ik weet niet wat zij wil of van mij vindt.
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Fera, heb je nou een relatie met die hep?
Hehe, het hoge woord is er uitquote:
Ah, nou sterkte er maar mee danquote:Op zondag 11 mei 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat zou kunnen, misschien wel alleen om uit te huilenverder zit ik met dingen die niet zo ontopic zijn en hier wil delen
Ik praat ook maar een beetje stoer he.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo erg was het niet. Ik kan we snappen dat ze vroeg wakker zijn en vol energie zitten. Kreeg wel een spontane knuffel van Hep z'n zusje toen ze me vanmiddag zag.
Hehehe.quote:
Haha, awwquote:Op zondag 11 mei 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo erg was het niet. Ik kan we snappen dat ze vroeg wakker zijn en vol energie zitten. Kreeg wel een spontane knuffel van Hep z'n zusje toen ze me vanmiddag zag.
Hmm, moeilijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heeft het niet verandert dat ik nog steeds geen idee heb. Ik weet niet wat zij wil of van mij vindt.
Dat is engquote:
Ik moet zo'n staand ding hebben. Die zijn duur. Ik kan niks ophangen aan mijn plafonds namelijk en ik moet ook nog uberhaupt plek vinden voor zo'n dingquote:Op zondag 11 mei 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt ze vanaf 30 euro bij de perry sport. Ik ga geregeld los op mijn bokszak als de irritaties te hoog oplopen. Ideaal ook om overtollige energie kwijt te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |