Gewoon verder slapen zijn niet jouw kinderen toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, was een vreemde ochtend. Kinderen die wakker werden. Gvd.
Ja.quote:
Kun je er nog steeds last van hebben hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder slapen zijn niet jouw kinderen toch?
Hier waren ze vanmorgen ook flink aan het stampenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je er nog steeds last van hebben hoor.
Avondquote:
Sommige kinderen wil je gewoon een schop geven.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je er nog steeds last van hebben hoor.
Lekker gegeten?quote:
Tijn, hoe was het vrijdag met je date?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder slapen zijn niet jouw kinderen toch?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Eindelijk eens The Netherlands twelve points kunnen horen.
![]()
Niet als je ineens 20 bentquote:
Ik weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken, het is wel leuk, maar waar het heen gaat geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn, hoe was het vrijdag met je date?
quote:
bed?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken, het is wel leuk, maar waar het heen gaat geen idee
Wat heb jij gedaan?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn, hoe was het vrijdag met je date?
[..]
Duurde even voordat ik in de gaten had waarvoor iedereen in de kroeg zat te gillen.
En heb alleen liedje van Nederland gehoord, rest stond het geluid uit.
Je slaapkamer?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer wat ik er van moet denken, het is wel leuk, maar waar het heen gaat geen idee
Zouden eerst mijn favo pannenkoek gaan eten, maar restaurant was volquote:
Waarom dat nou weer niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zouden eerst mijn favo pannenkoek gaan eten, maar restaurant was volToen gingen we wokken
Ik heb het niet zo op wokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |