Voor of nadat het uit was?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
at ik dat serieus nog nooit gevraagd heb? Het ging altijd vrij autom
Ik heb wel geprobeerd te vragen wat ze van mij vindt maar daar gaf ze geen duidelijk antwoord op.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gaat tegenover haar zitten, pakt haar hand, kijkt diep in dr ogen en dan zeg je, "geertje, ik vind je een lieve meid en ik heb veel plezier met je, ik zou graag willen weten waar we ongeveer staan, daten wij nu exclusief? gaat het ergens heen of... ik zou in elk geval graag serieus en exclusief met je willen daten"
Nog eens vragen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel geprobeerd te vragen wat ze van mij vindt maar daar gaf ze geen duidelijk antwoord op.
Ik vraag en zeg te weinig, dat is ook weer niet goedquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vraag en zeg altijd teveelDan verpest ik de boel weer
Het is ook nooit goedquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag en zeg te weinig, dat is ook weer niet goed
mwah, vraag maar raak johquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan was het het toch net niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb jij een grote piemel?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mwah, vraag maar raak joh
Of gaat het niet over FOK!?
Dank je.quote:
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.quote:
minimaal hequote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.
Maar 25quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoordquote:
Maar dan weet je wel waar je aan toe bentquote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoord
Minder praten, meer neukenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met joint, please?quote:
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etcquote:
Surequote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met joint, please?
[..]
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etc
maar je doet wel dingen?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet snel he.
Maar ooit komt alles vast goed.
Maar dat is toch niet echt verkeerd?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met joint, please?
[..]
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etc
vragen en doordrammen is wel een verschil he?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoord
Dank je.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Feli feer
Volgens mij had ik dat al gezegd, maar boeien
feli
En daar knappen ze op af of wat?quote:
waarom niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Raar genoeg had ik hiervoor niet echt felicitaties verwacht.
Ik denk dat als ik voor me had gehouden dat ik verliefd was, de dingen wel wat anders waren gelopen. In positieve zin. Misschien ook niet. Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt verkeerd?
Had het wel gewerkt als je dat niet gedaan had?
Wat doe jij morgen begin van de middag?quote:
lief zijn, hints etc.quote:
Als jij gelukkig bent zijn wij het ookquote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Niet als je niet weet hoe je subtiel moet zijn en/of niet weet wanneer je moet stoppen, etcquote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vragen en doordrammen is wel een verschil he?
Inzage economie toetsquote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe jij morgen begin van de middag?
Wat, dat is toch tof?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik durfde hem niet te zoenen gisteren omdat ik dacht dat het vreemd gaan zou zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Als ik die nou gewoon gehaald had, had ik daar niet naartoe gehoevenquote:
Geen idee, maar ik vind dat ergens zo vreemd klinken. Maar kan ook zijn omdat ik nu niet helemaal helder ben.quote:
Komt gooeeedddquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik die nou gewoon gehaald had, had ik daar niet naartoe gehoeven
Ik en economie? Dat komt nooit goedquote:
Dat, en het is een Katwijker. Dan zijn felicitaties ongepast.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dat ergens zo vreemd klinken. Maar kan ook zijn omdat ik nu niet helemaal helder ben.
Jij mag Hep altijd zoenen. Dat uitzicht is onbetaalbaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde hem niet te zoenen gisteren omdat ik dacht dat het vreemd gaan zou zijn.
Gewoon een hand was ook goed geweestquote:
Lekker optimistisch weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik en economie? Dat komt nooit goed
Is het familie van je Twi?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat, en het is een Katwijker. Dan zijn felicitaties ongepast.
Geen reden om te twijfelen.quote:
schrijf het haar danquote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als je niet weet hoe je subtiel moet zijn en/of niet weet wanneer je moet stoppen, etc
ik vind het wel liefquote:
fapfapfapquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij mag Hep altijd zoenen. Dat uitzicht is onbetaalbaar.
Zeg je dan gecondoleerd?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben je toch aardig altijd, twiquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Bijna gelukt. Ach, volgende keer beter.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Had je niet een voornemen om een paar maanden single te blijven?
Ik snap er gewoon echt geen hol van. En ik denk dat ik daar gewoon de nodige IQ punten voor mis ofzoquote:
of als andere mensen je zienquote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
Altijd huilen als je jezelf terugziet op foto's.
Dat is de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Hij zou ook helemaal niet zuiver kunnen zijn, natuurlijk.
Link?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
Altijd huilen als je jezelf terugziet op foto's.
Jij bent toch niet dom?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon echt geen hol van. En ik denk dat ik daar gewoon de nodige IQ punten voor mis ofzo
Maar na een paar keer hoor je niks meer van ze ofzo?quote:
Wat. Zelfs hier in het oosten klinken ze Nederlandser.quote:
Ik zal je even dm'en. Toen was ik 15 of zo. Mk vond me daar ook al niets.quote:
Nee. Maar de economie die wij krijgen is volgens mij echt voor het WOquote:
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manierquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar na een paar keer hoor je niks meer van ze ofzo?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar de economie die wij krijgen is volgens mij echt voor het WO
Ik versta geen zak van Twiquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat. Zelfs hier in het oosten klinken ze Nederlandser.
Lastig is dat jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manier
Oké.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal je even dm'en. Toen was ik 15 of zo. Mk vond me daar ook al niets.
Plus, ik heb nooit economie gehad op de middelbare school. Dat maakt het voor mij nu even extra lastigquote:
Laten worden is sowieso geen goede basis, dat zijn ze of nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manier
Hoe lang ken je die hep dan al? En woont gitaar nog bij jou?quote:
Ah nee dat legt de lat weer een stukje hogerquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plus, ik heb nooit economie gehad op de middelbare school. Dat maakt het voor mij nu even extra lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |