Wat ben je toch aardig altijd, twiquote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat, en het is een Katwijker. Dan zijn felicitaties ongepast.
Bijna gelukt. Ach, volgende keer beter.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Had je niet een voornemen om een paar maanden single te blijven?
Ik snap er gewoon echt geen hol van. En ik denk dat ik daar gewoon de nodige IQ punten voor mis ofzoquote:
of als andere mensen je zienquote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
Altijd huilen als je jezelf terugziet op foto's.
Dat is de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Hij zou ook helemaal niet zuiver kunnen zijn, natuurlijk.
Link?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
Altijd huilen als je jezelf terugziet op foto's.
Jij bent toch niet dom?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon echt geen hol van. En ik denk dat ik daar gewoon de nodige IQ punten voor mis ofzo
Maar na een paar keer hoor je niks meer van ze ofzo?quote:
Wat. Zelfs hier in het oosten klinken ze Nederlandser.quote:
Ik zal je even dm'en. Toen was ik 15 of zo. Mk vond me daar ook al niets.quote:
Nee. Maar de economie die wij krijgen is volgens mij echt voor het WOquote:
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manierquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar na een paar keer hoor je niks meer van ze ofzo?
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar de economie die wij krijgen is volgens mij echt voor het WO
Ik versta geen zak van Twiquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat. Zelfs hier in het oosten klinken ze Nederlandser.
Lastig is dat jaquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manier
Oké.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal je even dm'en. Toen was ik 15 of zo. Mk vond me daar ook al niets.
Plus, ik heb nooit economie gehad op de middelbare school. Dat maakt het voor mij nu even extra lastigquote:
Laten worden is sowieso geen goede basis, dat zijn ze of nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. dat niet. Maar ik kan ze niet verliefd op me laten worden op de een of andere manier
Hoe lang ken je die hep dan al? En woont gitaar nog bij jou?quote:
Ah nee dat legt de lat weer een stukje hogerquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plus, ik heb nooit economie gehad op de middelbare school. Dat maakt het voor mij nu even extra lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |