Voor of nadat het uit was?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
at ik dat serieus nog nooit gevraagd heb? Het ging altijd vrij autom
Ik heb wel geprobeerd te vragen wat ze van mij vindt maar daar gaf ze geen duidelijk antwoord op.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gaat tegenover haar zitten, pakt haar hand, kijkt diep in dr ogen en dan zeg je, "geertje, ik vind je een lieve meid en ik heb veel plezier met je, ik zou graag willen weten waar we ongeveer staan, daten wij nu exclusief? gaat het ergens heen of... ik zou in elk geval graag serieus en exclusief met je willen daten"
Nog eens vragen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel geprobeerd te vragen wat ze van mij vindt maar daar gaf ze geen duidelijk antwoord op.
Ik vraag en zeg te weinig, dat is ook weer niet goedquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vraag en zeg altijd teveelDan verpest ik de boel weer
Het is ook nooit goedquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag en zeg te weinig, dat is ook weer niet goed
mwah, vraag maar raak johquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan was het het toch net niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb jij een grote piemel?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mwah, vraag maar raak joh
Of gaat het niet over FOK!?
Dank je.quote:
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.quote:
minimaal hequote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.
Maar 25quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Domme vraag ook trouwens. Je bent een fokker. Elke fokker heeft een piemel van 30cm.
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoordquote:
Maar dan weet je wel waar je aan toe bentquote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoord
Minder praten, meer neukenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met joint, please?quote:
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etcquote:
Surequote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met joint, please?
[..]
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etc
maar je doet wel dingen?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet snel he.
Maar ooit komt alles vast goed.
Maar dat is toch niet echt verkeerd?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met joint, please?
[..]
Nou, dat is het niet. Ik 'praat' niet te veel. Maar ik zeg gewoon teveel. Teveel over wat ik denk, wat ik voel, etc
vragen en doordrammen is wel een verschil he?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik te direct en doordram voor een antwoord
Dank je.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Feli feer
Volgens mij had ik dat al gezegd, maar boeien
feli
En daar knappen ze op af of wat?quote:
waarom niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Raar genoeg had ik hiervoor niet echt felicitaties verwacht.
Ik denk dat als ik voor me had gehouden dat ik verliefd was, de dingen wel wat anders waren gelopen. In positieve zin. Misschien ook niet. Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt verkeerd?
Had het wel gewerkt als je dat niet gedaan had?
Wat doe jij morgen begin van de middag?quote:
lief zijn, hints etc.quote:
Als jij gelukkig bent zijn wij het ookquote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Niet als je niet weet hoe je subtiel moet zijn en/of niet weet wanneer je moet stoppen, etcquote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vragen en doordrammen is wel een verschil he?
Inzage economie toetsquote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe jij morgen begin van de middag?
Wat, dat is toch tof?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |