* TheGirlNextDoor knuffeltquote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor liefdes shizzle
Dan gaat ie nooit meer wegquote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet fax hoofd onder mn trui.
Nou wat anders? Plagen? een ongelukje? Als iemand jou een keer kankerhoer noemt vind ik dat gewoon een naaistreek en pesten. Nergens voor nodig toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als het wel eens is, is het niet pesten toch?
Heb je het zien gebeuren?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vertel mij wat![]()
Ze hebben op de spot waar ik vandaag was een kitesurfer afgevoerd met de traumaheli
quote:
Grappig, zeg ik een keer iets wat als geruststellend/niet opstokerig bedoeld is, neemt jouw ego er een loopje meequote:Op zondag 11 mei 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Please, er zelfs iemand die jou leuk vind... Laat TGND lekker haar emoties spuwen. Ik vind het prima, zo dealt zij er mee. Ik snap waarom je je afvraagt waarom ze het doet, maar die plaatsvervangende schaamte is nergens voor nodig.
kan.....niet.....ademen......quote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet fax hoofd onder mn trui.
ik snap de vraag niet.quote:
Blijf je dan wel van kleine jongetjes af?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hi5. Maar ik stel me er aan bloot. Ooit accepteer ik de celibatair leef
Er zijn geen kleine jongetjes op mijn zolderkamerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijf je dan wel van kleine jongetjes af?
Kom fronten danquote:
Arme faxiequote:
Fout!quote:
Ik wordt ook moe van bepaalde personen hier, zie je mij daar over zeuren?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voel me niet angevallen door jou hoor, ik vind gewoon dat je zeikt. Vaak en daar word ik wat moe van
zo dik ben ik nietquote:
Ik beschouw mezelf niet als lekker. Dacht dat je met je reactie bedoelde dat ik mezelf lekker vind haha. Heerlijk, die communicatiequote:
vis. bah.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Miljoenen vissen in de zee.
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wordt ook moe van bepaalde personen hier, zie je mij daar over zeuren?
Ah jij bent super schattig trouwensquote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fout!
Motorboaten is dan het enige dat je nog doet!
Nee, tgnd zei dat jij lekker was.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet als lekker. Dacht dat je met je reactie bedoelde dat ik mezelf lekker vind haha. Heerlijk, die communicatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |