ik ook niet hoor.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van en het boeit me verder ook niet.
* Adolecens houdt zijn bek zelf wel.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik redeneer ook vooral uit mezelf.
Oja, want daarom doe ik datquote:Op zondag 11 mei 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet hoor.
En ballen hebben vind ik het ook niet, ik stoor me op FB aan mensen die dat doen zodat hun ex t leest of via via hoort oid, dat is hier niet anders.
Maar wie is de SC dan om daar wat van te zeggen?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iemand vroeg of het awkward was. Dus ik zei misschien voor hem, niet dat het zo is, maar dat het zou kunnen en ik het wel begreep. Maar als tgnd erover wil praten, moet ze dat gewoon doen. wmb
Ach mensen mogen toch hun mening geven?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar wie is de SC dan om daar wat van te zeggen?
En toen heeft hij gezegd van nee?quote:
dat zal op fb vast ook niet altijd de reden zijn, maar zo komt het op mij wel altijd over.quote:
Precies, toen het dingetje tussen jou en Huppel uitlekte heb ik me ook kostelijk vermaakt. Gewoon lekker door blijven posten.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar wie is de SC dan om daar wat van te zeggen?
Nouja, hij is gewoon niet verliefd op me. Kan hij ook niets aan doen. Maar wel vervelend voor mijquote:
Alles wat ik hier zeg, weet hij allang. Hier zeg ik het vooral omdat ik gewoon mijn gal moet spuwen (want daar is Fok voor, voor mijquote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal op fb vast ook niet altijd de reden zijn, maar zo komt het op mij wel altijd over.
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
Ach iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Ik herken het wel een beetje van mezelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal op fb vast ook niet altijd de reden zijn, maar zo komt het op mij wel altijd over.
Mooi dat je je vermaakt hebt twi.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, toen het dingetje tussen jou en Huppel uitlekte heb ik me ook kostelijk vermaakt. Gewoon lekker door blijven posten.
Wellicht komt het nogquote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, hij is gewoon niet verliefd op me. Kan hij ook niets aan doen. Maar wel vervelend voor mij
[..]
Alles wat ik hier zeg, weet hij allang. Hier zeg ik het vooral omdat ik gewoon mijn gal moet spuwen (want daar is Fok voor, voor mij)
Wat was dat danquote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, toen het dingetje tussen jou en Huppel uitlekte heb ik me ook kostelijk vermaakt. Gewoon lekker door blijven posten.
Ik wil linkjesquote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
jij zou het met iemand in DM bespreken of gewoon niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t dus wel stom.
Waarmee ikniet zeg dat je t niet meer moet doen hoor, meestal lees ik er gewoon overheen, maar het ging er nu over, dus vandaar
Link?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |