Good for you.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en ik vind het typisch dat jij altijd moet zeiken
Nah, denk het nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Over een maand of twee snap je niet waarom je 'm leuk hebt gevonden.
Ja aantrekken aftrekken spel ofzo. Zonder seksueel te worden overigens.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep
[..]
Mja, maar ze zwemmen altijd voor me weg
Dat laatste is wel waar, maar het gaat om de perfecte voor jou te vinden.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er zijn meerdere beter, mensen met verschillende kwaliteiten, niemand is perfect
HIhiihihi je zei aftrekken.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja aantrekken aftrekken spel ofzo. Zonder seksueel te worden overigens.
Oh die wil ik ook weleens lezen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een biografie over hem gelezen. Hij lijkt me een zeer apart figuur te zijn geweest.
Dr is vast wel iemand voor jou Royquote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel waar, maar het gaat om de perfecte voor jou te vinden.
Als het de perfecte is, is het wel wederzijds.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel waar, maar het gaat om de perfecte voor jou te vinden.
Nee het leven is niet veilig fax.quote:
Nou nou, bijna iedereen is wel eens gepest.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Fascination het volgende:
Je kunt bij Sedan echt merken dat hij vroeger gepest is, ziet alles als een aanval en afzeiken.
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HIhiihihi je zei aftrekken. [ afbeelding ]
nee, er zijn altijd meerdere bestenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is er altijd een betere dan? Er moet toch iemand de beste zijn, en wat als je die al ontmoet hebt en het is niks geworden?
Daar zit wat inquote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het de perfecte is, is het wel wederzijds.
Had je eerder moeten zeggen, had ik hem meegenomen vorige week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |