Goede vraag, ik heb geen idee wat een origin account voor nodig is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb net mijn PS4 gehaald en Battlefield 4, jeujj !!!
Misschien een domme vraag maar waarom moest ik een account aanmaken bij EA/Origin om de multiplayer van Battlefield te kunnen gebruiken?
Daar moest ik ook een alias invoeren. Gebruiken Battlefield en alle andere games wel gewoon mijn gamertag die ik bij PS Network heb geregistreerd en waarmee ik me aanmeld?
EA heeft altijd registratie nodig voor multiplayer, een FIFA bv ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb net mijn PS4 gehaald en Battlefield 4, jeujj !!!
Misschien een domme vraag maar waarom moest ik een account aanmaken bij EA/Origin om de multiplayer van Battlefield te kunnen gebruiken?
Daar moest ik ook een alias invoeren. Gebruiken Battlefield en alle andere games wel gewoon mijn gamertag die ik bij PS Network heb geregistreerd en waarmee ik me aanmeld?
Ik vind Child of Light typisch zo'n game die over een half jaartje bij PS+ krijgt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef FerryNL86 het volgende:
Mystikvm heb je toegevoegd![]()
Nu nog wat games kopen.
Outlast wil ik zeker kopen. Twijfel toch een beetje over Child of Light. Het ziet er super uit, maar ik weet niet of ik hem wel echt leuk ga vinden.
Ohquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind Child of Light typisch zo'n game die over een half jaartje bij PS+ krijgt.
dat zal je ook niet hebben, tot de platinumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef janrad het volgende:
Infamous second son toch maar gehaald, tot nu toe geen spijt van.
Schitterend. Hopelijk dat die game snel onder de 30 euro gaat, en dat ze komende E3 beelden van een nieuw deel laten zien.quote:
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal je ook niet hebben, tot de platinum
ik weet niet of het op ps4 nog steeds zo is als op ps3: zet je systeemtaal op Engels.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.
Als ik thuis zou komen met een game die alleen in het Nederlands te spelen is, en ook niet via system settings om te switchen is naar Engels, dan zou ik verdomd woedend terug naar de winkel gaan...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik thuis zou komen met een game die alleen in het Nederlands te spelen is, en ook niet via system settings om te switchen is naar Engels, dan zou ik verdomd woedend terug naar de winkel gaan...
Die mening mag je hebben, negen van de tien games zijn slecht vertaald of niet aan te horen in het Nederlands. Doe mij maar gewoon Engelsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!
Ik vond Uncharted ook zeer goed in het Nederlands. Maar over het algemeen speel ik liever games in de "originele" taal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!
Staan er toch maar 4 op. Fifa 14 en 3 lego games. Dat vind ik wel jammer dat er zo weinig demo's zijn.quote:
Is maar een gokje natuurlijk hoor. Als je hem gaaf lijkt gewoon halen, hij is maar een paar eurootjes. De enige reden dat ik hem niet haal is dat ik nog zo'n enorme backlog heb. Op PS3 dan.quote:
Sorry voor de kortzichtiche blik dat onze moedertaal gewoon fucking lelijk is, buiten het feit dat onze stemacteurs niet kunnen acteren en je media (naar mijn mening) eigenlijk zo veel mogelijk in de oorspronkelijke taal zou moeten bekijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik wist nieteens dat ie in het nederlands kon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Niet, gewoon full games kopenquote:
Nee dan Infamous " ik wil een kind van je"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok even zoeken een andere keerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet, gewoon full games kopen
(maar nee, check de online store, dan heb je daar zn vinkje voor demo's. Das t makkelijkste en snelste
Beide eerste delen in NL gespeeld. Fantastisch!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef janrad het volgende:
[..]
Nee dan Infamous " ik wil een kind van je"
Was second son in het Nederlands? Niet standaard lijkt me, aangezien hij bij mij gewoon Engels is.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide eerste delen in NL gespeeld. Fantastisch!
Second Son was wat minder in het NL
Als mijn kind op zijn/haar 11de nog geen engels spreekt/verstaat, dan schoppen we het naar een weeshuis, want dan is het mijn kind niet meer...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tis lachwekkend maar wel leuk voor kinderen van 11 die nog geen Engels kunnen
Waarom ben je altijd zo opgefokt in je posts? Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als mijn kind op zijn/haar 11de nog geen engels spreekt/verstaat, dan schoppen we het naar een weeshuis, want dan is het mijn kind niet meer...
Ik ben altijd juist ontzettend rustig...quote:Op zondag 11 mei 2014 02:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo opgefokt in je posts? Je kunt ook overdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo opgefokt in je posts? Je kunt ook overdrijven.
Verschrikkelijkquote:
En dan niet alleen het spelquote:
okequote:Op zondag 11 mei 2014 11:00 schreef Massief het volgende:
Magere kut aanbod qua games. M'n ps4 staat echt stof te happen haha
Verdomme wat is dat stemmenspel tergend slecht.quote:
vond het Nederlandse (Uncharted, PS Vita) juist een verrijking tov de Engelse.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Idd leuk voor jonge kinderen, maar voor de rest maakt het van het van een absolute topgame (want dat is het nog steeds, de hele serie) net een soapserie of zo. Het doet gewoon enorm afbreuk aan de game en de game ervaring.
Ik zie trouwens enorm uit naar Uncharted 4
Dat commentaar ookquote:Op zondag 11 mei 2014 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme wat is dat stemmenspel tergend slecht.
En dan zit er ook nog een klapzak doorheen te ouwehoeren, die sprekend lijkt op Elger van der Wel.
Niet zo heel gek natuurlijk, aangezien de PS4 pas een kleine 6 maanden uit is. Over pakweg een jaar zal dat heel anders zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:00 schreef Massief het volgende:
duitsers welquote:Op zondag 11 mei 2014 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
We doen toch ook geen nasynchronisatie in films? Waarom dan wel in games?
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 11:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
vond het Nederlandse (Uncharted, PS Vita) juist een verrijking tov de Engelse.
Door het Nederlandse geeft het een overdreven\ over the top sausje. Daar waar de Engelse spraak toch te serieus leek. Weet niet, hoe ik het goed uit moet leggen maar voor mij werkte het perfect
Waarom dan de boze PIquote:Op zondag 11 mei 2014 11:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn PS4 avontuur is gister ook echt begonnen
Heb een beetje FIFA 14 en AC:black flag gespeeld
FIFA 14 speelt volgens mij toch iets soepeler dan op de PS3 heb ik het idee, en met AC vermaak ik mij ook wel ik had ooit een keertje AC 3 geprobeerd maar dat kon mij niet zo boeien.
Ik moet wel een beetje wennen dat de start options knop nu ergens anders zit
Ik heb zelf ervaren dat het verschil qua gameplay behoorlijk groot is. Ik heb zelf nog een ps3 maar na een weekendje de PS4 versie gespeeld te hebben valt het vies tegen om weer de eigen ps3 versie te spelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn PS4 avontuur is gister ook echt begonnen
Heb een beetje FIFA 14 en AC:black flag gespeeld
FIFA 14 speelt volgens mij toch iets soepeler dan op de PS3 heb ik het idee, en met AC vermaak ik mij ook wel ik had ooit een keertje AC 3 geprobeerd maar dat kon mij niet zo boeien.
Ik moet wel een beetje wennen dat de start options knop nu ergens anders zit
H2H seasons is wel echt een verbetering ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 versie van FIFA14 speelt echt VEEL beter dan de last-gen/PC versie van FIFA14. Die oudere versies die gebruiken een soort mislukte versie van dat nieuwe physics-systeem, en ik denk dat het mede daardoor gewoon een ongelooflijk frustrerende irritante game is.
Op de PS4 speelt het echt stukken soepeler en beter, en dus veel minder frustrerend. Toen ik de last-gen versies speelde, vond ik het echt een ongelooflijke kut-game, ene flinke achteruitgang na de vorige FIFA's, en nu ik de PS4 versie speel, vind ik het 1 van de beste FIFA's, met slechts enkele kleine minpuntjes.
Nette prijs toch? Kaal is de PS4 EUR 400,-quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)2&s2m_exaffid=623082
¤450 en niet eens een extra controller.
Nou.....OK.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nette prijs toch? Kaal is de PS4 EUR 400,-
Officieel is hij nog steeds niet uit in Nederland, maar omdat ze pallets vol onverkochte units in het buitenland hebben verschepen retailers ze toch naar hier.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nou.....OK.
Veel wachttijden bij leveringen,ondertussen is de Xbone overal vrij te koop.
Ik zit er ook niet aan te denken om een XbO te kopen. Waarom zou je meer betalen voor minder? Zelfs als de XbO gelijk geprijsd, of goedkoper was, dan had ik waarschijnlijk geen interesse.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nou.....OK.
Veel wachttijden bij leveringen,ondertussen is de Xbone overal vrij te koop.
LOLquote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Officieel is hij nog steeds niet uit in Nederland, maar omdat ze pallets vol onverkochte units in het buitenland hebben verschepen retailers ze toch naar hier.
PS4 KZ:SF bundel in Januari kopenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet aan te denken om een XbO te kopen. Waarom zou je meer betalen voor minder? Zelfs als de XbO gelijk geprijsd, of goedkoper was, dan had ik waarschijnlijk geen interesse.
Al ziet Sunset Overdrive er wel zeer tof uit.
Killzone lijkt me niet zoveel aan, maar komt ook omdat ik niet zo van FPS hou, tenzij Battlefield 1943.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
LOL
[..]
PS4 KZ:SF bundel in Januari kopen
Het is dat PS4 leukere indiegames heeft en in de toekomst leukere exclusives, nu is het namelijk erg mager wat betreft aanbod van games in vergelijking met de Xbox, vind ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet aan te denken om een XbO te kopen. Waarom zou je meer betalen voor minder? Zelfs als de XbO gelijk geprijsd, of goedkoper was, dan had ik waarschijnlijk geen interesse.
Al ziet Sunset Overdrive er wel zeer tof uit.
Klopt, al vind ik de XBO op DIT moment ook niet echt veel games hebben die ik echt zou willen spelen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dat PS4 leukere indiegames heeft en in de toekomst leukere exclusives, nu is het namelijk erg mager wat betreft aanbod van games in vergelijking met de Xbox, vind ik.
Het is sowieso schaars, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik de XBO op DIT moment ook niet echt veel games hebben die ik echt zou willen spelen, eerlijk gezegd.
Mjah, maar dat weet je bij een nieuwe generatie. Heb sowieso nog een flinke backlog voor 360/PS3/Vita/ etc etc, dus is ook geen groot probleem eerlijk gezegd.quote:
Hele goede game. Heb mij er heel goed mee vermaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef FerryNL86 het volgende:
Vanavond eens beginnen met Child of Light
mijn ps4 blaast het juist weg. Ding staat vaker aan dan de tv zelfs, want in mijn nest speel ik verder op vitaquote:Op zondag 11 mei 2014 11:00 schreef Massief het volgende:
Daar was ik me ook van bewust, toen ik achter de PS4 aanging. Maar ik heb maar beperkt tijd, en met een groter spel ben ik zo 1 of 2 maanden zoet. Voor mij hoeft er niet zo veel uit te komen of te zijn. Het komt vanzelf wel, en zoals iemand hier al opmerkte: veel goedkoper gaat de console voorlopig toch niet worden. Ik vind het prima zo. Dan koop ik ook geen spellen die vervolgens in de kast liggen te verstoffen. Hoeveel ik nog open heb staan van vorige Steam sales...Ik wil het niet weten.quote:
Jij speelt ook al die indiegamesquote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dat PS4 leukere indiegames heeft en in de toekomst leukere exclusives, nu is het namelijk erg mager wat betreft aanbod van games in vergelijking met de Xbox, vind ik.
Net begonnen en wow. Vind het nu al prachtig. Alleen die muziek is soms wel echt sadquote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hele goede game. Heb mij er heel goed mee vermaakt.
Wel veel. De meeste zijn ook best goed, en als ik een avondje niet naar de kroeg ga, kan ik ook wel een tientje aan een game uitgeven in plaats van aan bier.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij speelt ook al die indiegames
ja, gamen kost tegenwoordig toch niets. Als je een game op releasedag koopt kan je hem nadat je hem uitgespeeld hebt voor de helft weer verkopen. En als je zelf een paar weken na release een game overkoopt kan je hem vaak weer voor hetzelfde geld doorverkopen. Of ad infinitum ruilen voor andere games op fok.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel veel. De meeste zijn ook best goed, en als ik een avondje niet naar de kroeg ga, kan ik ook wel een tientje aan een game uitgeven in plaats van aan bier.
waarom is dat een nadeel je hebt er toch plezier aan beleefd? Als ik een spel koop voor 60 euro en ik heb er 50-60 uur spelplezier uitgehaald is dat meer dan het geld waard als zeg ik het zelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ja, gamen kost tegenwoordig toch niets. Als je een game op releasedag koopt kan je hem nadat je hem uitgespeeld hebt voor de helft weer verkopen. En als je zelf een paar weken na release een game overkoopt kan je hem vaak weer voor hetzelfde geld doorverkopen. Of ad infinitum ruilen voor andere games op fok.
En dat is gelijk het grootste nadeel van indie-games: van wat je ervoor betaald zie je nooit meer wat terug.
Ik vind het sowieso het geld meer dan waard. Maar (bijna) gratis gamen is nog leuker.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom is dat een nadeel je hebt er toch plezier aan beleefd? Als ik een spel koop voor 60 euro en ik heb er 50-60 uur spelplezier uitgehaald is dat meer dan het geld waard als zeg ik het zelf.
Op de grotere maps bak ik er ook weinig van daarom speel ik af en toe op metro en lockdown. Geeft je niet het echte Battlefield gevoel maar je kan er wel beter op scoren.quote:
Werkt niet, staat er.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als er nog iemand PSN tegoed zoekt: bij Wehkamp kan je nu 10 extra korting krijgen met de actiecode MEI
Tot woensdag geldig.
Zo begon ik ook. Nu heb ik makkelijk een KD ratio van 2. Vooral wisselen van wapens en equipment om je voorkeur te bepalen.quote:
Waarom zou dat niet zo zijn? (ja, dus)quote:Op maandag 12 mei 2014 01:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe speelt thief? Zijn de controls een beetje te doen?
Bak er ook weinig van... Nu weer erg lang niet gespeeld dus dat gaat ook niet bijdragen. Heb wel wat mensen in mijn lijst staan die het regelmatig doen, maar pak liever een potje Fifa. Nu ook tijdelijk weer druk met Diablo, kom dus niet echt toe aan BF.quote:Op maandag 12 mei 2014 06:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben dus niet de enige die opstart problemen heeft met BF.
Maar ik ben sowieso cod gewend dus dat zal ook wel meespelen (niet dat ik zo geweldig in cod ben)
Die switch is inderdaad lastig, speelde voorheen ook altijd enkel cod en dan is het overstappen even wennen.quote:Op maandag 12 mei 2014 06:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben dus niet de enige die opstart problemen heeft met BF.
Maar ik ben sowieso cod gewend dus dat zal ook wel meespelen (niet dat ik zo geweldig in cod ben)
Niets dan subtiliteit deze manquote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef Donderjagers het volgende:
Add DonderjagerNL voor de ultieme BF4 ervaring
Ja de controls werken prima, al vind ik de game zelf niet zo fantastisch. Het is echt een last-gen game die gerushed is voor de PS4. De game zit aardig in elkaar, maar is niet echt pakkend, het verhaal is niet heel boeiend en de gameplay is standaard en soms wat houterig. De cinematics en de gesprekken van de NPC's zijn continu hetzelfde.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe speelt thief? Zijn de controls een beetje te doen?
Zo doe ik dat ook in de kroeg... Voor de ultieme ervaring moet je eigenlijk een flesje rood bij mij thuis in bad drinkenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets dan subtiliteit deze man![]()
Add RossdaleNL, als je wil zien hoe het niet moet
Hehe, wel beter nu dat 'squad join' gebeuren in BF4, ik ga hem zo weer aanzwengelen rond 12 ofzo. Iemand van jullie nog?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets dan subtiliteit deze man![]()
Add RossdaleNL, als je wil zien hoe het niet moet
Ik denk morgenavond pas weer, tenzij sporten vanavond wordt afgelast door dit schijtweerquote:Op maandag 12 mei 2014 10:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe, wel beter nu dat 'squad join' gebeuren in BF4, ik ga hem zo weer aanzwengelen rond 12 ofzo. Iemand van jullie nog?
Ahh vanavond kan ik niet, moet ik de deur uit. Nu maar even 24/7 operation locker doen trouwens om wat puntjes te pakkenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk morgenavond pas weer, tenzij sporten vanavond wordt afgelast door dit schijtweer
Kills pakken op locker gaat wel goed, maar puntjes pakken kun je beter op grotere maps doen en continue objectives capturenquote:Op maandag 12 mei 2014 11:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh vanavond kan ik niet, moet ik de deur uit. Nu maar even 24/7 operation locker doen trouwens om wat puntjes te pakken
Ja ik moet met bepaalde wapens nog dingen vrijspelen zoals scopes en dergelijke.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kills pakken op locker gaat wel goed, maar puntjes pakken kun je beter op grotere maps doen en continue objectives capturenDan haal je vaak veel hogere scores
Sorry, het is even nodigquote:
Open je je battlepacks wel?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik moet met bepaalde wapens nog dingen vrijspelen zoals scopes en dergelijke.
Ja laatst weer een hele rits van geopend, maar toch mis ik er nog heel wat. Kan best komen omdat ik vergeleken met veel users hier echt nog niet veel gespeeld heb.quote:
Just checking, mijn hele vriendenkring incl. ikzelf kwam er pas na weken/maanden achter dat je ze open moest maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja laatst weer een hele rits van geopend, maar toch mis ik er nog heel wat. Kan best komen omdat ik vergeleken met veel users hier echt nog niet veel gespeeld heb.
Herkenbaarquote:Op maandag 12 mei 2014 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Just checking, mijn hele vriendenkring incl. ikzelf kwam er pas na weken/maanden achter dat je ze open moest maken.![]()
Dat herken ik ook ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HerkenbaarHet duurde ook heel lang voordat ik doorkreeg hoe je die XP boosts moest gebruiken
Ligt eraan welke gun, sommigen zijn alleen te verkrijgen via een Assignment.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:39 schreef rene90 het volgende:
Ik moet nu losse guns vrijspelen, maar dan moet je gewoon alleen kills maken toch?
Voor ps3 kan ik het vinden, maar de ps4 versie is uitgesteld (geweest).quote:Op maandag 12 mei 2014 12:12 schreef kreuk050 het volgende:
Op een facebook update van playstation vandaag staat dan MLB the Show 14 te downloaden is op PSN. Ik kan hem alleen niet vinden, jullie wel?
Ja, zijn er meer mogelijkheden dan dit in "practice mode" te doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HerkenbaarHet duurde ook heel lang voordat ik doorkreeg hoe je die XP boosts moest gebruiken
Als je in-game zit moet je even op options drukken en dan rechts onderin staan de boosts. Die moet je daar dan selecteren.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zijn er meer mogelijkheden dan dit in "practice mode" te doen?
Die wist ik niet... Kwam er ook pas na tijden achter dat je ze uberhaupt moet activerenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je in-game zit moet je even op options drukken en dan rechts onderin staan de boosts. Die moet je daar dan selecteren.
Ja...uitgesteld maar vandaag lijkt het of ie er op komt..quote:Op maandag 12 mei 2014 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor ps3 kan ik het vinden, maar de ps4 versie is uitgesteld (geweest).
Dat zou goed nieuws zijn... Moet alleen nog even uitvogelen hoe ik geld naar mijn PS-account krijg, maar dat zal vast niet moeilijk zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja...uitgesteld maar vandaag lijkt het of ie er op komt..
ik zie het iig niet op de normale blog staan, maar goed, we merken het welquote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja...uitgesteld maar vandaag lijkt het of ie er op komt..
Kan ook nergens vinden wanneer de release dan wel zou zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef kreuk050 het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)show-hits-ps4-today/
Oh oud nieuws, 6 mei....uitgesteld dus...
Datzelfde heb ik dus met The Last of Us Remastered. De release stond eerst bijna overal op 20 juni. Nu is het 'Q3/Q4' of 'this summer' geworden.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan ook nergens vinden wanneer de release dan wel zou zijn
Anders bestel ik voor MLB the Show gewoon de import versie... Liever niet maar ga ook geen maanden wachten.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik dus met The Last of Us Remastered. De release stond eerst bijna overal op 20 juni. Nu is het 'Q3/Q4' of 'this summer' geworden.
7 augustus waarschijnlijk: http://www.dualshockers.c(...)ust-7th-by-retailer/quote:Op maandag 12 mei 2014 14:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik dus met The Last of Us Remastered. De release stond eerst bijna overal op 20 juni. Nu is het 'Q3/Q4' of 'this summer' geworden.
digitaal via de USA anders, goedkoper en gelijk im hausequote:Op maandag 12 mei 2014 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders bestel ik voor MLB the Show gewoon de import versie... Liever niet maar ga ook geen maanden wachten.
Ik hoop het. Het gaat hard met AC Black Flagquote:Op maandag 12 mei 2014 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
7 augustus waarschijnlijk: http://www.dualshockers.c(...)ust-7th-by-retailer/
Dat is altijd, de laatste drie maanden van het jaar komen traditioneel de meeste games uitquote:Op maandag 12 mei 2014 21:01 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het gaat hard met AC Black FlagEn zoals iemand al opmerkte: zo komen straks alle leuke spellen tegelijkertijd uit.
Remote play is kut. Leuk op papier maar in de praktijk met het gemis van triggers echt een drama.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef Keltie het volgende:
Zo, BF4 via Remote Play valt vies tegen
6 kills, 21 keer dood
Deels waar, ligt ook wel aan de Vita.. Dat touchpad werkt op zich wel maar het ding is te klein ofzo.. Wil de gok nog wel eens wagen aan een grip voor die Vita, misschien dat de greep dan iets beter is waardoor de bediening makkelijker gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Remote play is kut. Leuk op papier maar in de praktijk met het gemis van triggers echt een drama.
Dus, koop je een grip waarbij dr triggers op zittenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Remote play is kut. Leuk op papier maar in de praktijk met het gemis van triggers echt een drama.
en dat werkt wel goed? Welk merk is goed?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus, koop je een grip waarbij dr triggers op zitten
In de PS Storequote:Op maandag 12 mei 2014 22:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Kan je ergens online DLC kopen voor BF4?
Dat schema is lachwekkend. Hoe gek kun je het maken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Welke versie van Watch_Dogs gaan jullie kopen?
Ubisoft spant wel de kroon hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:45 schreef Morri het volgende:
[..]
Dat schema is lachwekkend. Hoe gek kun je het maken?
Ja, tuurlijk, net 1 dag nadat ik besluit hem maar te kopen bij een shop die hem importeertquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef Morri het volgende:
Sony Online Store heeft weer PS4s op voorraad. Het zou gaan om een flinke batch van 450 exemplaren.
* None of the abovequote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een idee om de volgende keer maar iets langer te wachten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, tuurlijk, net 1 dag nadat ik besluit hem maar te kopen bij een shop die hem importeert.
Ik wacht al een tijdje en zoveel scheelt het nou ook weer niet, 60 euro. Maar wel zuur, toch een gamequote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien een idee om de volgende keer maar iets langer te wachten?![]()
Kan goed begrijpen dat jij je nu behoorlijk genomen voelt.
Heb er zelf geen een, vond ze nogal prijzig. Maar van wat ik gelezen heb werkt dit best goed nogquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dat werkt wel goed? Welk merk is goed?
Ik heb 11 maanden geleden de "standard edition" besteld, dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij zijn alle preorders automatisch de specialsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb 11 maanden geleden de "standard edition" besteld, dus.
Primaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle preorders automatisch de specials
Bevalt uitstekend, absoluut waard.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Even ter vergelijk. Ik twijfel nog steeds of ik wel over moet gaan van 3 naar 4: hoe bevalt hij bij jullie en vond je het die 400 euro voor de console echt waard?
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
- Zijn evt. oude controllers nog te gebruiken?
Er zijn zo'n 6 miljoen PS4 consoles verkocht wereldwijd, de PS3 zo'n 70 miljoen geloof ik, tel uit je winst.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
- Zijn er ergens cijfers van hoeveel mensen nog op PS3 spelen vs PS4. Ik speel voornamelijk NHL en ben bang dat veel mensen toch nog op de oude console blijven hangen. Gevolg -> mindere matchmaking.
400 euro prima waard! Hij zal voorlopig niet veel goedkoper worden en het aanbod zal uiteraard toenemen. Vermaak me bijzonder goed met een tweetal games zo verquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Even ter vergelijk. Ik twijfel nog steeds of ik wel over moet gaan van 3 naar 4: hoe bevalt hij bij jullie en vond je het die 400 euro voor de console echt waard?
Zie hierboven, de verhouding gaat natuurlijk snel de positieve kant op. Durf niet te schatten hoeveel mensen NHL spelen op de PS4 maar dat zal zo'n 90-95% minder dan op de PS3 zijn gok ik.quote:- Zijn er ergens cijfers van hoeveel mensen nog op PS3 spelen vs PS4. Ik speel voornamelijk NHL en ben bang dat veel mensen toch nog op de oude console blijven hangen. Gevolg -> mindere matchmaking.
En degene die je de eerste week uit de schappen haalt over het algemeen ook. Althans, dat heb ik al met zoveel games gehad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle preorders automatisch de specials
Ook naar gekeken maar dat goedkoper valt wel mee?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
digitaal via de USA anders, goedkoper en gelijk im hause
Ik geloof dat Bol nog de bestellingen van december aan het uitleveren is, dus die wachttijd zal wel iets langer worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef Aurelius het volgende:
Bij bol.com besteld. 12 weken wachttijd maar dat is geen probleem. Ik heb geen haast en had nog wat kortingsbonnen liggen.
Stiekem hoop ik dat ze de komende maanden wat meer exemplaren krijgen. Ik heb het idee dat de PS4 wat beter leverbaar begint te worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik geloof dat Bol nog de bestellingen van december aan het uitleveren is, dus die wachttijd zal wel iets langer worden.
Haal ze zelf via Offgamers.com.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan je 50 dollar kopen voor, omgerekend, iets van 36 euro maar dan komt nog activeringskosten bij.. Zo'n 10 Dollar.. Het voordeel zou zo'n 5 euro zijn.. Dan ben ik er te lui voor zeg maar
Dit even in de gaten houden: http://www.ps4-kopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef Dylan98 het volgende:
Vanmiddag even naar de plaatselijke winkels die de ps4 verkopen kijken als ik er direct 1 mee kan nemen. Anders toch maar bestellen bij Sony of denken jullie dat deze snel uitverkocht zijn?
*aai over de bol*quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef Dylan98 het volgende:
Zou ik graag willen haha, maar moet eerst met mijn ouders overleggen..
Ik had hem op launchday.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Verder:
- Zijn evt. oude controllers nog te gebruiken?
- Zijn er ergens cijfers van hoeveel mensen nog op PS3 spelen vs PS4. Ik speel voornamelijk NHL en ben bang dat veel mensen toch nog op de oude console blijven hangen. Gevolg -> mindere matchmaking.
activeringskosten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar dat goedkoper valt wel mee?
Via Paypal is geen optie, wrs omdat de adressen niet matchen. Dan maar kijken voor prepaidkaarten. Kan je 50 dollar kopen voor, omgerekend, iets van 36 euro maar dan komt nog activeringskosten bij.. Zo'n 10 Dollar.. Het voordeel zou zo'n 5 euro zijn.. Dan ben ik er te lui voor zeg maar
TR op de PS3 was heel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:48 schreef FerryNL86 het volgende:
Wat vinden jullie van Tomb Raider Definitive Edition? Zit eraan te denken om het te kopen.
Op dit moment is er nog niet echt heel veel boeiends voor mij op de PS4, maar dit spel lijkt me echt wel gaaf.
De sites welke ik vond berekenden activeringskosten (PSN card activatie oid) ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
activeringskosten?
Ik koop alles via mn creditcard (3v kaart)
Opwaarderen met ideal, betalen bij bijv amazon digital of gamestop digitaal
code activeren en spelen
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
De sites welke ik vond berekenden activeringskosten (PSN card activatie oid) ..
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Dylan98 het volgende:
Als k fifa tweedehands koop en diegene heeft al fut gespeeld of andere online gamemodes. Kan ik dan nog wel online spelen?
Zo'n 3v kaart aanschaffen is toch niet gratis? Dan kan ik net zo goed mijn eigen creditcard gebruikenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.
Ik had knack en lego marvel beide omgerekend voor 20-22 euro ofzo op die manier
dat kan ook, maar zn prepaid kaart is geloof ik 1 eur per keer laden of iets, t is niet duur iigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n 3v kaart aanschaffen is toch niet gratis? Dan kan ik net zo goed mijn eigen creditcard gebruiken
Waarom zou je geen activeringskosten bij een 3V card hebben? Dat is toch raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.
Ik had knack en lego marvel beide omgerekend voor 20-22 euro ofzo op die manier
Beste uit het rijtje, sowieso beste aankoop van mij op de PS4 tot nu toe. Al voldoet BF4 ook prima.quote:
omdat je de game codes direct koopt, dus je stort zeg 50 eur op je kaart, (kost dan 52eur)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je geen activeringskosten bij een 3V card hebben? Dat is toch raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Wrom nie ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff bezig met infamous maar denk dat ik hem niet ga uitspelen
amazon , gamestop (wel usa dan)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef Friday12 het volgende:
Kan je ergens BF4 digitaal vandaag halen behalve de psn store?
Godverdomme, ik zie 't idd. De PSN / digital games zijn eraf gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
amazon heeft het nier meer (of ik ben echt scheel)
Ze zijn boos op alle europeanen die daar kopen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zie 't idd. De PSN / digital games zijn eraf gehaald.
Wat is dit voor onzin dan :/
Gaat het niet om.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef rdwilbrink het volgende:
belangrijkste is toch dat de game leuk is tenminste dat vind ik.
Waar zie je dat? Ik weet alleen dat het zo op de Xbox zal zijnquote:
Xbox 792pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik weet alleen dat het zo op de Xbox zal zijn
quote:The game also looks great on both generations of consoles. On new-gen systems the game will run at 900p on PS4 and 792p on Xbox One, at 30 frames-per-second on both consoles. While some new-gen games now offer native 1080p, Morin says it’s much more important to deliver an amazing next-gen experience than it is to push a few more pixels onto a screen. “Resolution is a number, just like framerate is a number. All those numbers are valid aspects of making games,” he says. “But you make choices about the experience you want to deliver. In our case, dynamism is everything. Exploration and expression are everything. You want to have a steady framerate, but you want to have dynamism at the core of the experience. The same goes with resolution. People tend to look at corridor shooters, for example, where there’s a corridor and all the effects are on and it’s unbelievable, and they forget that if you apply those same global effects to an open city with people around and potential car crashes and guys in multiplayer showing up without warning, the same effect is applied to a lot of dynamic elements that are happening in every frame. So it becomes magnified in cost.”
wie zegt dat ze dat niet aankunnen Infamous Second Son fifa 14 draaien toch ook gewoon 1080pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gaat het niet om.
We hebben nu nieuwe consoles en dat ze dan bij deze consoles nog steeds geen 1080p/60fps aankunnen. Kom op zeg
infamous is ook open wereld hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef maniack28 het volgende:
Jullie lezen natuurlijk niet wat die man te zeggen heeft he? 1080p/60FPS voor een scripted actiescene in een shooter is iets heel anders dan in een open wereld.
Ja maar dat is geen crossgen titel en buiten dat het er zo mooi uit ziet gebeurt er verder niet heel erg veel in de stad.quote:
Tja, mijn preorder staat al een tijdje, dus ik heb weinig keus dan enthousiast te blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik word juist steeds minder enthousiast en ben bang dat de trailers nu alleen de mooiste versie laat zien
De laatste trailers zijn allemaal ps4.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik word juist steeds minder enthousiast en ben bang dat de trailers nu alleen de mooiste versie laat zien
De mijne ook hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, mijn preorder staat al een tijdje, dus ik heb weinig keus dan enthousiast te blijven
Ik weet het maar toch ben ik bang dat het overhyped is maarja we gaan het zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De laatste trailers zijn allemaal ps4.
Als je een game overhyped is het je eigen schuld... Ik verwacht gewoon een leuke game en goede graphics. Maar ik verwacht niet dat het 1:1 op de realiteit aansluitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De mijne ook hoorvolledig betaald dus wacht op het belletje
[..]
Ik weet het maar toch ben ik bang dat het overhyped is maarja we gaan het zien
Nee gewoon de normale(special dus)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welke versie van Watchdogs hebben jullie besteld?
Zijn er hier bijvoorbeeld al mensen die de DedSec edition hebben besteld?
Zelfs dat maakt me niet uit, maar dat ze de graphics zo terug geschroefd hebben om hem op alle consoles makkelijker te kunnen launchen vind ik echt te gayquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gaat het niet om.
We hebben nu nieuwe consoles en dat ze dan bij deze consoles nog steeds geen 1080p/60fps aankunnen. Kom op zeg
Destinyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn top 3 waar ik het meeste van verwacht:
1. Destiny
2. The Division
3. Watchdogs
omdat de special uitverkocht kan zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, wie zou er uberhaupt de normale versie bestellen? Die is duurder en heeft minder content dan de
' special' edition
mja gewoon preorder dlc erbij , dan heb je je SEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Meeste pre orders zijn specials geworden toch?
Psncards kopen bij offgamers.comquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar dat goedkoper valt wel mee?
Via Paypal is geen optie, wrs omdat de adressen niet matchen. Dan maar kijken voor prepaidkaarten. Kan je 50 dollar kopen voor, omgerekend, iets van 36 euro maar dan komt nog activeringskosten bij.. Zo'n 10 Dollar.. Het voordeel zou zo'n 5 euro zijn.. Dan ben ik er te lui voor zeg maar
Het is jammer dat ik het nu pas lees...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand die wenst geslacht te worden met Fifa nu?
ik zou ook wel willen. Voeg me maar toe als jullie potje fifa willen spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik het nu pas lees...
Dat heb je zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
hopelijk de juiste keuze gemaakt want het was BF4 of COD ghosts.
Zonder twijfel een betere keuzequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
heb nu ook BF4 maar aangeschaft...
nog niet gespeeld... misschien vanavond.
rond een uur of 6 vanavond?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand die wenst geslacht te worden met Fifa nu?
LMGsquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracyquote:
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracy![]()
Barage of bullets raining down from above
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
heb nu ook BF4 maar aangeschaft...
nog niet gespeeld... misschien vanavond.
LSATquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik heb geen Naval strike DLCquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?
Heeft iets betere range maar minder hip fire en stability dan de AWS.
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.quote:
PSN: KREUKNEUS voor iemand die wilt fifa'en een keer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.
Morgenavond ben ik er sowieso ook wel denk ik. En vanavond ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef jackson het volgende:
Ik moet echt weer Battlefield oppakken. Mogelijk ben ik er vanavond ook nog even bij. Heb van hier alleen Ross in mijn lijst gok ik.
Ik heb geen premium, alleen second assault omdat ik de BF3 maps gewoon heerlijk vind om te spelenquote:
Ah ok! Ik vind SA de minst leuke DLC tot nu toe eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen premium, alleen second assault omdat ik de BF3 maps gewoon heerlijk vind om te spelen
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef jackson het volgende:
Heb helemaal geen extra mappen nog voor BF, is ook niet handig denk of wel, wanneer ik mensen join? Hoe gaat BF daar mee om?
Maar als ze vervolgens een map spelen die je niet hebt wordt je gekicked? Of gaat de game dan niet naar die map?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.
Je kunt alleen mensen joinen als ze op een map spelen die jij ook hebt.
De standaardmappen van BF 3 waren juist verdomd matig. Maar een paar echt fijne Battlefield maps voor Conquest, maar teveel was lineair en gebaseerd op de Rush-mappen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.
Je kunt alleen mensen joinen als ze op een map spelen die jij ook hebt.
Je hebt verschillende maprotaties. Bij BF3 werd je gewoon gekicked, maar nu kun je volgens mij alleen OF de standaard maps kiezen, OF de maps van een bepaalde DLC.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar als ze vervolgens een map spelen die je niet hebt wordt je gekicked? Of gaat de game dan niet naar die map?
Sinds de rented servers gaat dit niet helemaal meer op aangezien je DLC en normaal kunt roteren als het goed is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt verschillende maprotaties. Bij BF3 werd je gewoon gekicked, maar nu kun je volgens mij alleen OF de standaard maps kiezen, OF de maps van een bepaalde DLC.
Als je dus kunt joinen speelt de ander dus alleen de standaard maps en heb je geen problemen. Anders kun je uberhaupt niet joinen
Wat een bullshitquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De standaardmappen van BF 3 waren juist verdomd matig. Maar een paar echt fijne Battlefield maps voor Conquest, maar teveel was lineair en gebaseerd op de Rush-mappen.
The B2K mappen vond ik wel een prima toevoeging.
Zou kunnen, ik join altijd iemand uit mijn vriendenlijst of anders doe ik een quick matchquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sinds de rented servers gaat dit niet helemaal meer op aangezien je DLC en normaal kunt roteren als het goed is.
Zolang je op de DICE servers zit is het goed, daar kan niet geroteerd worden tussen DLC en regulier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik join altijd iemand uit mijn vriendenlijst of anders doe ik een quick match
Is dat onderdeel van een uitbreiding, die game-mode?quote:
Denk het ja, ik gok dat het bij naval strike hoort.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van een uitbreiding, die game-mode?
Kloptquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Denk het ja, ik gok dat het bij naval strike hoort.
oh ja kloptquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.
Kantoor aan huis?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hij is er.
Aangesloten op de TV op kantoor, werkt en ziet er allemaal goed uit, vanavond eens echt mee spelen.
Dutchkeltie. Ik zoek nog wat BF4 vrindjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef jackson het volgende:
Ik moet echt weer Battlefield oppakken. Mogelijk ben ik er vanavond ook nog even bij. Heb van hier alleen Ross in mijn lijst gok ik.
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
PSN: KREUKNEUS voor iemand die wilt fifa'en een keer.
Zie PSN hierbovenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dutchkeltie. Ik zoek nog wat BF4 vrindjes
Nee, op mijn werk laten bezorgen, maar hij gaat wel gewoon mee naar huis zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kantoor aan huis?
Dus dat wordt 'overwerken' vanavond
Ik voeg je ook wel toe (nyx1978)quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dutchkeltie. Ik zoek nog wat BF4 vrindjes
Je hebt 2 vliegdekschepen en een x aantal vlaggen. Bij bepaalde vlaggen staan raketlanceerders welke schieten als je vlag hebt. Is de carrier van de tegenstander stuk genoeg (door de raketlanceerdersvlaggen) gaat de carrier open. Kan je met boten heen of via spawnpoint (parachute). In carrier staan 2 rushpoints welke je op moet blazen: win.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:12 schreef rene90 het volgende:
Dat carrier assault, hoe werkt dat even simpel uitgelegd? Je hebt een soort vliegdekschip, en als je bepaalde vlaggen hebt gaat er iets 'open' en kan je iets kapot maken ofzo? Hoe de hel kom je dan op dat schip, met bootjes als de tyfus erheen varen?
ok ik ga je toevoegen want ik vind co-op ook vet, mits je het een beetje kanquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaar.
[..]
Zie PSN hierboven
Dat is echt appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF Ubisoft,een PS3 spel als FF 13-2(Azië versie) kan wel makkelijk draaien in 1080P resolutie. Maar een fucking PS4 spel als Watch Dogs juist niet.
Speel derde divisie Ultimate Team, vroeger eerste divisie met fifa 13. Speelde ook eerste divisie co-op met fifa 13. Oftewel, ik kan het een beetje maar ben geen held.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:41 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ok ik ga je toevoegen want ik vind co-op ook vet, mits je het een beetje kan
Hoezo??quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is echt appels met peren vergelijken.
Dat is zeker niet gek nee!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
MLB trouwens voor ¤44,99 in de Europese store. Mooi prijsje.
https://store.sonyenterta(...)EMCID=GM300000_store
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo??
Watch Dogs kan wel gespeeld woorden op 1080P/30 FPS!!
dat is volgens mij ook de enige (recente) game met een normale prijs in de storequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
mij mag je ook wel toevoegen voor bf4 : TjRubenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt 2 vliegdekschepen en een x aantal vlaggen. Bij bepaalde vlaggen staan raketlanceerders welke schieten als je vlag hebt. Is de carrier van de tegenstander stuk genoeg (door de raketlanceerdersvlaggen) gaat de carrier open. Kan je met boten heen of via spawnpoint (parachute). In carrier staan 2 rushpoints welke je op moet blazen: win.
En toevallig eentje die ik graag wenste, maar even binnen hengelen een dezer dagen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook de enige (recente) game met een normale prijs in de store
Dat zei ik ook al maar mensen blijven maar janken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.
Helemaal los hiervan ook nog: dat iets compleet willekeurigs op 1080/60 draait op de ene generatie staat natuurlijk helemaal los of een andere willekeurige game van een andere maker 1080/60 draait op een andere generatie. Vandaar appels en peren. De PS4 kan van alles en nog wat makkelijk op 1080/60 draaien, maar dan moeten devs niet zo eigenwijs zijn en a) niet cross-platform ontwikkelen en b) durven wat grafische pracht en praal uit te zetten om die target te halen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.
Helemaal los hiervan ook nog: dat iets compleet willekeurigs op 1080/60 draait op de ene generatie staat natuurlijk helemaal los of een andere willekeurige game van een andere maker 1080/60 draait op een andere generatie. Vandaar appels en peren. De PS4 kan van alles en nog wat makkelijk op 1080/60 draaien, maar dan moeten devs niet zo eigenwijs zijn en a) niet cross-platform ontwikkelen en b) durven wat grafische pracht en praal uit te zetten om die target te halen.
Game devs kunnen inderdaad beter hun best doen,risico's nemen en PS4 op maximale kracht(bijna 100%) gebruiken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar mensen blijven maar janken.
Gewoon een pc monitor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Iemand tips voor een monitor voor de PS4?
Ziet er mooi uit maar heb denk ik liever een met speakers en usbquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gewoon een pc monitor?
Ik heb deze pas gekocht: http://www.monitorstore.n(...)33v.html?sort-order&
Ik kwam van een 22 inch scherm dus voor mij is het best alweer een verschil qua grootte.
Heb je geen surround set of wat anders voor je muziek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:11 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit maar heb denk ik liever een met speakers en usb
Waarom zijn er zoveel mensen hier die dit spel willen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En toevallig eentje die ik graag wenste, maar even binnen hengelen een dezer dagen.
gewoon zn standaard samsung syncmaster ding, top dingenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Iemand tips voor een monitor voor de PS4?
Gekocht. Wist niet dat geld toevoegen zo makkelijk was. Nu nog even binnen harken :-). Weekend zit helemaal vol, dus ergens volgende week eens kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik zal je ook eens toevoegenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaar.
[..]
Zie PSN hierboven
Ik speel nooit met clubs, alleen als ik Co-op doe. Ben dus helaas ook niet gewend aan een team, dat is wel lastig met co-op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zal je ook eens toevoegen
Co-op heb ik nog nooit gedaan in FIFA wel in PES
Met welke clubs speel je meestal?
Denk dat het vooral door het gebrek aan games komt. Over een jaar kijkt niemand meer om naar de volgende versie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel mensen hier die dit spel willen?
Allemaal honkbal fans ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |