rond een uur of 6 vanavond?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand die wenst geslacht te worden met Fifa nu?
LMGsquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracyquote:
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracy![]()
Barage of bullets raining down from above
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
heb nu ook BF4 maar aangeschaft...
nog niet gespeeld... misschien vanavond.
hopelijk de juiste keuze gemaakt want het was BF4 of COD ghosts.
LSATquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik heb geen Naval strike DLCquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?
Heeft iets betere range maar minder hip fire en stability dan de AWS.
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.quote:
PSN: KREUKNEUS voor iemand die wilt fifa'en een keer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.
Morgenavond ben ik er sowieso ook wel denk ik. En vanavond ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef jackson het volgende:
Ik moet echt weer Battlefield oppakken. Mogelijk ben ik er vanavond ook nog even bij. Heb van hier alleen Ross in mijn lijst gok ik.
Ik heb geen premium, alleen second assault omdat ik de BF3 maps gewoon heerlijk vind om te spelenquote:
Ah ok! Ik vind SA de minst leuke DLC tot nu toe eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen premium, alleen second assault omdat ik de BF3 maps gewoon heerlijk vind om te spelen
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef jackson het volgende:
Heb helemaal geen extra mappen nog voor BF, is ook niet handig denk of wel, wanneer ik mensen join? Hoe gaat BF daar mee om?
Maar als ze vervolgens een map spelen die je niet hebt wordt je gekicked? Of gaat de game dan niet naar die map?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.
Je kunt alleen mensen joinen als ze op een map spelen die jij ook hebt.
De standaardmappen van BF 3 waren juist verdomd matig. Maar een paar echt fijne Battlefield maps voor Conquest, maar teveel was lineair en gebaseerd op de Rush-mappen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.
Je kunt alleen mensen joinen als ze op een map spelen die jij ook hebt.
Je hebt verschillende maprotaties. Bij BF3 werd je gewoon gekicked, maar nu kun je volgens mij alleen OF de standaard maps kiezen, OF de maps van een bepaalde DLC.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar als ze vervolgens een map spelen die je niet hebt wordt je gekicked? Of gaat de game dan niet naar die map?
Sinds de rented servers gaat dit niet helemaal meer op aangezien je DLC en normaal kunt roteren als het goed is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt verschillende maprotaties. Bij BF3 werd je gewoon gekicked, maar nu kun je volgens mij alleen OF de standaard maps kiezen, OF de maps van een bepaalde DLC.
Als je dus kunt joinen speelt de ander dus alleen de standaard maps en heb je geen problemen. Anders kun je uberhaupt niet joinen
Wat een bullshitquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De standaardmappen van BF 3 waren juist verdomd matig. Maar een paar echt fijne Battlefield maps voor Conquest, maar teveel was lineair en gebaseerd op de Rush-mappen.
The B2K mappen vond ik wel een prima toevoeging.
Zou kunnen, ik join altijd iemand uit mijn vriendenlijst of anders doe ik een quick matchquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sinds de rented servers gaat dit niet helemaal meer op aangezien je DLC en normaal kunt roteren als het goed is.
Zolang je op de DICE servers zit is het goed, daar kan niet geroteerd worden tussen DLC en regulier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik join altijd iemand uit mijn vriendenlijst of anders doe ik een quick match
Is dat onderdeel van een uitbreiding, die game-mode?quote:
Denk het ja, ik gok dat het bij naval strike hoort.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van een uitbreiding, die game-mode?
Kloptquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Denk het ja, ik gok dat het bij naval strike hoort.
oh ja kloptquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |