Zelfs dat maakt me niet uit, maar dat ze de graphics zo terug geschroefd hebben om hem op alle consoles makkelijker te kunnen launchen vind ik echt te gayquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gaat het niet om.
We hebben nu nieuwe consoles en dat ze dan bij deze consoles nog steeds geen 1080p/60fps aankunnen. Kom op zeg
Destinyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn top 3 waar ik het meeste van verwacht:
1. Destiny
2. The Division
3. Watchdogs
omdat de special uitverkocht kan zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, wie zou er uberhaupt de normale versie bestellen? Die is duurder en heeft minder content dan de
' special' edition
mja gewoon preorder dlc erbij , dan heb je je SEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Meeste pre orders zijn specials geworden toch?
Psncards kopen bij offgamers.comquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar dat goedkoper valt wel mee?
Via Paypal is geen optie, wrs omdat de adressen niet matchen. Dan maar kijken voor prepaidkaarten. Kan je 50 dollar kopen voor, omgerekend, iets van 36 euro maar dan komt nog activeringskosten bij.. Zo'n 10 Dollar.. Het voordeel zou zo'n 5 euro zijn.. Dan ben ik er te lui voor zeg maar
Het is jammer dat ik het nu pas lees...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand die wenst geslacht te worden met Fifa nu?
ik zou ook wel willen. Voeg me maar toe als jullie potje fifa willen spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik het nu pas lees...
Dat heb je zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
hopelijk de juiste keuze gemaakt want het was BF4 of COD ghosts.
Zonder twijfel een betere keuzequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
heb nu ook BF4 maar aangeschaft...
nog niet gespeeld... misschien vanavond.
rond een uur of 6 vanavond?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand die wenst geslacht te worden met Fifa nu?
LMGsquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracyquote:
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracy![]()
Barage of bullets raining down from above
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
heb nu ook BF4 maar aangeschaft...
nog niet gespeeld... misschien vanavond.
LSATquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik heb geen Naval strike DLCquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?
Heeft iets betere range maar minder hip fire en stability dan de AWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |