TR op de PS3 was heel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:48 schreef FerryNL86 het volgende:
Wat vinden jullie van Tomb Raider Definitive Edition? Zit eraan te denken om het te kopen.
Op dit moment is er nog niet echt heel veel boeiends voor mij op de PS4, maar dit spel lijkt me echt wel gaaf.
De sites welke ik vond berekenden activeringskosten (PSN card activatie oid) ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
activeringskosten?
Ik koop alles via mn creditcard (3v kaart)
Opwaarderen met ideal, betalen bij bijv amazon digital of gamestop digitaal
code activeren en spelen
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
De sites welke ik vond berekenden activeringskosten (PSN card activatie oid) ..
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Dylan98 het volgende:
Als k fifa tweedehands koop en diegene heeft al fut gespeeld of andere online gamemodes. Kan ik dan nog wel online spelen?
Zo'n 3v kaart aanschaffen is toch niet gratis? Dan kan ik net zo goed mijn eigen creditcard gebruikenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.
Ik had knack en lego marvel beide omgerekend voor 20-22 euro ofzo op die manier
dat kan ook, maar zn prepaid kaart is geloof ik 1 eur per keer laden of iets, t is niet duur iigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n 3v kaart aanschaffen is toch niet gratis? Dan kan ik net zo goed mijn eigen creditcard gebruiken
Waarom zou je geen activeringskosten bij een 3V card hebben? Dat is toch raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.
Ik had knack en lego marvel beide omgerekend voor 20-22 euro ofzo op die manier
Beste uit het rijtje, sowieso beste aankoop van mij op de PS4 tot nu toe. Al voldoet BF4 ook prima.quote:
omdat je de game codes direct koopt, dus je stort zeg 50 eur op je kaart, (kost dan 52eur)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je geen activeringskosten bij een 3V card hebben? Dat is toch raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Wrom nie ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff bezig met infamous maar denk dat ik hem niet ga uitspelen
amazon , gamestop (wel usa dan)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef Friday12 het volgende:
Kan je ergens BF4 digitaal vandaag halen behalve de psn store?
Godverdomme, ik zie 't idd. De PSN / digital games zijn eraf gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
amazon heeft het nier meer (of ik ben echt scheel)
Ze zijn boos op alle europeanen die daar kopen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zie 't idd. De PSN / digital games zijn eraf gehaald.
Wat is dit voor onzin dan :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |