volgens mij zijn alle preorders automatisch de specialsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb 11 maanden geleden de "standard edition" besteld, dus.
Primaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle preorders automatisch de specials
Bevalt uitstekend, absoluut waard.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Even ter vergelijk. Ik twijfel nog steeds of ik wel over moet gaan van 3 naar 4: hoe bevalt hij bij jullie en vond je het die 400 euro voor de console echt waard?
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
- Zijn evt. oude controllers nog te gebruiken?
Er zijn zo'n 6 miljoen PS4 consoles verkocht wereldwijd, de PS3 zo'n 70 miljoen geloof ik, tel uit je winst.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
- Zijn er ergens cijfers van hoeveel mensen nog op PS3 spelen vs PS4. Ik speel voornamelijk NHL en ben bang dat veel mensen toch nog op de oude console blijven hangen. Gevolg -> mindere matchmaking.
400 euro prima waard! Hij zal voorlopig niet veel goedkoper worden en het aanbod zal uiteraard toenemen. Vermaak me bijzonder goed met een tweetal games zo verquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Even ter vergelijk. Ik twijfel nog steeds of ik wel over moet gaan van 3 naar 4: hoe bevalt hij bij jullie en vond je het die 400 euro voor de console echt waard?
Zie hierboven, de verhouding gaat natuurlijk snel de positieve kant op. Durf niet te schatten hoeveel mensen NHL spelen op de PS4 maar dat zal zo'n 90-95% minder dan op de PS3 zijn gok ik.quote:- Zijn er ergens cijfers van hoeveel mensen nog op PS3 spelen vs PS4. Ik speel voornamelijk NHL en ben bang dat veel mensen toch nog op de oude console blijven hangen. Gevolg -> mindere matchmaking.
En degene die je de eerste week uit de schappen haalt over het algemeen ook. Althans, dat heb ik al met zoveel games gehad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle preorders automatisch de specials
Ook naar gekeken maar dat goedkoper valt wel mee?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
digitaal via de USA anders, goedkoper en gelijk im hause
Ik geloof dat Bol nog de bestellingen van december aan het uitleveren is, dus die wachttijd zal wel iets langer worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef Aurelius het volgende:
Bij bol.com besteld. 12 weken wachttijd maar dat is geen probleem. Ik heb geen haast en had nog wat kortingsbonnen liggen.
Stiekem hoop ik dat ze de komende maanden wat meer exemplaren krijgen. Ik heb het idee dat de PS4 wat beter leverbaar begint te worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik geloof dat Bol nog de bestellingen van december aan het uitleveren is, dus die wachttijd zal wel iets langer worden.
Haal ze zelf via Offgamers.com.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan je 50 dollar kopen voor, omgerekend, iets van 36 euro maar dan komt nog activeringskosten bij.. Zo'n 10 Dollar.. Het voordeel zou zo'n 5 euro zijn.. Dan ben ik er te lui voor zeg maar
Dit even in de gaten houden: http://www.ps4-kopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef Dylan98 het volgende:
Vanmiddag even naar de plaatselijke winkels die de ps4 verkopen kijken als ik er direct 1 mee kan nemen. Anders toch maar bestellen bij Sony of denken jullie dat deze snel uitverkocht zijn?
*aai over de bol*quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef Dylan98 het volgende:
Zou ik graag willen haha, maar moet eerst met mijn ouders overleggen..
Ik had hem op launchday.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef maniack28 het volgende:
Verder:
- Zijn evt. oude controllers nog te gebruiken?
- Zijn er ergens cijfers van hoeveel mensen nog op PS3 spelen vs PS4. Ik speel voornamelijk NHL en ben bang dat veel mensen toch nog op de oude console blijven hangen. Gevolg -> mindere matchmaking.
activeringskosten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar dat goedkoper valt wel mee?
Via Paypal is geen optie, wrs omdat de adressen niet matchen. Dan maar kijken voor prepaidkaarten. Kan je 50 dollar kopen voor, omgerekend, iets van 36 euro maar dan komt nog activeringskosten bij.. Zo'n 10 Dollar.. Het voordeel zou zo'n 5 euro zijn.. Dan ben ik er te lui voor zeg maar
TR op de PS3 was heel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:48 schreef FerryNL86 het volgende:
Wat vinden jullie van Tomb Raider Definitive Edition? Zit eraan te denken om het te kopen.
Op dit moment is er nog niet echt heel veel boeiends voor mij op de PS4, maar dit spel lijkt me echt wel gaaf.
De sites welke ik vond berekenden activeringskosten (PSN card activatie oid) ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
activeringskosten?
Ik koop alles via mn creditcard (3v kaart)
Opwaarderen met ideal, betalen bij bijv amazon digital of gamestop digitaal
code activeren en spelen
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
De sites welke ik vond berekenden activeringskosten (PSN card activatie oid) ..
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Dylan98 het volgende:
Als k fifa tweedehands koop en diegene heeft al fut gespeeld of andere online gamemodes. Kan ik dan nog wel online spelen?
Zo'n 3v kaart aanschaffen is toch niet gratis? Dan kan ik net zo goed mijn eigen creditcard gebruikenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.
Ik had knack en lego marvel beide omgerekend voor 20-22 euro ofzo op die manier
dat kan ook, maar zn prepaid kaart is geloof ik 1 eur per keer laden of iets, t is niet duur iigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n 3v kaart aanschaffen is toch niet gratis? Dan kan ik net zo goed mijn eigen creditcard gebruiken
Waarom zou je geen activeringskosten bij een 3V card hebben? Dat is toch raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah zo, nah je moet gewoon alles rechtstreeks met een 3v kaart doen.
Ik had knack en lego marvel beide omgerekend voor 20-22 euro ofzo op die manier
Beste uit het rijtje, sowieso beste aankoop van mij op de PS4 tot nu toe. Al voldoet BF4 ook prima.quote:
omdat je de game codes direct koopt, dus je stort zeg 50 eur op je kaart, (kost dan 52eur)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je geen activeringskosten bij een 3V card hebben? Dat is toch raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Wrom nie ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff bezig met infamous maar denk dat ik hem niet ga uitspelen
amazon , gamestop (wel usa dan)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef Friday12 het volgende:
Kan je ergens BF4 digitaal vandaag halen behalve de psn store?
Godverdomme, ik zie 't idd. De PSN / digital games zijn eraf gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
amazon heeft het nier meer (of ik ben echt scheel)
Ze zijn boos op alle europeanen die daar kopen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zie 't idd. De PSN / digital games zijn eraf gehaald.
Wat is dit voor onzin dan :/
Gaat het niet om.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef rdwilbrink het volgende:
belangrijkste is toch dat de game leuk is tenminste dat vind ik.
Waar zie je dat? Ik weet alleen dat het zo op de Xbox zal zijnquote:
Xbox 792pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik weet alleen dat het zo op de Xbox zal zijn
quote:The game also looks great on both generations of consoles. On new-gen systems the game will run at 900p on PS4 and 792p on Xbox One, at 30 frames-per-second on both consoles. While some new-gen games now offer native 1080p, Morin says it’s much more important to deliver an amazing next-gen experience than it is to push a few more pixels onto a screen. “Resolution is a number, just like framerate is a number. All those numbers are valid aspects of making games,” he says. “But you make choices about the experience you want to deliver. In our case, dynamism is everything. Exploration and expression are everything. You want to have a steady framerate, but you want to have dynamism at the core of the experience. The same goes with resolution. People tend to look at corridor shooters, for example, where there’s a corridor and all the effects are on and it’s unbelievable, and they forget that if you apply those same global effects to an open city with people around and potential car crashes and guys in multiplayer showing up without warning, the same effect is applied to a lot of dynamic elements that are happening in every frame. So it becomes magnified in cost.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |