Dat zou goed nieuws zijn... Moet alleen nog even uitvogelen hoe ik geld naar mijn PS-account krijg, maar dat zal vast niet moeilijk zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja...uitgesteld maar vandaag lijkt het of ie er op komt..
ik zie het iig niet op de normale blog staan, maar goed, we merken het welquote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja...uitgesteld maar vandaag lijkt het of ie er op komt..
Kan ook nergens vinden wanneer de release dan wel zou zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef kreuk050 het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)show-hits-ps4-today/
Oh oud nieuws, 6 mei....uitgesteld dus...
Datzelfde heb ik dus met The Last of Us Remastered. De release stond eerst bijna overal op 20 juni. Nu is het 'Q3/Q4' of 'this summer' geworden.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan ook nergens vinden wanneer de release dan wel zou zijn
Anders bestel ik voor MLB the Show gewoon de import versie... Liever niet maar ga ook geen maanden wachten.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik dus met The Last of Us Remastered. De release stond eerst bijna overal op 20 juni. Nu is het 'Q3/Q4' of 'this summer' geworden.
7 augustus waarschijnlijk: http://www.dualshockers.c(...)ust-7th-by-retailer/quote:Op maandag 12 mei 2014 14:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik dus met The Last of Us Remastered. De release stond eerst bijna overal op 20 juni. Nu is het 'Q3/Q4' of 'this summer' geworden.
digitaal via de USA anders, goedkoper en gelijk im hausequote:Op maandag 12 mei 2014 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders bestel ik voor MLB the Show gewoon de import versie... Liever niet maar ga ook geen maanden wachten.
Ik hoop het. Het gaat hard met AC Black Flagquote:Op maandag 12 mei 2014 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
7 augustus waarschijnlijk: http://www.dualshockers.c(...)ust-7th-by-retailer/
Dat is altijd, de laatste drie maanden van het jaar komen traditioneel de meeste games uitquote:Op maandag 12 mei 2014 21:01 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het gaat hard met AC Black FlagEn zoals iemand al opmerkte: zo komen straks alle leuke spellen tegelijkertijd uit.
Remote play is kut. Leuk op papier maar in de praktijk met het gemis van triggers echt een drama.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef Keltie het volgende:
Zo, BF4 via Remote Play valt vies tegen
6 kills, 21 keer dood
Deels waar, ligt ook wel aan de Vita.. Dat touchpad werkt op zich wel maar het ding is te klein ofzo.. Wil de gok nog wel eens wagen aan een grip voor die Vita, misschien dat de greep dan iets beter is waardoor de bediening makkelijker gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Remote play is kut. Leuk op papier maar in de praktijk met het gemis van triggers echt een drama.
Dus, koop je een grip waarbij dr triggers op zittenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Remote play is kut. Leuk op papier maar in de praktijk met het gemis van triggers echt een drama.
en dat werkt wel goed? Welk merk is goed?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus, koop je een grip waarbij dr triggers op zitten
In de PS Storequote:Op maandag 12 mei 2014 22:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Kan je ergens online DLC kopen voor BF4?
Dat schema is lachwekkend. Hoe gek kun je het maken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Welke versie van Watch_Dogs gaan jullie kopen?
Ubisoft spant wel de kroon hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:45 schreef Morri het volgende:
[..]
Dat schema is lachwekkend. Hoe gek kun je het maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |