Gaat het niet om.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef rdwilbrink het volgende:
belangrijkste is toch dat de game leuk is tenminste dat vind ik.
Waar zie je dat? Ik weet alleen dat het zo op de Xbox zal zijnquote:
Xbox 792pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik weet alleen dat het zo op de Xbox zal zijn
quote:The game also looks great on both generations of consoles. On new-gen systems the game will run at 900p on PS4 and 792p on Xbox One, at 30 frames-per-second on both consoles. While some new-gen games now offer native 1080p, Morin says it’s much more important to deliver an amazing next-gen experience than it is to push a few more pixels onto a screen. “Resolution is a number, just like framerate is a number. All those numbers are valid aspects of making games,” he says. “But you make choices about the experience you want to deliver. In our case, dynamism is everything. Exploration and expression are everything. You want to have a steady framerate, but you want to have dynamism at the core of the experience. The same goes with resolution. People tend to look at corridor shooters, for example, where there’s a corridor and all the effects are on and it’s unbelievable, and they forget that if you apply those same global effects to an open city with people around and potential car crashes and guys in multiplayer showing up without warning, the same effect is applied to a lot of dynamic elements that are happening in every frame. So it becomes magnified in cost.”
wie zegt dat ze dat niet aankunnen Infamous Second Son fifa 14 draaien toch ook gewoon 1080pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gaat het niet om.
We hebben nu nieuwe consoles en dat ze dan bij deze consoles nog steeds geen 1080p/60fps aankunnen. Kom op zeg
infamous is ook open wereld hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:13 schreef maniack28 het volgende:
Jullie lezen natuurlijk niet wat die man te zeggen heeft he? 1080p/60FPS voor een scripted actiescene in een shooter is iets heel anders dan in een open wereld.
Ja maar dat is geen crossgen titel en buiten dat het er zo mooi uit ziet gebeurt er verder niet heel erg veel in de stad.quote:
Tja, mijn preorder staat al een tijdje, dus ik heb weinig keus dan enthousiast te blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik word juist steeds minder enthousiast en ben bang dat de trailers nu alleen de mooiste versie laat zien
De laatste trailers zijn allemaal ps4.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik word juist steeds minder enthousiast en ben bang dat de trailers nu alleen de mooiste versie laat zien
De mijne ook hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, mijn preorder staat al een tijdje, dus ik heb weinig keus dan enthousiast te blijven
Ik weet het maar toch ben ik bang dat het overhyped is maarja we gaan het zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De laatste trailers zijn allemaal ps4.
Als je een game overhyped is het je eigen schuld... Ik verwacht gewoon een leuke game en goede graphics. Maar ik verwacht niet dat het 1:1 op de realiteit aansluitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De mijne ook hoorvolledig betaald dus wacht op het belletje
[..]
Ik weet het maar toch ben ik bang dat het overhyped is maarja we gaan het zien
Nee gewoon de normale(special dus)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welke versie van Watchdogs hebben jullie besteld?
Zijn er hier bijvoorbeeld al mensen die de DedSec edition hebben besteld?
Zelfs dat maakt me niet uit, maar dat ze de graphics zo terug geschroefd hebben om hem op alle consoles makkelijker te kunnen launchen vind ik echt te gayquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gaat het niet om.
We hebben nu nieuwe consoles en dat ze dan bij deze consoles nog steeds geen 1080p/60fps aankunnen. Kom op zeg
Destinyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn top 3 waar ik het meeste van verwacht:
1. Destiny
2. The Division
3. Watchdogs
omdat de special uitverkocht kan zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, wie zou er uberhaupt de normale versie bestellen? Die is duurder en heeft minder content dan de
' special' edition
mja gewoon preorder dlc erbij , dan heb je je SEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Meeste pre orders zijn specials geworden toch?
Psncards kopen bij offgamers.comquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook naar gekeken maar dat goedkoper valt wel mee?
Via Paypal is geen optie, wrs omdat de adressen niet matchen. Dan maar kijken voor prepaidkaarten. Kan je 50 dollar kopen voor, omgerekend, iets van 36 euro maar dan komt nog activeringskosten bij.. Zo'n 10 Dollar.. Het voordeel zou zo'n 5 euro zijn.. Dan ben ik er te lui voor zeg maar
Het is jammer dat ik het nu pas lees...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand die wenst geslacht te worden met Fifa nu?
ik zou ook wel willen. Voeg me maar toe als jullie potje fifa willen spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik het nu pas lees...
Dat heb je zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
hopelijk de juiste keuze gemaakt want het was BF4 of COD ghosts.
Zonder twijfel een betere keuzequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
heb nu ook BF4 maar aangeschaft...
nog niet gespeeld... misschien vanavond.
rond een uur of 6 vanavond?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand die wenst geslacht te worden met Fifa nu?
LMGsquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracyquote:
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben met die M249 bezig, wat een ding. Lekker hoge rate of fire en prima accuracy![]()
Barage of bullets raining down from above
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef rihago het volgende:
heb nu ook BF4 maar aangeschaft...
nog niet gespeeld... misschien vanavond.
LSATquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder twijfel een betere keuze
Vanavond ga ik ook wel weer BF4 spelen denk ik
Ik ben die DMR's beu en ben overgestapt naar het vrijspelen van alle LMG's. Damn wat een fun ineens weerIk ben die semi snipers wel zat
Ik heb geen Naval strike DLCquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die moet je via de campaign vrijspelen toch?
Heeft iets betere range maar minder hip fire en stability dan de AWS.
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.quote:
PSN: KREUKNEUS voor iemand die wilt fifa'en een keer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.
Morgenavond ben ik er sowieso ook wel denk ik. En vanavond ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef jackson het volgende:
Ik moet echt weer Battlefield oppakken. Mogelijk ben ik er vanavond ook nog even bij. Heb van hier alleen Ross in mijn lijst gok ik.
Ik heb geen premium, alleen second assault omdat ik de BF3 maps gewoon heerlijk vind om te spelenquote:
Ah ok! Ik vind SA de minst leuke DLC tot nu toe eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen premium, alleen second assault omdat ik de BF3 maps gewoon heerlijk vind om te spelen
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef jackson het volgende:
Heb helemaal geen extra mappen nog voor BF, is ook niet handig denk of wel, wanneer ik mensen join? Hoe gaat BF daar mee om?
Maar als ze vervolgens een map spelen die je niet hebt wordt je gekicked? Of gaat de game dan niet naar die map?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.
Je kunt alleen mensen joinen als ze op een map spelen die jij ook hebt.
De standaardmappen van BF 3 waren juist verdomd matig. Maar een paar echt fijne Battlefield maps voor Conquest, maar teveel was lineair en gebaseerd op de Rush-mappen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zo weinig speelt zou ik geen extra mappen kopen nee. Bij BF3 vond ik uiteindelijk de standaard maps toch het leukste en die bleef ik het meeste spelen.
Je kunt alleen mensen joinen als ze op een map spelen die jij ook hebt.
Je hebt verschillende maprotaties. Bij BF3 werd je gewoon gekicked, maar nu kun je volgens mij alleen OF de standaard maps kiezen, OF de maps van een bepaalde DLC.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar als ze vervolgens een map spelen die je niet hebt wordt je gekicked? Of gaat de game dan niet naar die map?
Sinds de rented servers gaat dit niet helemaal meer op aangezien je DLC en normaal kunt roteren als het goed is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt verschillende maprotaties. Bij BF3 werd je gewoon gekicked, maar nu kun je volgens mij alleen OF de standaard maps kiezen, OF de maps van een bepaalde DLC.
Als je dus kunt joinen speelt de ander dus alleen de standaard maps en heb je geen problemen. Anders kun je uberhaupt niet joinen
Wat een bullshitquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De standaardmappen van BF 3 waren juist verdomd matig. Maar een paar echt fijne Battlefield maps voor Conquest, maar teveel was lineair en gebaseerd op de Rush-mappen.
The B2K mappen vond ik wel een prima toevoeging.
Zou kunnen, ik join altijd iemand uit mijn vriendenlijst of anders doe ik een quick matchquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sinds de rented servers gaat dit niet helemaal meer op aangezien je DLC en normaal kunt roteren als het goed is.
Zolang je op de DICE servers zit is het goed, daar kan niet geroteerd worden tussen DLC en regulier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik join altijd iemand uit mijn vriendenlijst of anders doe ik een quick match
Is dat onderdeel van een uitbreiding, die game-mode?quote:
Denk het ja, ik gok dat het bij naval strike hoort.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van een uitbreiding, die game-mode?
Kloptquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Denk het ja, ik gok dat het bij naval strike hoort.
oh ja kloptquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas niet, ik heb jouw al op PSN toch? Nodig me anders een keer uit als je me online ziet komen.
Kantoor aan huis?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hij is er.
Aangesloten op de TV op kantoor, werkt en ziet er allemaal goed uit, vanavond eens echt mee spelen.
Dutchkeltie. Ik zoek nog wat BF4 vrindjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef jackson het volgende:
Ik moet echt weer Battlefield oppakken. Mogelijk ben ik er vanavond ook nog even bij. Heb van hier alleen Ross in mijn lijst gok ik.
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
PSN: KREUKNEUS voor iemand die wilt fifa'en een keer.
Zie PSN hierbovenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dutchkeltie. Ik zoek nog wat BF4 vrindjes
Nee, op mijn werk laten bezorgen, maar hij gaat wel gewoon mee naar huis zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kantoor aan huis?
Dus dat wordt 'overwerken' vanavond
Ik voeg je ook wel toe (nyx1978)quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dutchkeltie. Ik zoek nog wat BF4 vrindjes
Je hebt 2 vliegdekschepen en een x aantal vlaggen. Bij bepaalde vlaggen staan raketlanceerders welke schieten als je vlag hebt. Is de carrier van de tegenstander stuk genoeg (door de raketlanceerdersvlaggen) gaat de carrier open. Kan je met boten heen of via spawnpoint (parachute). In carrier staan 2 rushpoints welke je op moet blazen: win.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:12 schreef rene90 het volgende:
Dat carrier assault, hoe werkt dat even simpel uitgelegd? Je hebt een soort vliegdekschip, en als je bepaalde vlaggen hebt gaat er iets 'open' en kan je iets kapot maken ofzo? Hoe de hel kom je dan op dat schip, met bootjes als de tyfus erheen varen?
ok ik ga je toevoegen want ik vind co-op ook vet, mits je het een beetje kanquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaar.
[..]
Zie PSN hierboven
Dat is echt appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF Ubisoft,een PS3 spel als FF 13-2(Azië versie) kan wel makkelijk draaien in 1080P resolutie. Maar een fucking PS4 spel als Watch Dogs juist niet.
Speel derde divisie Ultimate Team, vroeger eerste divisie met fifa 13. Speelde ook eerste divisie co-op met fifa 13. Oftewel, ik kan het een beetje maar ben geen held.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:41 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ok ik ga je toevoegen want ik vind co-op ook vet, mits je het een beetje kan
Hoezo??quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is echt appels met peren vergelijken.
Dat is zeker niet gek nee!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
MLB trouwens voor ¤44,99 in de Europese store. Mooi prijsje.
https://store.sonyenterta(...)EMCID=GM300000_store
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo??
Watch Dogs kan wel gespeeld woorden op 1080P/30 FPS!!
dat is volgens mij ook de enige (recente) game met een normale prijs in de storequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
mij mag je ook wel toevoegen voor bf4 : TjRubenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt 2 vliegdekschepen en een x aantal vlaggen. Bij bepaalde vlaggen staan raketlanceerders welke schieten als je vlag hebt. Is de carrier van de tegenstander stuk genoeg (door de raketlanceerdersvlaggen) gaat de carrier open. Kan je met boten heen of via spawnpoint (parachute). In carrier staan 2 rushpoints welke je op moet blazen: win.
En toevallig eentje die ik graag wenste, maar even binnen hengelen een dezer dagen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook de enige (recente) game met een normale prijs in de store
Dat zei ik ook al maar mensen blijven maar janken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.
Helemaal los hiervan ook nog: dat iets compleet willekeurigs op 1080/60 draait op de ene generatie staat natuurlijk helemaal los of een andere willekeurige game van een andere maker 1080/60 draait op een andere generatie. Vandaar appels en peren. De PS4 kan van alles en nog wat makkelijk op 1080/60 draaien, maar dan moeten devs niet zo eigenwijs zijn en a) niet cross-platform ontwikkelen en b) durven wat grafische pracht en praal uit te zetten om die target te halen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, of niet zonder een paar grafische extraatjes uit te zetten. Bovendien vergelijk je een game die maar op 2 platformen uitkomt met eentje die op 6 platformen moet uitkomen. Optimalisatie is bij WD dus ver te zoeken. Komt nog eens bij dat we aan het begin van de nieuwe consolecyclus zitten, dus de games zijn niet van de grond af aan opgebouwd op rekening te houden met de nieuwe hardware. De 1080p/60 games komen echt nog wel hoor, vanaf eind dit jaar zullen de meeste games alleen nog maar op current-gen uitkomen en dan zullen we minder van dit soort gezeik hebben.
Helemaal los hiervan ook nog: dat iets compleet willekeurigs op 1080/60 draait op de ene generatie staat natuurlijk helemaal los of een andere willekeurige game van een andere maker 1080/60 draait op een andere generatie. Vandaar appels en peren. De PS4 kan van alles en nog wat makkelijk op 1080/60 draaien, maar dan moeten devs niet zo eigenwijs zijn en a) niet cross-platform ontwikkelen en b) durven wat grafische pracht en praal uit te zetten om die target te halen.
Game devs kunnen inderdaad beter hun best doen,risico's nemen en PS4 op maximale kracht(bijna 100%) gebruiken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar mensen blijven maar janken.
Gewoon een pc monitor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Iemand tips voor een monitor voor de PS4?
Ziet er mooi uit maar heb denk ik liever een met speakers en usbquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Gewoon een pc monitor?
Ik heb deze pas gekocht: http://www.monitorstore.n(...)33v.html?sort-order&
Ik kwam van een 22 inch scherm dus voor mij is het best alweer een verschil qua grootte.
Heb je geen surround set of wat anders voor je muziek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:11 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit maar heb denk ik liever een met speakers en usb
Waarom zijn er zoveel mensen hier die dit spel willen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En toevallig eentje die ik graag wenste, maar even binnen hengelen een dezer dagen.
gewoon zn standaard samsung syncmaster ding, top dingenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Iemand tips voor een monitor voor de PS4?
Gekocht. Wist niet dat geld toevoegen zo makkelijk was. Nu nog even binnen harken :-). Weekend zit helemaal vol, dus ergens volgende week eens kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik zal je ook eens toevoegenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
PSN: JacksonClaxon, mocht je een keer willen Fifa-en. Ben ook altijd in voor een potje Co-op, vind ik eigenlijk toffer dan tegen elkaar.
[..]
Zie PSN hierboven
Ik speel nooit met clubs, alleen als ik Co-op doe. Ben dus helaas ook niet gewend aan een team, dat is wel lastig met co-op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zal je ook eens toevoegen
Co-op heb ik nog nooit gedaan in FIFA wel in PES
Met welke clubs speel je meestal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |